abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38683087
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 08:29 schreef mbn het volgende:

[..]

Er zijn in Engeland genoeg spelers die meer verdienen, maar Trabelsi heeft natuurlijk wel een aantal dingen tegen:
1) Hij komt uit voor zijn nationale elftal, waardoor hij soms tijdens het seizoen weg zal zijn (Afrika Cup enzo).
2) Hij heeft dit seizoen een aantal blessures gekend, een beperkt aantal wedstrijden gespeeld, waarin hij zelden zijn eerdere niveau haalde.
3) Hij heeft ooit een arhbitragezaak tegen Ajax aangespannen en heeft geweigerd te spelen. Clubs houden niet zo van spelers die dat doen.
4) Hij is een rechtsback. Een goede rechtsback in je team betekent niet zo snel dat je prestaties beter worden, terwijl een goede mid-mid, centrale verdediger of spit daar wel voor kan zorgen.

Allemaal redenen om Trabelsi niet voor zo veel geld op je loonlijst te plaatsen. Daarnaast weet iedere grote club dat hij al met meerdere (en vrij goede) clubs heeft onderhandeld en die om geldredenen heeft afgewezen. Je weet zeker dat hij niet zal komen voor de club, maar voor het geld.
Daar heb je allemaal wel gelijk in, maar Trabelsi is niet zomaar een rechtsback.
Ik vind het wel meevallen, maar misschien heb ik wel een verkeerd beeld van de "kleinere clubs" in het premiership. Misschien hebben ze wel minder geld dan ik denk.
pi_38683639
quote:
Akkoord AZ en NAC over transfer Mendes da Silva
De Telegraaf meldt dat AZ en NAC een akkoord hebben bereikt over de transfers van Mendes da Silva en Jenner. De eerste wordt al geruime tijd in verband gebracht met Ajax en zou volgens de berichten in beeld komen als de transfer van Edgar Davids zou mislukken. Volgens de krant heeft Mendes da Silva zelf het aanbod nog in beraad omdat nog twee buitenlandse clubs concreet in de markt zouden zijn. [reageer]
Az gaat maar door..... Mendes was de 2e keus na Davids voor ons dacht ik. Straks tekent Edje.....
Ajax!!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:36:48 #213
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_38683895
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef Recovering het volgende:
Van Nistelrooy wilde graag naar Ajax.

Zegt zijn moeder net in het sportjournaal. Hij ging zelfs in Ajaxshirt over straat.
Heb ik hier zelfs nog een foto van liggen, uit het AD.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38683980
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Heb ik hier zelfs nog een foto van liggen, uit het AD.
plaatsen plaatsen
Ajax!!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:40:39 #215
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_38683994
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:39 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

plaatsen plaatsen
Heb geen scanner bij de hand.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38684043
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:14 schreef Nashje het volgende:
Denk dat Genk wat miljoenen op de buik kan schrijven wanneer Defour zelf iets gaat ondernemen.
Dat zou wel schandalig zijn.
pi_38684224
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:27 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Az gaat maar door..... Mendes was de 2e keus na Davids voor ons dacht ik. Straks tekent Edje.....
Hoeveel spelers hebben die gasten wel niet nodig? Volgens mij hebben ze nog meer gekocht bij ons, en bij ons is bijna een heel elftal vertrokken.
pi_38684316
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:14 schreef Nashje het volgende:
Denk dat Genk wat miljoenen op de buik kan schrijven wanneer Defour zelf iets gaat ondernemen.
Flikt hij dat dan over 2 jaar ook tegen Ajax, als Villarreal niet het volledige bedrag wil betalen? Ik houd er niet zo van.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:53:42 #219
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38684350
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:52 schreef Suijk het volgende:

[..]

Flikt hij dat dan over 2 jaar ook tegen Ajax, als Villarreal niet het volledige bedrag wil betalen? Ik houd er niet zo van.
Das wel het gevaar idd..
pi_38684629
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hoeveel spelers hebben die gasten wel niet nodig? Volgens mij hebben ze nog meer gekocht bij ons, en bij ons is bijna een heel elftal vertrokken.
En toen bleek de selectie uit 45 man te bestaan
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38684952
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 08:29 schreef mbn het volgende:

[..]

Er zijn in Engeland genoeg spelers die meer verdienen, maar Trabelsi heeft natuurlijk wel een aantal dingen tegen:
1) Hij komt uit voor zijn nationale elftal, waardoor hij soms tijdens het seizoen weg zal zijn (Afrika Cup enzo).
2) Hij heeft dit seizoen een aantal blessures gekend, een beperkt aantal wedstrijden gespeeld, waarin hij zelden zijn eerdere niveau haalde.
3) Hij heeft ooit een arhbitragezaak tegen Ajax aangespannen en heeft geweigerd te spelen. Clubs houden niet zo van spelers die dat doen.
4) Hij is een rechtsback. Een goede rechtsback in je team betekent niet zo snel dat je prestaties beter worden, terwijl een goede mid-mid, centrale verdediger of spit daar wel voor kan zorgen.

Allemaal redenen om Trabelsi niet voor zo veel geld op je loonlijst te plaatsen. Daarnaast weet iedere grote club dat hij al met meerdere (en vrij goede) clubs heeft onderhandeld en die om geldredenen heeft afgewezen. Je weet zeker dat hij niet zal komen voor de club, maar voor het geld.
Reden 4 is onzin. Een goed erechtsback is Verdedigend in dit geval een zekerheid en aanvallend is ie voor de tegenstanders niet te stoppen omdat ie altijd opkomt. Een verdediger die rugdekking kan geven en op kan komen is voor het elftal van enorm belang. Een half speler heeft met een goede verdediger in zijn rug altijd de intentie om aan te vallen met een slechte verdediger zet ie toch een stap minder naar voren omdat ie weet dat ie straks die 10 meter weer goed moet maken omdat zijn back loopt te stuntelen.
Verder is het voor het centrale duo ook belangrijk want met de snelheid van een back en een centrale verdediger die instapt is het van levens belang dat de back voor rugdekking centraal zorgt.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:01:27 #222
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38686254
quote:
Mendes en Jenner bijna van AZ
Geschreven door Rogier Deelstra op vrijdag, 9 juni om 10:30

AZ heeft met NAC Breda een akkoord bereikt over de afkoopsommen van David Mendes da Silva en Julian Jenner, aldus De Telegraaf. De eerstgenoemde moet nog tot een persoonlijk akkoord zien te komen met de club van trainer Louis van Gaal.

Mendes heeft ook nog twee aanbiedingen uit het buitenland. De oud-middenvelder van onder andere Sparta Rotterdam en Ajax overweegt binnenkort of hij ingaat op de vierjarige aanbieding van AZ. NAC zal rond de twee miljoen euro aan Mendes, die de laatste weken ook bij Feyenoord werd genoemd, kunnen verdienen.

Jenner had al eerder een overeenstemming met AZ, nadat hij FC Utrecht voor de Noord-Hollanders had afgewezen. De vleugelspits kan net als Mendes voor vier jaar tekenen.
Gaan we AZ nog dwarszitten door deze twee spelers voor de breedte aan te trekken of is dat weggegooid geld? Als ze zich verder goed ontwikkelen bij AZ, zijn ze volgend jaar al onbetaalbaar voor Ajax.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:31:19 #223
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_38687328
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:39 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

plaatsen plaatsen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:50:02 #224
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38687861
Zolang het nog niet definitief is dat Davids niet komt blijf ik hoop houden
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:06:34 #225
82589 S-Two
barba macacu
pi_38688440
Dat AZ begint wel erg triest te worden.. Al vind ik Didulicia zeker wel een goede keeper, vond het ook wel jammer dat hij bij ons weg moest (maar we hadden al genoeg keepers).
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:07:18 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38688454
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gaan we AZ nog dwarszitten door deze twee spelers voor de breedte aan te trekken of is dat weggegooid geld? Als ze zich verder goed ontwikkelen bij AZ, zijn ze volgend jaar al onbetaalbaar voor Ajax.
Laat ze maar naar AZ gaan, ik zie ze zich niet bijzonder gaan ontwikkelen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:47:46 #227
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38692056
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_38692135
kent iemand Robin Muller Van Noppes van ajax ? Gaat nr KV Oostende, 2de klasse Belgie
pi_38692221
quote:
Geweldig filmpje Weet iemand toevallig hoe dat uiteindelijk afliep?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38692248
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef BramKVO het volgende:
kent iemand Robin Muller Van Noppes van ajax ? Gaat nr KV Oostende, 2de klasse Belgie
Doe maar van Moppes Met het is een speler van noppes
pi_38692398
Hmm wat gaat er met Grygera gebeuren.. volgens seizoen is zijn laatste contract jaar en ik dacht als hij niet verlengde dat hij zou worden verkocht... lijkt me dus misschien wel slim om eventueel nog een verdediger op het oog te hebben...
pi_38692472
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef BramKVO het volgende:
Die is heel lang geblesseerd geweest en z'n contract liep eigenlijk al af zomer 2005.

Was in de jeugd wel een aardig spelertje, geloof ik. Rechtermiddenvelder.
pi_38692641
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Doe maar van Moppes Met het is een speler van noppes
haha op het forum van oostende werd er nog mee gelachen 'hopelijk wordt die van Moppes geen noppes' en nu post ik hetzelfde hier
Maar voor 2de klasse in Belgie wordt dat wellicht toch een aanwinst ?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:05:23 #234
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_38692690
quote:
Zķ meesterlijk..
Huilen dan.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:07:05 #235
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_38692737
quote:
Don't fuck with Jaap..
Die gozer die hij vastgrijpt kijktniet echt blij....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_38692748
quote:
Mooi. Zo iemand heeft Ajax echt nodig.
pi_38693566
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:51 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Geweldig filmpje Weet iemand toevallig hoe dat uiteindelijk afliep?
Zal wel zijn geëindigd met een bruine streep in Parente z'n broekje...
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_38693715
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:03 schreef BramKVO het volgende:

[..]

haha op het forum van oostende werd er nog mee gelachen 'hopelijk wordt die van Moppes geen noppes' en nu post ik hetzelfde hier
Maar voor 2de klasse in Belgie wordt dat wellicht toch een aanwinst ?
2e klasse moet hij wel mee kunnen ja.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_38693990
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:50 schreef StarGazer het volgende:
Zolang het nog niet definitief is dat Davids niet komt blijf ik hoop houden
Ik ook
pi_38694045
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:32 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Zal wel zijn geëindigd met een bruine streep in Parente z'n broekje...

En over Davids... ach we zullen het zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')