Onwaar, Martin liegt nooit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:09 schreef Jasza het volgende:
Hahahahahaha, van Geel zei ook dat dat hij geen koffie met Stam had gedronken
Wie had je in gedachte, Sarpong, Anita? Komen volgens mij nog tekort. Sarpong heeft me in ieder geval nog niet kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef Kang-He het volgende:
Mendes da Silva, hou toch op man. Dat is echt een koekenbakker, wanneer heeft die ooit laten zien iets in zijn mars te hebben?
Schuif gewoon jeugdspelers door in plaats van zo'n prutser te halen.
v/d Vaart bij PSVquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Van Nistelrooij had vroeger bij Ajax willen spelen
Huntelaar, oh wacht..quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Bjorn vd Doelen, Ooijer, Van Nistelrooij, Stam
Nog meer gegadigden?
Kuijt ook, die staat op de foto met de selectie uit '95quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Wat een simpel berichtje van Hugo weer voor invloed kan zorgen. Ik wacht het nu maar af, na al die berichten.
En dat Van Nistelrooij vroeger Ajaxfan was heb ik nooit geweten. Grappig.
Serieus?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kuijt ook, die staat op de foto met de selectie uit '95.
Ik neem het AD wel serieus. Ze maakte ook bekend dat Gabri dindsag zou tekenen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Wat een simpel berichtje van Hugo weer voor invloed kan zorgen. Ik wacht het nu maar af, na al die berichten.
En dat Van Nistelrooij vroeger Ajaxfan was heb ik nooit geweten. Grappig.
Dat bericht hebben ze gejat van andere sites.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik neem het AD wel serieus. Ze maakte ook bekend dat Gabri dindsag zou tekenen.
Jaquote:
Maar dat is toch logisch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:55 schreef VoreG het volgende:
Iedereen houdt van Ajax.
En weer reageert niemandquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:49 schreef S-Two het volgende:
En over Jaakke, ik weet niet precies wat hij allemaal doet, maar als je de mensen vraagt die "Jaakke rot op" roepen om een toelichting te geven kunnen ze opeens niet meer typen ofso.
Hehe. Nu is het een kakkerlak. Wat een overlopertje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
JaWas ooit bij De Regenjas. Toen ging Harry Vermegen naar de ouders van Kuijt en lieten ze dat allemaal zien
.
Nou Jaakke moet oprotten, omdat ie geen Ajacied is, geen clubmens, geen voetbalachtergrond, gaat slecht met de club om.quote:
Ach ja, ik ken er zat. Allemaal nog een Ajax-shirt in de kast maar als ze buiten zijn...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hehe. Nu is het een kakkerlak. Wat een overlopertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |