abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:11:38 #51
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_38655895
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Die Defour moest overigens 7 miljoen kosten en Ajax wilde maar 3.5 bieden? Tja, hoe zouden ze bij Ajax reageren als Manchester United volgend jaar 10 miljoen biedt voor Huntelaar?
Dat weet je zeker uit betrouwbare bron...?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_38655935
quote:
Die Defour moest overigens 7 miljoen kosten en Ajax wilde maar 3.5 bieden? Tja, hoe zouden ze bij Ajax reageren als Manchester United volgend jaar 10 miljoen biedt voor Huntelaar?
uuhh, van der Vaart zou ook 20 miljoen moeten opbrengen en is uiteindelijk voor 5 mijoen verkocht. Ook super weinig voor zo'n toptalent/speler
Haleloeja
pi_38656284
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:11 schreef Robar het volgende:

[..]

Defour is een talent, maar moet zich nog bewijzen, Huntelaar heeft zich al bewezen.
Ik denk dat dat een heel groot verschil is.
Wie zijn wij om te bepalen dat Defour zich nog (voor zo'n transfersom) moet bewijzen? Als morgen AC Milan zicht meldt voor Aissati en "slechts" 5 miljoen wil betalen, dan staat PSV ook in haar volste recht om 15 te vragen. Wat te denken van Ajax met Babel...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38656431
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wie zijn wij om te bepalen dat Defour zich nog (voor zo'n transfersom) moet bewijzen? Als morgen AC Milan zicht meldt voor Aissati en "slechts" 5 miljoen wil betalen, dan staat PSV ook in haar volste recht om 15 te vragen. Wat te denken van Ajax met Babel...
Aissati heeft een heel goed EK gespeeld, dus die moet echt wel wat kosten.
Daarnaast heeft hij ook in de CL en in de competitie hele leuke dingen gedaan.

Defour heeft alleen in de Belgische competitie dingen laten zien.
De gok is dus altijd groter dan wanneer iemand zich voor Aissati meldt.

Voor Babel geldt hetzelfde
pi_38656535
quote:
Hetzelfde als Genk reageerde.
pi_38656567
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hetzelfde.
Alleen dat zou ik dus veel logischer vinden.
pi_38656576
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:26 schreef Robar het volgende:

[..]

Aissati heeft een heel goed EK gespeeld, dus die moet echt wel wat kosten.
Daarnaast heeft hij ook in de CL en in de competitie hele leuke dingen gedaan.

Defour heeft alleen in de Belgische competitie dingen laten zien.
De gok is dus altijd groter dan wanneer iemand zich voor Aissati meldt.

Voor Babel geldt hetzelfde
Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38656622
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Gelderland het volgende:
Ajax heeft Davids binnen

08-06-2006, 13:03

Edgar Davids verlaat Tottenham Hotspur om terug te keren bij Ajax. De ervaren middenvelder tekent deze week een contract voor twee seizoenen met een wederzijdse optie voor nog één seizoen.

Davids stond al lange tijd hoog op het verlangslijstje van technisch directuer Martin van Geel. Ook Henk ten Cate wilde de 33-jarige middenvelder graag terughalen. Na Perez, Gentenaar, Stam, Ogararu, Krohn-Dehli en Gabrí is dit al de zevende versterking voor de hoofdstedelingen.

Bij Ajax vierde Davids zijn grootste successen. Hij won diverse prijzen met als hoogtepunt de Champions League in 1995. Eerder werkten Ten Cate en Davids al een half jaar samen bij Barcelona.

v-style
Hou eens op
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_38656634
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?
Ow, daar ben ik het mee eens hoor.
Maar daarom is de vraagprijs wel veel te hoog naar mijn mening
12 miljoen voor Babel is ook te hoog btw.
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:36:20 #60
53851 BoNi
pi_38656785
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je staat als club toch al bijna nergens meer als een 'grotere' club zich serieus meldt voor één van je spelers en als die speler ook daadwerkelijk wil vertrekken.
Het zou niet voor het eerst zijn dat een speler die van zijn club niet mag vertrekken door manipulatie alsnog vertrekt. Wat heeft een club immers aan een gedemotiveerde speler...?
Daarnaast is dit natuurlijk voor Genk ook alles behalve positieve reclame. Jonge speler die een club als springplank willen gebruiken zullen nu wel een tweede keer nadenken voordat ze Genk kiiezen.
Jammer dat het zo moet gaan, maar dit is inmiddels al de realiteit.
Daarnaast heb je ook nog de discussie omtrent voorkeuren van voorzitters voor bepaalde clubs. Ik vind het al helemaal schandalig dat voorzitters kunnen bepalen dat een speler naar de ene club wel mag vertrekken, maar naar de ander niet...
Schitterend!
pi_38657040
Ik zie die Defour alsnog komen, als Sneijder uiteindelijk toch vertrekt in deze transferperiode.
pi_38657077
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie die Defour alsnog komen, als Sneijder uiteindelijk toch vertrekt in deze transferperiode.
Nou, laat dan Defour lekker in Genk. Sneijder is nog niet klaar bij Ajax, verdorie!
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:48:29 #63
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_38657201
AMSTERDAM - De ledenraad van Ajax heeft woensdagavond unaniem ingestemd met de herbenoeming van John Jaakke als voorzitter. De Amsterdamse club meldt dit op de website.

Jaakke is benoemd voor een tweede zittingstermijn voor een periode van drie jaar. Hij volgde in 2003 Michael van Praag op.

Jaakke kwam afgelopen seizoen bij de fans zwaar onder vuur te liggen wegens het ontslag van de bij de aanhang populaire coach Danny Blind. Ondanks de commotie weigerde Jaakke te vertrekken en kreeg woensdag de steun van de ledenraad
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:48:57 #64
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_38657219
ow tyfus, is een beetje dubbel denk ik excuus
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:49:55 #65
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_38657257
Sneijder staat met beide voeten op de grond en is nog niet uitgeleerd bij Ajax, daarom heeft ie ook z'n contract verlengd
Jawel, je keek.
pi_38657262
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nou, laat dan Defour lekker in Genk. Sneijder is nog niet klaar bij Ajax, verdorie!
Ik heb liever ook Sneijder hoor, hij mag van mij nog lang blijven. Maar bij een goed WK, speelt hij zich natuurlijk nadrukkelijk in de kijker.
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:50:14 #67
53851 BoNi
pi_38657269
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:48 schreef Robocock het volgende:
AMSTERDAM - De ledenraad van Ajax heeft woensdagavond unaniem ingestemd met de herbenoeming van John Jaakke als voorzitter. De Amsterdamse club meldt dit op de website.

Jaakke is benoemd voor een tweede zittingstermijn voor een periode van drie jaar. Hij volgde in 2003 Michael van Praag op.

Jaakke kwam afgelopen seizoen bij de fans zwaar onder vuur te liggen wegens het ontslag van de bij de aanhang populaire coach Danny Blind. Ondanks de commotie weigerde Jaakke te vertrekken en kreeg woensdag de steun van de ledenraad
Lees je weleens vaker in de Ajax topics...?
Schitterend!
pi_38657271
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:49 schreef jna het volgende:
Sneijder staat met beide voeten op de grond en is nog niet uitgeleerd bij Ajax, daarom heeft ie ook z'n contract verlengd
Idd
pi_38657319
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:49 schreef jna het volgende:
Kan natuurlijk ook dat een grote club hem koopt, en hem nog voorlopig bij Ajax stalt.
pi_38657352
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook dat een grote club hem koopt, en hem nog voorlopig bij Ajax stalt.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Is dat al ooit eens voorgekomen bij Ajax?
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:26:00 #71
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_38658601
Feyenoord lucius, wij Davids.
pi_38658710
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:26 schreef Messenga het volgende:
Feyenoord lucius, wij Davids.
En Defour!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38658723
v-style . Die site is gewoon nog erger dan voetbalzone. Die proberen nu populair te doen dat zij als eerste het nieuws rond Davids hebben gepost . Terwijl ze gewoon alles klakkeloos over nemen van de insiders op dapperestrijders.
pi_38658728
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]

En Defour!
Niet voor 4 miljoen of meer.
pi_38658774
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:52 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Is dat al ooit eens voorgekomen bij Ajax?
Laat staan met een A-international....
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')