Zekerrrquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef superhaagie het volgende:
Ehm, ik werk voor de Konmar maar ben straks ook AH, mag ik dan hier reageren?
Ik vind AH nog steeds een prettige werkgever.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:47 schreef superhaagie het volgende:
ahhh das mooi dan
Nou ben ik dus nieuwsgierig hoe AH is als werkgever...
Ben zelf full-timer 1e verkoopmedewerker KW.
Wat doen jullie bij AH?
Wat ik doe, leidinggeven, plannen, acties intekenen, etc.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:23 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik vind AH nog steeds een prettige werkgever?
Wat doe je nu precies in je functie? Kunnen wij je misschien vertellen wat je werkzaamheden straks hoogstwaarschijnlijk worden.
A) VMerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:43 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Wat ik doe, leidinggeven, plannen, acties intekenen, etc.
Eigenlijk het zelfde als een afdelingsmanager, werk nauw samen met mijn collega.
Eigenlijk alles wat bij het ''draaien'' van een KW afdeling hoort.
VS Houbaar als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:43 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Wat ik doe, leidinggeven, plannen, acties intekenen, etc.
Eigenlijk het zelfde als een afdelingsmanager, werk nauw samen met mijn collega.
Eigenlijk alles wat bij het ''draaien'' van een KW afdeling hoort.
Ik denk de actie worpen makenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
VS Houbaar als ik het zo lees.
Wat bedoel je precies met het intekenen van acties?
Voor een buitenstaander zien alle systemen er inderdaad vrij magisch uit ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:32 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ik denk de actie worpen maken![]()
Gaat bij AH allemaal automagisch![]()
Bavaria inderdaad ook ja, maar meen dat die doepgroepmailing Grolsch was.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:32 schreef Meki het volgende:
dat waren Bavaria als ik het goed heb
die waren er heel lang niet meer
quote:Op zondag 4 juni 2006 10:26 schreef Rudy-F1 het volgende:
Wat een geweldige actie van AH weer. Én we hebben nog geen enkel Mega Wup binnen gekregen, én we hebben slechts een paar colli kleine wuppies, én het DC heeft onze communicatiecontainers kwijtgeraakt, waardoor we nog niets van promo in de winkel hebben hangen. Begin je op die manier even goed aan een 'spectaculaire' actie. Als het meezit hebben we pas dinsdagmiddag of dinsdagavond de promo binnen. Het is weer om te huilen allemaal..........
Lekker nep plaatje trouwens... Je ziet dat het op de computer is bewerkt door het witte met die zwarte rond eromheen.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:31 schreef blrrrt het volgende:
Jumbo is nu nog blij zo te zien
[afbeelding]
Wacht maar tot ze eindelijk open zijn. We kunnen ze hebben.
Niets bijzonders, wel een vlag + stok, hamster-vrieskast-sticker, hamstervlag, en een hamster ingang-banier.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef joey_k het volgende:
Kennen jullie deze nog??
De Agf doos:
[afbeelding]
De binnenkant...
[afbeelding]
De Perla koffiepakhouder:
[afbeelding]
Geldlade, die nu dienst doet als pennendoos...
[afbeelding]
Zie je wel![]()
[afbeelding]
De voorloper van onze Wise terminals: (Zelfs de voorloper van deze terminal moet ik ergens hebben liggen.....)
[afbeelding]
En in donkere tijden zorgt AH voor wat licht.....
[afbeelding]
Ik ben vast niet de enige die wat oud inventaris thuis heeft.... Wie heeft er ook wat![]()
![]()
Oh jah, even voor de nieuwsgierigen onder ons: Alles is op eerlijke manier verkregen!!!![]()
Vind die van de medewerkers toffer.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:03 schreef blrrrt het volgende:
De nieuwe commercial staat ook weer online
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVCwuppie23.mpg
kassalades wij ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:43 schreef Excess_All het volgende:
die groentenkist en die kassa lades gebruiken wij nu nog
dat is helemaal geen oud iventaris bij ons![]()
We gaan naar Wuppertahlquote:Op maandag 5 juni 2006 00:03 schreef blrrrt het volgende:
De nieuwe commercial staat ook weer online
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVCwuppie23.mpg
Ja is toch zo.quote:
Zuivel doen met die gast is niet leuk meer.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ja is toch zo.
Ik sla hem echt nog een keer tegen de vlakte.
Als er 1 begint met slaan gaan er vanzelf meer mee doen.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:22 schreef SHERMAN het volgende:
Doe je mee?
Ik kan wel een schrijf lijstje maken denk ik.
En dan kan er iemand heel veel nieuw personeel gaan aannemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef Justinn het volgende:
[..]
Als er 1 begint met slaan gaan er vanzelf meer mee doen.![]()
Antiek.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:26 schreef kmaestro het volgende:
Stukje nostalgie: de invoering van de bonuskaart
[afbeelding]
Actie worpen maken? hehequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:32 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ik denk de actie worpen maken![]()
Gaat bij AH allemaal automagisch![]()
Dat gebeurt bij AH niet meer.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Actie worpen maken? hehe
Intekenen is gewoon je krijgt wekelijks een boek (4 weken van te voren) waar de acties van die week in staan, en daar moet je de aantallen op invullen en die krijgen we dan de woensdag voor de actieweek uitgeleverd.
Wij doen de promotie altijd zaterdag middagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:42 schreef Rudy-F1 het volgende:
8 uur gewerkt vandaag; ik kan geen wuppie meer zien.
Hele ochtend bezig geweest met de hele winkel vol promotie hangen, en dat was nog al wat werk. Met de middagzending kregen we (eindelijk) 480 Mega Wuppen, die hebben ook letterlijk door de hele winkel een plekje gezocht. Ik zal zo snel mogelijk even wat foto's plaatsen van de week.
Moet je het wel binnen krijgenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij doen de promotie altijd zaterdag middag![]()
Normaalgesproken doen wij de promo altijd op zaterdagavond. Maar ja, zoals gezegd waren er zaterdag nogal wat problemen met de communicatiecontainers.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:12 schreef SHERMAN het volgende:
We proberen het hier in de ochtend te doen, dna is het nog rustig.
Maandag ochtend zijn er geen mensen voor te krijgen..
Ja precies, dat snap ik niet van mensen die dat zeggen hiero.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:37 schreef CryptoKnight het volgende:
En al jullie collega's op de counter al die boze klanten maar te woord staan.... ik heb er echt een teringhekel aan als men die nieuwe promotie al om 15.00 ophangt. Dan moeten we nog duizenden euro's omzet draaien.
Hoohoo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:37 schreef CryptoKnight het volgende:
En al jullie collega's op de counter al die boze klanten maar te woord staan.... ik heb er echt een teringhekel aan als men die nieuwe promotie al om 15.00 ophangt. Dan moeten we nog duizenden euro's omzet draaien.
Wat is nouweer nieuw?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:12 schreef DeTolk het volgende:
Wij testen trouwens voor een periode van 3 maanden de allernieuwste zelfscankassa's (Samen met nog 3 filialen waaronder Zwolle)
Zijn wel leuke kassa's , echt iedereen moet effe proberen.
Dan zijn het gewoon zeik-klanten, wij bouwen op zondagmiddag ookal de koppen op, en tegen de tijd dat we sluiten is de hele kop leeg. Zonder dat er kaartjes bij hingen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:40 schreef CryptoKnight het volgende:
Bij ons bouwen ze dus nog wel eens in de middag al de actiekoppen. Omdat daar een bord met bonus opstaat, nemen klanten dat mee omdat ze denken dat het bonus is.
Vooral met grote pakken wc papier etc. Als je daar na de drukte mee begint prima, maar ik vind het klant onvriendelijk als het eerder gebeurt.
Promotie borden voor de nieuwe thema's overigens hebben we op de counter geen last van, het gaat puur om het bouwen van m.n de actiekoppen wat problemen oplevert.
Wij doen het altijd zaterdagavond. Al komt dat ook door het feit dat we meestal pas aan het eind van de middag en in de avond daarvoor alle spullen binnen hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij doen de promotie altijd zaterdag middag![]()
Wij hebben het vaak bij de Vrijdag avond of Zaterdag ochtend levering alquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij doen het altijd zaterdagavond. Al komt dat ook door het feit dat we meestal pas aan het eind van de middag en in de avond daarvoor alle spullen binnen hebben.
Vertel dan wat meer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:25 schreef highway101 het volgende:
Vandaag een rondleiding gehad op het DC Zwolle. Erg interessant wat voor wereld erachter zit voordat jij een vrachtwagen voor de deur hebt staan. Waarom sommige ritten raar gecombineerd worden (Groningen - Barneveld bijvoorbeeld), leveringstijden, APV's, colli's, voice order picking en gewoon order picking, retourcentrum, pools, reststoffen, 107 docks etc. Heel interessant.![]()
Hoe kan je zo'n rondleiding regelen? wij willen het met een groepje van ons filiaal ook donequote:Op woensdag 7 juni 2006 13:46 schreef highway101 het volgende:
nee, foto's mogen niet zomaar gemaakt worden.
Ik zit in een AH klas van een ROC, en had samen met mijn SM en 2 docenten een rondleiding met de klas. DC Zwolle is al gigantisch, maar als je dan bedenkt dat het het kleinste DC is van Nederland... Pijnacker is het grootst.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:57 schreef SHERMAN het volgende:
Net gebeld of ik vanavond wil werken, komt er gewoon 1300 collo binnen.
Petten worden vandaag of morgen uitgeleverd; wij krijgen ze vanavond. Maar let op: het is maar 1 colli. De rest wordt op basis van omzet volgende week pas afgestuurd.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:44 schreef Weemz het volgende:
Ik dacht dat we ook wuppie-mutsen zouden krijgenMaar die heb ik in alle promozooi niet gezien...
Dispensers bouwen en vullen was trouwens wel geinig...
Bij ons 500...het leuke is dat iemand met het bericht "vandaag 1300 colli binnen" totaal niks zegt. Is het veel of weinig etc etc?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:29 schreef superhaagie het volgende:
[..]
is dagelijks in de winkel waar ik werk, minimaal dan...
precies, kan veel zijn, maar ja als je een ploeg van 16 man hebt zit het er zo in, en wat is je omzet, vvo, etc etc...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Bij ons 500...het leuke is dat iemand met het bericht "vandaag 1300 colli binnen" totaal niks zegt. Is het veel of weinig etc etc?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:39 schreef tazman89 het volgende:
132 euro..heel weinig gewerkt, begrijp er niks van :p
voor iemand die normaal 4 uur per week werkt is dat best wat..quote:
Normaal iets van 750/800.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Bij ons 500...het leuke is dat iemand met het bericht "vandaag 1300 colli binnen" totaal niks zegt. Is het veel of weinig etc etc?
Dat is de regel tegenwoordig toch? Niet meer werken dan je contract. Bezuinigings-politiek that is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:03 schreef Webgangster het volgende:
384 euro.
ze verhogen met contract uren niet meer, hij blijft hangen op de 36 uur terwijl ik toch echt 48 uur werk standaard.
Alleen hele speciale users worden dat.quote:
370 hier voor 60 uurquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:40 schreef Renesite het volgende:
250 afgerond, 58 uur, 14/15 uur per week.
Netjes
4.30 per uur á 17 jarigequote:Op donderdag 8 juni 2006 11:23 schreef -Sum- het volgende:
[..]
370 hier voor 60 uur12 uur per week, voor de rest lever ik adv in.
dan ben je nog best jong of nie?![]()
Dat zouden wel erg slechte arbeidsomstandigheden zjin...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef Mip1988 het volgende:
chauffeurs die geen fracturen mee krijgen![]()
Jep.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:30 schreef pimtenbrinke het volgende:
ik werk bij een franchiser en daar heb ik gewoon een 0 uren contract.
ik ben in december gestopt met studie en werk sindsdien altijd meer dan 40 uur in de week en krijg alles gewoon uitbetaald.
Hun doen nergens moeilijk over. Hoe zit dat bij ahold dan? krijgen jullie een bepaald contract?
boven een leeftijd niet geloof ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:37 schreef SHERMAN het volgende:
En wat als je een contract hebt voor onbepaalde tijd?
Krijg je dan ook nog alles uitbetaald?
Ik weet niet hoeveel collo's wij krijgen elke dagquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef SHERMAN het volgende:
Als jij het al niet weet, hoe moet ik het dan weten?
Kan jij ook niks aan doen he.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boven mijn contract uren
[..]
Sterft![]()
![]()
![]()
Die klootzak van een vent bij ons gaat naar veendamquote:
Of op zn minst zuivel vullen ofzo, diepvries, geen idee.quote:
ho ho!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:44 schreef SHERMAN het volgende:
Zuivel kan je ook heerlijk snel vullen.
Container in 20 minuten ofzo.
Ben ik ook hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
ho ho!
Ik ben een perfectionist![]()
"Moet ik het ook spiegelen?"
"Ja hoor, mag wel even"
"De melk heeft nog nooit zo recht gestaan!"
Ook redfruit en aardbeiën dat allemaal door mekaar staat![]()
Daaromquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor.Alleen niet altijd meer...
Zoals gister moest ik in twee uur tijd 10 groente containers vullen, dat is gewoon erg veel. Dan heb ik op een gegeven moment zo iets van; ach schijt.
Nou dan vul ik even iets minder fifo. Het moet wel leuk blijven.
Helaas herkenbaar...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom
Om die kut perfectionisme is houdbaar niets voor mij, want tering, die kleuters![]()
Mensen vanaf 20 jaar worden niet meer boven contract uitbetaald. Doe je dat als filiaal zijnde wel, kun je een boze reactie van je OM verwachten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
boven een leeftijd niet geloof ik![]()
20 jaar? 21?
Ik weet dát niet..
ja, of vakantieurenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef Tyskie2 het volgende:
En dat allemaal omdat de prijzen omlaag moeten... uiteindelijk zijn de mensen op de vloer de dupe.
Als 20-jarige zou ik dan ook echt geen minuut meer langer werken dan dat ik uitbetaald krijg. Je kweekt met dit soort praktijken bepaald geen gemotiveerd personeel.
beetje drama reactie van je...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor.Alleen niet altijd meer...
Zoals gister moest ik in twee uur tijd 10 groente containers vullen, dat is gewoon erg veel. Dan heb ik op een gegeven moment zo iets van; ach schijt.
Nou dan vul ik even iets minder fifo. Het moet wel leuk blijven.
Und du bist?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:12 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
beetje drama reactie van je...
Als ik bij ons in het filiaal iets niet fifo vul krijg je direct een waarschuwing. En ik denk ook zeker met vers je kunt er beter een half uurtje langer over doen en wel goed FIFO vullen dan niet FIFO vullen en een half uur sneller klaar zijn.
en ik denk niet dat FIFO vullen onder perfectie valt maar gewoon onder je werk goed doen!
Hoor ik hier ook ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef Webgangster het volgende:
Wat een dram zeg dat nieuw retouren systeem van albert heijn.
Labels die dus 2 keer gescaned moeten worden en iedere keer gezeik met foutmeldingen.
We moesten het hoofdkantoor vragen of ze even wat retouren uit het systeem wouden verwijderen want die gingen niet mee vanwege de problemen. Heel krom systeem en zeker niet sneller als het oude, gvd overal die labels op.
Bij ons ook,quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:32 schreef DeTolk het volgende:
Verswagen ruim 2 uur te laatkwart voor 12 ipv half 10.
Ben ik maar gaan eten van 11-12. Gingen er ook nog 2 om 1300 naar huis
Gekkenhuis dus. Alle vlees/vis/deli in me uppie moeten vullen
En bij ons ook, i.p.v. 09:30 kwam hij om 11:50 aanrijdenquote:
1491 Zwolle meldt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:12 schreef DeTolk het volgende:
Wij testen trouwens voor een periode van 3 maanden de allernieuwste zelfscankassa's (Samen met nog 3 filialen waaronder Zwolle)
Zijn wel leuke kassa's , echt iedereen moet effe proberen.
Zal een aardige zak geld kosten die zendtijd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef Webgangster het volgende:
Reclamestunt van AH in rust WK
ZAANDAM - Albert Heijn komt de komende weken met een unicum. AH zendt in de rust van alle WK-wedstrijden van Oranje een negentig seconden durende commercial uit. Distrifood wist het als eerste.
De commercial bestaat geheel uit de videoclip van het nummer dat nu ook al kort te horen is tijdens de spotjes die de Wuppie-actie aanprijzen. Bedrijfsleider Harry zingt in de videoclip hardop mee met het nummer 'Met een Wuppie, Wuppie, Wuppie, pakken wij dat Wereldcuppie'. Albert Heijn wil hiermee zijn steun betuigen aan Oranje, verklaart woordvoerster Els van Dijk van de marktleider. 'De spot wordt niet ingezet om nieuwe acties of aanbiedingen voor het voetlicht te brengen.' Commercieel directeur Sander van der Laan liet zich deze week uit over het succes van de reclamecampagne met supermarktmanager Harry in de hoofdrol. 'Supermarktmanager Harry is een goede greep geweest en ook medewerker Rachid gaat een steeds grotere rol spelen om sympathie, enthousiasme en optimisme uit te stralen. Want daar gaat het tenslotte om.'
Sinds 2 wekenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:06 schreef highway101 het volgende:
[..]
1491 Zwolle meldt.
Wie wat waar wanneer?
Geweldigquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef Webgangster het volgende:
Reclamestunt van AH in rust WK
ZAANDAM - Albert Heijn komt de komende weken met een unicum. AH zendt in de rust van alle WK-wedstrijden van Oranje een negentig seconden durende commercial uit. Distrifood wist het als eerste.
De commercial bestaat geheel uit de videoclip van het nummer dat nu ook al kort te horen is tijdens de spotjes die de Wuppie-actie aanprijzen. Bedrijfsleider Harry zingt in de videoclip hardop mee met het nummer 'Met een Wuppie, Wuppie, Wuppie, pakken wij dat Wereldcuppie'. Albert Heijn wil hiermee zijn steun betuigen aan Oranje, verklaart woordvoerster Els van Dijk van de marktleider. 'De spot wordt niet ingezet om nieuwe acties of aanbiedingen voor het voetlicht te brengen.' Commercieel directeur Sander van der Laan liet zich deze week uit over het succes van de reclamecampagne met supermarktmanager Harry in de hoofdrol. 'Supermarktmanager Harry is een goede greep geweest en ook medewerker Rachid gaat een steeds grotere rol spelen om sympathie, enthousiasme en optimisme uit te stralen. Want daar gaat het tenslotte om.'
Wij hebben géén blauw..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:02 schreef DeTolk het volgende:
En waar blijven de andere supermarktketens ????
We hebben overigens alleen nog maar Blauwe en Witte Wups
Om 10 uur kwamen bij ons de orange binnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:02 schreef DeTolk het volgende:
En waar blijven de andere supermarktketens ????
We hebben overigens alleen nog maar Blauwe en Witte Wups
"Lekker" van 8 tot 5 zei de gek...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:14 schreef blrrrt het volgende:
Morgen lekker van 8 tot 5. Ik hoop dat er nog wuppies weg te geven zijn.
Weet je al wat dat nou was waardoor dat alarmding afging bij die mevrouw ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:37 schreef Renesite het volgende:
Vandaag dacht ik toch zo raar.
Ik was ten einde raad, had koppijn was moe had zon tekort of juist niet had het te warm en ik had rug nek schouder en armpijn, ik was b r a k![]()
Er komt een oud vrouwtje aan, ik nam het volgende met mijzelf door:
1. ze zegt eerst OOK ZEGELTJES!!!!
2. ze zegt dan ho ho niet zo snel
3. ze pakt het boekje van de wuppies en kijkt me aan en zegt, "Zijn dát nou die wuppies"
4. ze zegt nogmaals OOK ZEGELTJES!!!!!
5. ze gaat vragen "Hebbumijnkaartjesalgehad"
6. ze heeft 6 euro aan boodschappen (wilde gok) en wil 1 wuppie en troggelt er 2 af omdat ze haar puppy face opzet en zegt o mijn kleinkinders
7. ze zegt weer HEEFT U MIJN ZEGELTJES AL AANGESLAGEN MENEEEER!
Mijn gedachtes hierbij dwaalden af naar een haaibaai, een duivel die ieder moment ontploft naar een the hulk in slechtering stand die je onvriendelijk edoch boosaardig verzoekt om WUPPIES KAARTJES ZEGELTJES EN NOG MEER GELD OPNEMEN DAN JIJ IN JE KASSA HEBT
Het kwam uit...
Ik moest huilen.. van triestigheid..
En néé, ze kreeg er geen 2! maar 1! dat dan weer wel..
"Maar dan hebben anderen straks geen wuppies meer"
"DAN HADDEN JULLIE MEER MOETEN BESTELLEN!"
Ik werd pissig..
"Als het allemaal zo nodig volgens de regels moet dan had u er nu geen een van mij gekregen, in feite moet u er blij mee zijn dat ik u er een geef. Niet dat ik dat vervelend vind maar zo is het nu eenmaal"![]()
Dat tasje van die vrouw was kennelijk gemagnetiseerdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weet je al wat dat nou was waardoor dat alarmding afging bij die mevrouw ?
Wij hebben eventueel ( !!! ) nog wel 10/15 meter uitbreidmogelijkheden, maar dan moeten we op de zijkant laden en lossen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:37 schreef Webgangster het volgende:
Ik hoorde van mijn VM dat alle Albert Heijns binnen 2 jaar grotere magazijns krijgen.
Ik was ana het lossen en toen zei hij dat tegen de chauffeur, hele disccusie over hoe ze het gingen doen, want het moet van de winkel of, of uitbouwen maar je kan niet zomaar ergens ruimte vandaan halen...
Ik zie mijn winstuitkering al tegemoed...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:39 schreef tazman89 het volgende:
mensen zijn echt geobsedeerd dor die dingen!
echt halve volksstammen proberen de 15 euro te halen voor een wuppie !:S
Of gaan er gewoon stennis om schoppenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:39 schreef tazman89 het volgende:
mensen zijn echt geobsedeerd dor die dingen!
echt halve volksstammen proberen de 15 euro te halen voor een wuppie !:S
7 karren AGF bulk en het groente deel staat vol. 20 karren HB en het staat vol. Dan nog 3 zuivel, 3 verse groente wat panklaar en diepvries en je kan je kont niet keren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:49 schreef Webgangster het volgende:
6 bij 15 ? Jezus daar kunnen paar karren in en dat zit hij al weer vol ja.
Wij hebben een magazijn van 10 bij 25 (ongeveer schat ik)
In het magzijn zelf 3 koelcellen met aangrensend de deli cel.
hehehehehehquote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:49 schreef joey_k het volgende:
Hoogeveen, 09-06-2006 - 14.00 uur.
Hmmzzz.. De wuppies zijn nu helemaal op![]()
Hadden deze week helemaal geen wups binnen gekregen alleen een mailtje van het HK dat je zelf maar moest proberen bij collega filialen wat te lenen.
Vrijdagavond zouden we nieuwe binnen krijgen, maar op het WW stond al een bericht dat er leveringsproblemen zijn met alle varianten wups.
Nou, ik gok dat we niets hebben binnen gehad.
En die wup-petten voor het personeel kunnen we denk ik ook naar fluiten![]()
Kortom: Weer zo'n geweldig gecoordineerde actie![]()
drama? ik had het wel naar mn zinquote:Op zondag 11 juni 2006 10:08 schreef Rudy-F1 het volgende:
Wat een drama weekend zeg, vrijwel geheel te wijten aan DC Pijnacker. Deellevering houdbaar (30 containers, 800 colli) van vrijdagavond 19.30 kwam zaterdag om 06.15. Vers-levering van zaterdagmiddag 12 uur kwam in de avond om 19.00. En ondertussen op winkelweb maar aangeven dat de vertraging 60 minuten zou bedragen. Hele middag bijna geen groente, bananen, zuivel, terwijl het echt beredruk was. Colli-aantallen waar je gek van werd (vrijdag 4500 colli houdbaar), frisdrank was helemaal niet normaal meer: 1500 colli fris op 1 dag en nog stond het niet vol. Vanaf zaterdagmiddag al geen houtskool meer, ondanks dat we ontzettend veel hadden georderd, maar het gewoon niet kregen van het DC.......
En laten we het al helemaal niet over de Wuppen hebben, want jezus wat ging dat ook weer slecht. Huilende kinderen ("hebben jullie geen Mega-wuppen meer), boze ouders ("ik ben van het weekend nu al 3 keer langs geweest, en iedere keer grijp ik mis"), tot ruziënden bejaarden die allemaal de laatste Wup voor hun kleinkind moeten hebben.
Wat een drama weekend......
Maar maar, meneer. Daarboven staan nog wel mega wuppen!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 10:08 schreef Rudy-F1 het volgende:
Wat een drama weekend zeg, vrijwel geheel te wijten aan DC Pijnacker. Deellevering houdbaar (30 containers, 800 colli) van vrijdagavond 19.30 kwam zaterdag om 06.15. Vers-levering van zaterdagmiddag 12 uur kwam in de avond om 19.00. En ondertussen op winkelweb maar aangeven dat de vertraging 60 minuten zou bedragen. Hele middag bijna geen groente, bananen, zuivel, terwijl het echt beredruk was. Colli-aantallen waar je gek van werd (vrijdag 4500 colli houdbaar), frisdrank was helemaal niet normaal meer: 1500 colli fris op 1 dag en nog stond het niet vol. Vanaf zaterdagmiddag al geen houtskool meer, ondanks dat we ontzettend veel hadden georderd, maar het gewoon niet kregen van het DC.......
En laten we het al helemaal niet over de Wuppen hebben, want jezus wat ging dat ook weer slecht. Huilende kinderen ("hebben jullie geen Mega-wuppen meer), boze ouders ("ik ben van het weekend nu al 3 keer langs geweest, en iedere keer grijp ik mis"), tot ruziënden bejaarden die allemaal de laatste Wup voor hun kleinkind moeten hebben.
Wat een drama weekend......
Dat dus.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:09 schreef stevenp het volgende:
mwa brammie, het is niet de bedoeling dat iedere medewerker voor hij naar huis gaat even z'n zakken gaat staan vullen, maar als je er 2 bij een kassa snaait zal je ze niet horen miepen. Ook als iemand 13,50 afrekent en vraagt naar een wup krijgen ze die ook mee bij ons, doen we niet moeilijk over.
Ik heb al wel vragen gekregen over de muppetten, hoe duur die waren en waar ze lagen
Ik had serieus, voor het eerst in die ruime ander half jaar dat ik bij de ah werk, totaal geen zin om te werken. Echt 0.0. Het ging gewoon niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 05:09 schreef pimtenbrinke het volgende:
wat een mooie dag.. sherman whats up?
Hier krijg ik ze gewoonquote:Op zondag 11 juni 2006 13:25 schreef Brammie1 het volgende:
zijn ze bij jullie ook zo streng over wuppies voor medewerkers? Bij ons mag je sowieso niet zomaar wuppies meenemen, je mag er alleen een paar voor op je werkkleding, mits er geen labels meer aanzitten
Het is een rage volgens mij.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:20 schreef blrrrt het volgende:
Aan alle reacties te zien heeft AH weer is een schot in de roos met de wuppies.
Als ze redelijk wat biedenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:32 schreef -Sum- het volgende:
werd net gebeld of ik vrijdagmiddag kon werkendus ik: nee sorry dan is ned. 11tal.. en dat meisje: ja daarom kunnen we dus niemand krijgen
![]()
ondankbare taak, mensen bellen of ze willen werken tijdens t voetbal
ik had het na de loting al meteen aangegeven op welke dagen ik niet kan werkenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:32 schreef -Sum- het volgende:
werd net gebeld of ik vrijdagmiddag kon werkendus ik: nee sorry dan is ned. 11tal.. en dat meisje: ja daarom kunnen we dus niemand krijgen
![]()
ondankbare taak, mensen bellen of ze willen werken tijdens t voetbal
De mega wuppen wel, sommige wuppies gekregen, andere gevonden. Sommige meegekregen van collega-cassieres bij (veel) minder dan 15 euroquote:Op maandag 12 juni 2006 15:42 schreef DeTolk het volgende:
Legaal gekocht???
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:37 schreef SHERMAN het volgende:
Wij beginnen om half 9 inplaats van 20.00
Oranje AH-shirts?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef DeTolk het volgende:
Zijn er al meerdere filialen die met een oranje t-shirt ipv AH schort lopen??
M'n baas had een krat shirtjes in de kantine gezet
Hoeveel te laat was houdbaar dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:18 schreef Mip1988 het volgende:
pfff wat een gedoe weer vandaag
vers 2.5 uur te laat, houdbaar deelleveringen, chauffeur moest nog naar 3 (!) andere filialen dus kon geen retouren meenemen
DC Pijnacker![]()
![]()
![]()
T shirts?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef DeTolk het volgende:
Zijn er al meerdere filialen die met een oranje t-shirt ipv AH schort lopen??
M'n baas had een krat shirtjes in de kantine gezet
Vraag me af of dat wel door de verkoop ervan komt, denk eerder trouwens de DC'S en winkels die een hoop hebben, meen dat wij ongeveer 30 heiniken kratten hebben, best een hoop lege kratten zijn dat waar je eigenlijk niks mee doet, maar pas terug stuurd als je embalge terug stuurd...quote:Op maandag 12 juni 2006 21:33 schreef Webgangster het volgende:
Heineken naarstig op zoek naar bierkratten
AMSTERDAM - Bierbrouwer Heineken dreigt met een tekort aan kratten te komen zitten. Veel bierdrinkers blijken de kistjes te gebruiken om tribunes te bouwen, zodat ze het WK voetbal op televisie geheel in stijl kunnen volgen. DFT.nl roept u op uw kratjes in te leveren.
Heineken doet dinsdag in de Nederlandse kranten een oproep om de kratten alsnog terug te brengen. Anders kan de levering van Heineken en Amstel bier in het gedrang komen. Door het mooie weer en het WK zijn er de afgelopen dagen grotere hoeveelheden bier ingeslagen dan normaal. Volgens een woordvoerder van Heineken hebben veel kratten een nieuwe bestemming gekregen. In een enkel geval worden er zelfs kleine stadions van gebouwd. Voor Heineken dreigt dit nu een serieus probleem te gaan opleveren. Voor een beetje tribune zijn al gauw een paar honderd kratten nodig, aldus de zegsman. Met het huidige "krattenpark" kan Heineken op dit moment nog twee dagen vooruit. Om te voorkomen dat de levering later in de week in de knel komt, plaatst de Nederlandse bierbrouwer dinsdag een oproep in de landelijke en regionale kranten. Volgens de woordvoerder deed het probleem met de kratten zich niet voor tijdens het Europees kampioenschap voetbal, twee jaar geleden. Toen was er sprake van een goede "doorstroom".
Klinkt leuk, alleen zal het veel geld gaan kosten dat personeel.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:33 schreef Renesite het volgende:
http://www.nu.nl/news/752(...)eigen_opleiding.html
Gaaf!
Groningers.
Tfof.
Oh wij hebben juist vaak een tekort aan 24x30cl krattenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:35 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Vraag me af of dat wel door de verkoop ervan komt, denk eerder trouwens de DC'S en winkels die een hoop hebben, meen dat wij ongeveer 30 heiniken kratten hebben, best een hoop lege kratten zijn dat waar je eigenlijk niks mee doet, maar pas terug stuurd als je embalge terug stuurd...![]()
Niet mee gekregen?quote:
Bestel dan even met RFBA wat 24x30cl krattenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:47 schreef stevenp het volgende:
[..]
Oh wij hebben juist vaak een tekort aan 24x30cl krattenHebben we nog 4/5 kratten aan statiegeldflesjes staan, maar geen kratten meer, we hebben wel een shitload aan friskratten staan btw...
Jep regio Amsterdamquote:Op maandag 12 juni 2006 21:39 schreef highway101 het volgende:
Ik doe zo'n opleiding al een jaar in Zwollebevalt best
volgens mij deed meki ook zoiets.
Dan worden ze onbesteld ingestuwd naar ruimingsfilialen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:54 schreef highway101 het volgende:
Wij hadden er Maandag nog 600ik heb zaterdag al wat filialen in de omgeving afgebeld, maar niemand wou ze hebben...
Stel dat iedereen normaal besteld had, en dan zat het DC met teveel tompoucen. Wat gebeurt daar dan mee?
Ik bedoel, als een DC tekort heeft en je verteld dit aan de klant is AH een kutwinkel, maar als je verteld dat ze 10.000 tompoucen gaan weggooien klagen ze weer over enorme verspilling.
Nee, dat had ik niet meegekregen. Thanks.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Niet mee gekregen?
Vrijdag beginnen we om hlaf 9, zodat de mensen die willen de wedstrijd kunne nzien.
Komt denk ik ook wel op de planning te staan of in de nieuwsbrief.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:47 schreef Justinn het volgende:
[..]
Nee, dat had ik niet meegekregen. Thanks.![]()
Gedouched en vrijwel meteen naar bed.quote:
Ik ook niet, maar ik weet wel dat er om 22:50 nog licht brande bij de kantine in de hal.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:18 schreef SHERMAN het volgende:
Remy is geweest vanmiddag.
Voor vanavond weet i niet wie het was..
Kan toch niet, Bea was er.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:37 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet wel dat er om 22:50 nog licht brande bij de kantine in de hal.![]()
Hoe steel je twee dozen mega wuppen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef tazman89 het volgende:
haha, vandaag iemand ontslagen voor het stelen van 2 dozen met mega wuppen, ook moet hij ze allemaal terug betalendat is 48x7.5 euro muhaha genaait!
ook heb ik nog een probleem, ik cricket en speel Nederlandse jeugd, nu heb ik vandaag gehoord dat ik volgende week maandag moet trainen van 19.00 tot 21.00 uur. terwijl ik moet werken van 18.00 tot 20.00
vrij vraag brief moet 2 weken van te voren...hoe ga ik dit oplossen!
quote:Nieuwe rage rond wuppie
door Marjolein van der Gaag
AMSTERDAM, woensdag
De wuppie is helemaal terug. Ruim 25 jaar nadat het pluizige bolletje in Nederland een ware rage was, heeft supermarktketen Albert Heijn met haar WK-actie een nieuwe wuppiehype ontketend.
Veel huiskamers zijn inmiddels omgetoverd tot wuppieparadijs. Wie zich op de weg bevindt, ziet menig auto voorbij rijden met een oranje reuzenwup op de hoedenplank.
Albert Heijn spreekt van een enorm succes. Van de kleine wuppies in oranje, rood, wit en blauw, die worden weggegeven bij iedere 15 euro aan boodschappen, zijn er al miljoenen over de toonbank gegaan. „Maar ook van de grote wup zijn er al een paar honderdduizend weg”, zegt een woordvoerster.
Het bolletje werd begin jaren tachtig in ons land op de kaart gezet door Vader Abraham.
• Supermarktketen Albert Heijn heeft met de wuppie-actie een rage ontketend. Ook peuter Iris uit Maasdam heeft er al veel verzameld.
FOTO: REIN GELEIJNSE
Of ze waren vergeten het licht uit te doen of er was inderdaad nog iemand aanwezig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 06:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kan toch niet, Bea was er.
Moet jij vanavond weer? Dan rip ik vanmiddag die dvd's nog even
Je belt het hele medewerkerslijstje af.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef tazman89 het volgende:
haha, vandaag iemand ontslagen voor het stelen van 2 dozen met mega wuppen, ook moet hij ze allemaal terug betalendat is 48x7.5 euro muhaha genaait!
ook heb ik nog een probleem, ik cricket en speel Nederlandse jeugd, nu heb ik vandaag gehoord dat ik volgende week maandag moet trainen van 19.00 tot 21.00 uur. terwijl ik moet werken van 18.00 tot 20.00
vrij vraag brief moet 2 weken van te voren...hoe ga ik dit oplossen!
Bij mij ook allemaal weg...evenals de Heineken six-packsquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:55 schreef waterreus23 het volgende:
Zijn de Euroshopper blikken bier TUS of zo?
Nergens zijn ze meer te bekennen
Die zijn TUS ja..quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:55 schreef waterreus23 het volgende:
Ik heb gereageerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:57 schreef blrrrt het volgende:
Nieuwe haring bij AH dit keer trap ik er niet in
Bij ons ook helemaal niks meer idd. Vaagquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:55 schreef waterreus23 het volgende:
Kan je er misschien ook inhoudelijk op ingaan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef highway101 het volgende:
Vandaag op school een nieuw filmpje gezien van SM Harry Piekema met Rachid over de missie van Albert Heijn. Heel toneelspel erover grappig.
Daarna een 5 minuten durend lied op de manier van "Blues Brothers - Everybody Needs Somebody". Met zwarte brillen etc. GEWELDIG
GENIAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oja, deze is nog nergens gereleased![]()
denk je dat ik dat nog niet heb gedaan? niemand wilquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je belt het hele medewerkerslijstje af.
Done.
wij kregen ze vandaag gewoon binnen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bij ons ook helemaal niks meer idd. Vaag
Het was een filmpje over de Missie van Albert Heijn; het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kan je er misschien ook inhoudelijk op ingaan?
als je hier niet wil; mail staat in m'n profiel...
Misschien mensen van andere afdelingen vragen om voor je in te vallen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:21 schreef tazman89 het volgende:
[..]
denk je dat ik dat nog niet heb gedaan? niemand wil![]()
door dat klote WK en het lekkere weer(nu even niet:P) wil niemand werken![]()
Datsoort filmpjes zijn inderdaad niet voor op TV maar alleen voor medewerkers. Voor de WinkelKampioenschappen was er toch ook zo'n filmpje?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:12 schreef highway101 het volgende:
[..]
Het was een filmpje over de Missie van Albert Heijn; het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar.
Eerst zie je Harry met een badkamertegel van 2 bij 2 meter het magazijn komen uitsjouwen, met deze tekst erop, vervolgens zie je rachid rondsjouwen met kleinere tegeltjes met de 3 punten (Kwaliteit, assortiment en nog één). Daartussen door flashbacks naar eerdere TV reclames.
Het geheel wordt afgesloten met een AH lied op de maat van de Blues Brothers' Everybody needs somebody. met dansjes en grote zonnebrillen. Erg vermakelijkHet duurt ruim 5 minuten denk ik.
Het zal vanwege zendtijd wel niet op TV komen, maar misschien wel ingekort. Ik denk dat het personeel hem wel te zien krijgt!
Zal dát het zijn!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Datsoort filmpjes zijn inderdaad niet voor op TV maar alleen voor medewerkers. Voor de WinkelKampioenschappen was er toch ook zo'n filmpje?
-edit-
Lijkt me trouwens een ideaal filmpje voor de medewerkers van de Konmars die omgebouwd gaan worden![]()
Dat knippen en plakken van die wuppie-punten mogen klanten zelf doen bij ons.quote:Op donderdag 15 juni 2006 04:52 schreef Excess_All het volgende:
Is het hier ook overal in de filialen zo'n wuppiegekte
bij ons is het echt iedereen wil een wuppie
en bij de counter moest ik vandaag werken van 7.30 tot 17 en de meeste tijd heb ik spaarzegels afgeknipt van de wuppies en op spaarkaarten geplakt
We zijn nog geen 2 weken bezig met de actie...quote:Het is echt een groot succes hoop alleen niet dat we dadelijk zelfde probleem krijgen als met die poppekastpoppen want ik las vanmiddag op winkelweb dat het einde van de wuppies al in zicht was en dat we zuinig ermee moesten omspringen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:37 schreef blrrrt het volgende:
We zijn nog geen 2 weken bezig met de actie...
Dan maar hopen dat Nederland er in de poule uit gaat; hebben we ze daarna ook niet meer nodig.
Aangezien ik 5 weken vakantie heb gaat dat moeilijk. Mijn vrienden wouden alleen een lekker Euroshopper blik bier bij het voetballen, maar helaas. Vandaar dat ik het vroegquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:36 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Die zijn TUS ja..
Je kan ook ff een terminal pakken en via info kijken wat er aan de hand is![]()
Ik doe daar zeer makkelijk over, wel stilletjes en kijkend naar de volgende klant alvast als die er moeilijk om gaat doen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:57 schreef Mip1988 het volgende:
pf ik wordt moe van die wuppies
hoe gaan jullie om met klanten die te weinig hebben en toch een wuppie willen?
ik had bijvoorbeeld een mevrouw met een kind van een jaar of 5, en dat kind zat hoopvol naar t scherm te kijken om vervolgens te constateren dat ze ¤14,40 hadden. kind zeer teleurgesteld, mevrouw (zonder te zeuren) betalen. tja dan geef ik dat kind echt wel een wuppie hoor
maar later had ik bijvoorbeeld een man die een grote wup kocht, en vervolgens heel achterbaks zei: 'Krijg ik geen kleine wuppie?!'
nee dan krijg je hem niet nee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |