Scheelt wel in de aanvallers. Gun het Harry wel, een basisplaats, maar dan wel bij een andere clubquote:Charisteas genoemd bij PSG
De naam van Charisteas wordt deze dagen in de Franse media in verband gebracht met Paris Saint Germain. Volgens het Franse magazine but! zou hij een belangrijke kandidaat zijn om Pauleta op te volgen. Ze zouden zo'n 2 miljoen euro voor hem over hebben. Een andere optie voor de Fransen zou het huren van Salomon kalou van Chelsea zijn.
Urby en Ogararu kunnen beiden ook op het middenveld spelen, noodoplossing. Maar het is inderdaad wat beperktquote:
Alleen blijft Pauleta bij PSG.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Scheelt wel in de aanvallers. Gun het Harry wel, een basisplaats, maar dan wel bij een andere club
heb je dat van een betrouwbare bron?quote:
Hij moet er gewon voor vechtenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vraag me toch af wat er met Heitinga gaat gebeuren, die dure Roemeen op de bank?
Heit is multifunctioneelquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vraag me toch af wat er met Heitinga gaat gebeuren, die dure Roemeen op de bank?
Of nog mooier, de wet van 1978.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:58 schreef Jasza het volgende:
Defour gaat het Genk nog irritant maken heb ik het gevoel, arbitrage comissie ofzo
Dat soort geintjes zal hij echt geen zin meer in hebben. Die jongen wil zich richten op 1 positie en wil spelen dunkt mij.quote:
Hij moet de concurrentie aangaan met Stam en Vermaelenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat soort geintjes zal hij echt geen zin meer in hebben. Die jongen wil zich richten op 1 positie en wil spelen dunkt mij.
quote:
Inderdaad, hij is 1 van de 3 centrale verdedigers, waarbij Heitinga op rechtsback zou kunnen en Vermaelen op linksback. De enige plek centraal die vast staat, is voor Stam.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij moet de concurrentie aangaan met Stam en Vermaelen![]()
MKD zit ik ook niet zo op te wachten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:42 schreef twi het volgende:
Tsja, je kunt Krohn Dehli en Perez natuurlijk ook best bij de middenvelders noemen. Zwerven er een beetje tussenin. Maar inderdaad, De Mul en Charisteas wegdoen en een extra middenvelder halen.
Alsof er normaal valt te onderhandelen met Genk. Feyenoord dacht Daerden zoals Cart_Man al zei vorig jaar ook binnen te hebben. Mooi niet dus...quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo blij ben ik anders niet met dat soort geintjes. Dat zou betekenen dat je in de toekomst waarschijnlijk nooit meer normaal kan onderhandelen met de betreffende clubs.
m'n avatar, wat doe je?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij moet de concurrentie aangaan met Stam en Vermaelen![]()
Was dit je betrouwbare bron...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Gelderland het volgende:
Ajax heeft Davids binnen
08-06-2006, 13:03
Edgar Davids verlaat Tottenham Hotspur om terug te keren bij Ajax. De ervaren middenvelder tekent deze week een contract voor twee seizoenen met een wederzijdse optie voor nog één seizoen.
Davids stond al lange tijd hoog op het verlangslijstje van technisch directuer Martin van Geel. Ook Henk ten Cate wilde de 33-jarige middenvelder graag terughalen. Na Perez, Gentenaar, Stam, Ogararu, Krohn-Dehli en Gabrí is dit al de zevende versterking voor de hoofdstedelingen.
Bij Ajax vierde Davids zijn grootste successen. Hij won diverse prijzen met als hoogtepunt de Champions League in 1995. Eerder werkten Ten Cate en Davids al een half jaar samen bij Barcelona.
v-style![]()
Misschien iets voor jullie, kan hij de strijd aangaan met Lucius?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom zit lindebergh nog bij ajax
je hebt toch breedte nodig in de selectiequote:Op donderdag 8 juni 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
nee ff serieus weinig toekomst voor hem met gabri en misschien davids ?
Defour is een talent, maar moet zich nog bewijzen, Huntelaar heeft zich al bewezen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Die Defour moest overigens 7 miljoen kosten en Ajax wilde maar 3.5 bieden? Tja, hoe zouden ze bij Ajax reageren als Manchester United volgend jaar 10 miljoen biedt voor Huntelaar?
7 miljoen is ook wel erg veel voor een jonge speler die zich nog moet gaan bewijzen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Die Defour moest overigens 7 miljoen kosten en Ajax wilde maar 3.5 bieden? Tja, hoe zouden ze bij Ajax reageren als Manchester United volgend jaar 10 miljoen biedt voor Huntelaar?
Dat weet je zeker uit betrouwbare bron...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
uuhh, van der Vaart zou ook 20 miljoen moeten opbrengen en is uiteindelijk voor 5 mijoen verkocht. Ook super weinig voor zo'n toptalent/spelerquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Wie zijn wij om te bepalen dat Defour zich nog (voor zo'n transfersom) moet bewijzen? Als morgen AC Milan zicht meldt voor Aissati en "slechts" 5 miljoen wil betalen, dan staat PSV ook in haar volste recht om 15 te vragen. Wat te denken van Ajax met Babel...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Defour is een talent, maar moet zich nog bewijzen, Huntelaar heeft zich al bewezen.
Ik denk dat dat een heel groot verschil is.
Aissati heeft een heel goed EK gespeeld, dus die moet echt wel wat kosten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie zijn wij om te bepalen dat Defour zich nog (voor zo'n transfersom) moet bewijzen? Als morgen AC Milan zicht meldt voor Aissati en "slechts" 5 miljoen wil betalen, dan staat PSV ook in haar volste recht om 15 te vragen. Wat te denken van Ajax met Babel...
Hetzelfde als Genk reageerde.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Aissati heeft een heel goed EK gespeeld, dus die moet echt wel wat kosten.
Daarnaast heeft hij ook in de CL en in de competitie hele leuke dingen gedaan.
Defour heeft alleen in de Belgische competitie dingen laten zien.
De gok is dus altijd groter dan wanneer iemand zich voor Aissati meldt.
Voor Babel geldt hetzelfde
Hou eens opquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Gelderland het volgende:
Ajax heeft Davids binnen
08-06-2006, 13:03
Edgar Davids verlaat Tottenham Hotspur om terug te keren bij Ajax. De ervaren middenvelder tekent deze week een contract voor twee seizoenen met een wederzijdse optie voor nog één seizoen.
Davids stond al lange tijd hoog op het verlangslijstje van technisch directuer Martin van Geel. Ook Henk ten Cate wilde de 33-jarige middenvelder graag terughalen. Na Perez, Gentenaar, Stam, Ogararu, Krohn-Dehli en Gabrí is dit al de zevende versterking voor de hoofdstedelingen.
Bij Ajax vierde Davids zijn grootste successen. Hij won diverse prijzen met als hoogtepunt de Champions League in 1995. Eerder werkten Ten Cate en Davids al een half jaar samen bij Barcelona.
v-style![]()
Ow, daar ben ik het mee eens hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?
Je staat als club toch al bijna nergens meer als een 'grotere' club zich serieus meldt voor één van je spelers en als die speler ook daadwerkelijk wil vertrekken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?
Nou, laat dan Defour lekker in Genk. Sneijder is nog niet klaar bij Ajax, verdorie!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie die Defour alsnog komen, als Sneijder uiteindelijk toch vertrekt in deze transferperiode.
Ik heb liever ook Sneijder hoor, hij mag van mij nog lang blijven. Maar bij een goed WK, speelt hij zich natuurlijk nadrukkelijk in de kijker.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, laat dan Defour lekker in Genk. Sneijder is nog niet klaar bij Ajax, verdorie!![]()
Lees je weleens vaker in de Ajax topics...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:48 schreef Robocock het volgende:
AMSTERDAM - De ledenraad van Ajax heeft woensdagavond unaniem ingestemd met de herbenoeming van John Jaakke als voorzitter. De Amsterdamse club meldt dit op de website.
Jaakke is benoemd voor een tweede zittingstermijn voor een periode van drie jaar. Hij volgde in 2003 Michael van Praag op.
Jaakke kwam afgelopen seizoen bij de fans zwaar onder vuur te liggen wegens het ontslag van de bij de aanhang populaire coach Danny Blind. Ondanks de commotie weigerde Jaakke te vertrekken en kreeg woensdag de steun van de ledenraad
Iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:49 schreef jna het volgende:
Sneijder staat met beide voeten op de grond en is nog niet uitgeleerd bij Ajax, daarom heeft ie ook z'n contract verlengd
Kan natuurlijk ook dat een grote club hem koopt, en hem nog voorlopig bij Ajax stalt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:49 schreef jna het volgende:
Sneijder staat met beide voeten op de grond en is nog niet uitgeleerd bij Ajax, daarom heeft ie ook z'n contract verlengd
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook dat een grote club hem koopt, en hem nog voorlopig bij Ajax stalt.
En Defour!quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook dat een grote club hem koopt, en hem nog voorlopig bij Ajax stalt.
Laat staan met een A-international....quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Is dat al ooit eens voorgekomen bij Ajax?
Blijft jammer dat hij Gomes voor zich moet dulden....quote:
Volgens mij baalt Moens daar nog het meest van.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Blijft jammer dat hij Gomes voor zich moet dulden....
quote:'Mendes kiest tussen Ajax en Feyenoord' 7 juni 2006
David Mendes da Silva zal hoogstwaarschijnlijk vertrekken bij NAC Breda. De middenvelder, die zich klaar voelt voor een topclub, lijkt niet te behouden voor de Brabanders. Voor Mendes bestaat serieuze belangstelling van Ajax, Feyenoord en 1. FC Köln. "Meerdere clubs hebben zich voor hem gemeld", vertelt NAC-voorzitter Willem van der Hoeven in BN/De Stem. "De kans is groot dat hij vertrekt. Ik denk dat er binnen een week duidelijkheid is."
David Mendes da Silva De kans is echter groot dat nog vóór het eind van de week bekend wordt waar Mendes da Silva volgend seizoen speelt. Ondanks het bezoek dat de jongeling bracht aan Keulen zal zijn nieuwe werkgever waarschijnlijk Ajax of Feyenoord worden. "Ik ben gaan kijken, prachtig stadion hebben ze en we hebben een gesprek gehad", zegt Mendes (23) over zijn bezoek aan 1. FC Köln. "Ik moet er goed over nadenken, het is wel Tweede Bundesliga."
Naar verluidt verlangt NAC Breda een transfersom zo'n 3,5 miljoen euro voor de rechtshalf, die in het seizoen 2002-2003 al eens op huurbasis voor Ajax uitkwam. Eerder zag Mendes in de winterstop een transfer naar AZ afketsen op de vraagprijs. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax gaf na de presentatie van Gabri aan dat zijn club nog financiële ruimte heeft voor één versterking.
Je leest over mijn sarcasme heen....quote:
Davids dus, en géén linksback erbijquote:Technisch directeur Martin van Geel van Ajax gaf na de presentatie van Gabri aan dat zijn club nog financiële ruimte heeft voor één versterking.
emmanuelson is goed daar.... ik heb vertrouwen in 'mquote:
Ik ook, maar als Urby toch nog eens oververmoeid mocht raken oh my god, lindenberghquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]
emmanuelson is goed daar.... ik heb vertrouwen in 'm![]()
![]()
DAVIDS welkomdefour gaat niet door hoogstwaarschijnlijk
ja dat is zo. Dan Heitinga/Lindenbergh inderdaad....quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:01 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Ik ook, maar als Urby toch nog eens oververmoeid mocht raken oh my god, lindenbergh
Ik zie zowiezo wel iets in Vermealen als linksback.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:06 schreef Nashje het volgende:
Als Urby oververmoeid raakt mag van mij Vermaelen doorschuiven naar linksback en Heitinga in het centrum worden gezet.
Beetje matig, één uit vierquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zie zowiezo wel iets in Vermealen als linksback.
Ogaru of hoe je het ook schrijft, is toch een rechtsback?
Ogagaru - Stam - Hetininga - Vermealen
dat gemekker om die defour. Wie hier heeft die vent nou een x of 5 90 minuten zien voetballen?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:08 schreef egoTRON het volgende:
Desnoods Davids linksback. Waar hebben we het eigenlijk over? Opties genoeg om LIndenbergh niet te laten spelen in het geval dat Urby afwezig is.
Mee eens.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat gemekker om die defour. Wie hier heeft die vent nou een x of 5 90 minuten zien voetballen?
Ik denk geen hond.
Elke onbekende buitenlandse aankoop wordt standaard zo opgehemeld![]()
quote:
Anders lees je even waarover het gaatquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef stefmans het volgende:
Waarom moet Urby nou naar de bank![]()
Wat is er mis met:
Ogararu, Heitinga, Stam, Urby![]()
Ja joh wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:12 schreef Nashje het volgende:
Hetininga?. Ogararu, Heitinga en Vermaelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |