Ja, maar als je nu al uit gaat van allemaal blessures kun je 3 elftallen maken beetje zinloos vind je niet....quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Anders lees je even waarover het gaat.
We gaan niet uit van allemaal blessures. We geven opties als back-up voor Emanuelson.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, maar als je nu al uit gaat van allemaal blessures kun je 3 elftallen maken beetje zinloos vind je niet....
Ja, maar zover ik weet is er niets met Emanuelsonquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
We gaan niet uit van allemaal blessures. We geven opties als back-up voor Emanuelson.
Ik ken het, wat komt werk eigenlijk slecht uit als je zo bezig bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:16 schreef Robar het volgende:
[..]man wat triest
Ja, tikfoutjes he
Komt doordat ik hier ongeveer 5 dingen tegelijk doe
(geen excuus verder, ik weet het)
Posities dubbel bezetten is zeker wel iets waar je over na moet denken, daarnaast is gebleken dat Urby het nog niet aan kan om een heel seizoen 100% te geven....quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, maar als je nu al uit gaat van allemaal blessures kun je 3 elftallen maken beetje zinloos vind je niet....
Met die medische staf van ons...quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, maar zover ik weet is er niets met Emanuelson![]()
*zucht* ja, maar ALS Urby geblesseerd is, en we geen dubbele bezetting hebben.....quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja dat is fijn ja, maar waarom zou je er nu 50 posts over discussieren terwijl er niets isquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
Posities dubbel bezetten is zeker wel iets waar je over na moet denken, daarnaast is gebleken dat Urby het nog niet aan kan om een heel seizoen 100% te geven....
En als er wel iets is met Urby moet je dus een vervanger hebben. En daar hadden we het over.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
quote:AMSTERDAM, 8 juni 2006 15:25 - De onderhandelingen tussen Ajax en Patrick Kluivert zijn nog altijd gaande, zo hebben bronnen rond de Amsterdamse club bevestigd. Gisteren meldden we al dat de regionale Spaanse krant Levante gewag had gemaakt van een mogelijke terugkeer van de Amsterdamse spits, die bij Valencia niet goed uit de verf kwam.
Ook andere club hebben inmiddels interesse getoond in Kluivert, maar een terugkeer naar Ajax lijkt vooralsnog de meest serieuze optie.
Beter dat dan 50 posts discussieren over het discussieren terwijl er niets is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja dat is fijn ja, maar waarom zou je er nu 50 posts over discussieren terwijl er niets is![]()
Bron?quote:
Omdat, om even in de aankoopsfeer te blijven, er nog geen linksback is aangetrokken voor de plaats van JanFreek.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja dat is fijn ja, maar waarom zou je er nu 50 posts over discussieren terwijl er niets is![]()
Voor als Furby weer oververmoeid zou zijn... Ff teruglezen hequote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef stefmans het volgende:
Waarom moet Urby nou naar de bank![]()
Wat is er mis met:
Ogararu, Heitinga, Stam, Urby![]()
Zidane komt bij ons spelen maar dat mocht ik nog niet zeggen van mijn bron dus ssssjtquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:29 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Omdat, om even in de aankoopsfeer te blijven, er nog geen linksback is aangetrokken voor de plaats van JanFreek.
Heb jij geen betrouwbare bron, dan kunnen we het over wat toekomstige aankopen gaan hebben![]()
Zidane zit aan de doping.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zidane komt bij ons spelen maar dat mocht ik nog niet zeggen van mijn bron dus ssssjt![]()
Zou dan toch:quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef BoNi het volgende:
Hersenspinsel.....
Een spits geeft aan graag naar Ajax terug te keren, Charisteas wordt in de etalage gezet en vertrekt, Babel en Rosenberg moeten zich richten op de flanken en die spits moet concurreren met Huntelaar.....![]()
![]()
Of zal Rosenberg nu toch gewoon tweede spits worden achter Huntelaar....??
kluivert kan ook achter huntelaar (als in de rol van bergkamp) ik zie wel enige vergelijkingenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef koningdavid het volgende:
Zolang het Kluivert duidelijk gemaakt wordt dat hij in principe tweede keus is achter Huntelaar heb ik er zeker geen problemen mee. Dan verkopen we Harry gewoon... Harry is een goede gozer maar ik heb toch liever Kluivert dan Harry als reserve spits.
Als Kluivert zich prettig en gewaardeerd voelt en gewoon lekker thuis is in Amsterdam, kan hij misschien wel weer grootse dingen laten zien.
Zeg dan niksquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zidane komt bij ons spelen maar dat mocht ik nog niet zeggen van mijn bron dus ssssjt![]()
Daar vindt hij zich te goed voor, dus waar hebben we het over?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:35 schreef Black-Death het volgende:
Ik geloof echt geen ene reet van dat Kluivert-verhaal. Tenzij Charisteas en Babel vertrekken en Kluifje pinchhitter wil spelen.
Ja daarom. Ik durf te stellen dat Kluivert deze transferperiode in elk geval niet naar Ajax komtquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:36 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Daar vindt hij zich te goed voor, dus waar hebben we het over?
quote:Ajax-voorzitter Jaakke herbenoemd
Amsterdam, 7 juni 2006
Vanavond is tijdens een vergadering van de Ledenraad van AFC Ajax unaniem ingestemd met het besluit tot herbenoeming van John Jaakke als voorzitter van de vereniging AFC Ajax. De herbenoeming betreft de tweede zittingstermijn van Jaakke en geldt voor een periode van 3 jaar.
Dat heeft een betrouwbare bron je toegefluisterd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef JeroenV het volgende:
Geen Davids dus waarschijnlijk...
verklaar je naderquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef JeroenV het volgende:
Geen Davids dus waarschijnlijk...
http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=11551quote:Martin van Geel van Ajax heeft niet veel vertrouwen in de terugkeer van Edgar Davids bij Ajax, komend seizoen. ,,Ik schat de kans niet zo hoog in'', liet Van Geel vandaag weten op de bijeenkomst van de Eredivisie CV in Zeist. ,,Davids heeft nog niet duidelijk laten blijken naar Ajax terug te willen.''
8/6/2006 - Van Geel somber over komst Edgar Davidsquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat heeft een betrouwbare bron je toegefluisterd?
Goh, misschien hadden we Stam niet nodig gehad en niet gehaald als hij gewoon had verlengt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Radegast het volgende:
Grygera wil na het WK een gesprek met Ajax over zijn toekomst. Hij wil elke week spelen, zegt ie. En hij is bang dat hij buiten de boot valt met Stam en Ogararu als nieuwe aankopen...
Ik zwaai alvast naar Zdenek.![]()
Vraag dat maar aan ieder willekeurig gozertje in NL. Als je later groot bent, waar wil je dan voetballen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Van Nistelrooij had vroeger bij Ajax willen spelen
Onwaar, Martin liegt nooit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:09 schreef Jasza het volgende:
Hahahahahaha, van Geel zei ook dat dat hij geen koffie met Stam had gedronken
Wie had je in gedachte, Sarpong, Anita? Komen volgens mij nog tekort. Sarpong heeft me in ieder geval nog niet kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef Kang-He het volgende:
Mendes da Silva, hou toch op man. Dat is echt een koekenbakker, wanneer heeft die ooit laten zien iets in zijn mars te hebben?
Schuif gewoon jeugdspelers door in plaats van zo'n prutser te halen.
v/d Vaart bij PSVquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Van Nistelrooij had vroeger bij Ajax willen spelen
Huntelaar, oh wacht..quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Bjorn vd Doelen, Ooijer, Van Nistelrooij, Stam
Nog meer gegadigden?
Kuijt ook, die staat op de foto met de selectie uit '95quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Wat een simpel berichtje van Hugo weer voor invloed kan zorgen. Ik wacht het nu maar af, na al die berichten.
En dat Van Nistelrooij vroeger Ajaxfan was heb ik nooit geweten. Grappig.
Serieus?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kuijt ook, die staat op de foto met de selectie uit '95.
Ik neem het AD wel serieus. Ze maakte ook bekend dat Gabri dindsag zou tekenen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Wat een simpel berichtje van Hugo weer voor invloed kan zorgen. Ik wacht het nu maar af, na al die berichten.
En dat Van Nistelrooij vroeger Ajaxfan was heb ik nooit geweten. Grappig.
Dat bericht hebben ze gejat van andere sites.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik neem het AD wel serieus. Ze maakte ook bekend dat Gabri dindsag zou tekenen.
Jaquote:
Maar dat is toch logisch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:55 schreef VoreG het volgende:
Iedereen houdt van Ajax.
En weer reageert niemandquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:49 schreef S-Two het volgende:
En over Jaakke, ik weet niet precies wat hij allemaal doet, maar als je de mensen vraagt die "Jaakke rot op" roepen om een toelichting te geven kunnen ze opeens niet meer typen ofso.
Hehe. Nu is het een kakkerlak. Wat een overlopertje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
JaWas ooit bij De Regenjas. Toen ging Harry Vermegen naar de ouders van Kuijt en lieten ze dat allemaal zien
.
Nou Jaakke moet oprotten, omdat ie geen Ajacied is, geen clubmens, geen voetbalachtergrond, gaat slecht met de club om.quote:
Ach ja, ik ken er zat. Allemaal nog een Ajax-shirt in de kast maar als ze buiten zijn...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hehe. Nu is het een kakkerlak. Wat een overlopertje.
Ik moet weer meteen aan Asskicker14 denken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach ja, ik ken er zat. Allemaal nog een Ajax-shirt in de kast maar als ze buiten zijn...
Wat een argumentenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Nega het volgende:
[..]
Nou Jaakke moet oprotten, omdat ie geen Ajacied is, geen clubmens, geen voetbalachtergrond, gaat slecht met de club om.
En waarom gaat Jaakke dan slecht met de club om? Heeft de almachtige voetbalgod Johan Derksen dit soms in een van zijn columns gezet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Nega het volgende:
[..]
Nou Jaakke moet oprotten, omdat ie geen Ajacied is, geen clubmens, geen voetbalachtergrond, gaat slecht met de club om.
Nu jijquote:
Ali B.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:13 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb me ernstig aan Ali B. op de radio gestoord vandaag. Hij vertelde dat hij voor AJAX is voornamelijk omdat mensen die hij kent er voetballen. Als die hier niet zouden voetballen zou z'n 'liefde' voor AJAX heel wat minder zijn zei hij. Ook is hij voor andere clubs omdat daar vriendjes van hem voetballen.
Ach rot toch alsjeblieft op randdebiel!
Dat zijn nou argumenten waar we wat mee kunnen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind dat Jaakke moet oprotten omdat hij een raar hoofd heeft [afbeelding]
Ali Bquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:13 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb me ernstig aan Ali B. op de radio gestoord vandaag. Hij vertelde dat hij voor AJAX is voornamelijk omdat mensen die hij kent er voetballen. Als die hier niet zouden voetballen zou z'n 'liefde' voor AJAX heel wat minder zijn zei hij. Ook is hij voor andere clubs omdat daar vriendjes van hem voetballen.
Ach rot toch alsjeblieft op randdebiel!
off-topic: mooie vlag! ik heb er 1 zonder dat embleem. Woensdag Polen-Duitsland kijken met Poolse vrienden!quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind dat Jaakke moet oprotten omdat hij een raar hoofd heeft [afbeelding]
het was vandaag op 538.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:19 schreef Houniet het volgende:
Welk radio station was dat? Dan zoek ik even een stream op voor de mensen hier
..
Bijna iedereen weet hoe hij of zij geld moet overmaken naar een Postbankrekening.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:55 schreef VoreG het volgende:
Iedereen houdt van Ajax.
Die ene bron die waarschijnlijk niet zegt is nu al betrouwbaar dan de 100 anonieme bronnen waarbij het al weken zeker zou zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:21 schreef Jasza het volgende:
Beetje makkelijk om nu al te zeggen dat Davids helemaal niet komt.
Van geel tsja, die zei dus ook dat ie niet met Stam had gesproken enzo dus om die nou zou te vertrouwen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die ene bron die waarschijnlijk niet zegt is nu al betrouwbaar dan de 100 anonieme bronnen waarbij het al weken zeker zou zijn.
Defour laat het er hoogstwaarschijnlijk niet bij zitten.quote:Ajax mag Defour niet kopen
Racing Genk heeft slecht nieuws voor Ajax en Steven Defour. De 17-jarige middenvelder mag een transfer naar Amsterdam op zijn buik schrijven. Ajax wil zes miljoen euro betalen, maar Genk wil enkele miljoenen meer.
De Limburgse club was bereid om Defour te laten gaan, op voorwaarde dat er genoeg geld bij kwam kijken. Het verschil tussen vraag en aanbod zou te groot zijn. Genk heeft de onderhandelingen daarom definitief stopgezet.
Steven Defour had al een persoonlijk akkoord met Ajax. Racing Genk hoopt dat de jonge Rode Duivel zich professioneel opstelt en zich weer op zijn werk in het Fenixstadion gaat richten.
Ajax en Defour dreigden eerder met een proces voor de arbeidsrechtbank. Op basis van een sportieve en financiėle positieverbetering zouden ze een transfervrije doorgang wilen afdwingen. Het is nog niet bekend of Ajax deze weg zal bewandelen.
quote:Manchester City valt over salaris Trabelsi
Donderdag 8 juni, door SV, Amsterdam, 22.54u GMT+01.00, Teamtalk/Clubcall
Nadat eerder Paris-Saint Germain en Real Betis de salariseisen van Hatem Trabelsi excessief vonden, stapte ook Manchester City verbaasd van de onderhandelingstafel toen ze eisen aanschouwden.
Trabelsi vraagt volgens Teamtalk maar liefst 30.000 pond per week, wat gelijk staat aan 2,1 miljoen euro op jaarbasis. Manchester City had gesproken met zaakwaarnemer Franklin Sedoc. Nu schijnt Tottenham Hotspur in de race te zijn voor de muntenjager.
quote:Blind bedankt ook voor AEK Athene
Donderdag 8 juni, door SV, Amsterdam, 23.01u GMT+01.00, NOS
Danny Blind gaat voorlopig nog niet bij een club aan de slag. De oud-trainer van Ajax verklaarde zojuist bij de NOS dat de kans aanwezig is dat hij het even een jaartje rustig aan doet.
Blind heeft bij de keuze voor een nieuwe club behoorlijke criteria opgesteld. Hij gaat het liefst naar het buitenland, maar bekende voor AEK Athene te hebben bedankt. 'Dat was te vaag allemaal', aldus Blind, die vooralsnog tijdens het WK analist bij de NOS blijft.
Eerder liep Vitesse een blauwtje bij de voormalig oefenmeester van Ajax. Ook een verzoek bij Gerard Van der Lem kon niet op succes rekenen voor de Arnhemmers.
Overigens is vanavond officieel bekend geworden dat Johan Neeskens voor drie jaar de vervanger wordt van Henk ten Cate bij FC Barcelona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |