abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:32:03 #151
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_38661253
Verswagen ruim 2 uur te laat kwart voor 12 ipv half 10.

Ben ik maar gaan eten van 11-12. Gingen er ook nog 2 om 1300 naar huis

Gekkenhuis dus. Alle vlees/vis/deli in me uppie moeten vullen
pi_38663428
Gezellig toch.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_38664661
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:47 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Ben ik ook hoor. Alleen niet altijd meer...
Zoals gister moest ik in twee uur tijd 10 groente containers vullen, dat is gewoon erg veel. Dan heb ik op een gegeven moment zo iets van; ach schijt.
Nou dan vul ik even iets minder fifo. Het moet wel leuk blijven.
beetje drama reactie van je...

Als ik bij ons in het filiaal iets niet fifo vul krijg je direct een waarschuwing. En ik denk ook zeker met vers je kunt er beter een half uurtje langer over doen en wel goed FIFO vullen dan niet FIFO vullen en een half uur sneller klaar zijn.

en ik denk niet dat FIFO vullen onder perfectie valt maar gewoon onder je werk goed doen!
pi_38665116
Wat een dram zeg dat nieuw retouren systeem van albert heijn.
Labels die dus 2 keer gescaned moeten worden en iedere keer gezeik met foutmeldingen.
We moesten het hoofdkantoor vragen of ze even wat retouren uit het systeem wouden verwijderen want die gingen niet mee vanwege de problemen. Heel krom systeem en zeker niet sneller als het oude, gvd overal die labels op.
pi_38665453
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:12 schreef pimtenbrinke het volgende:

[..]

beetje drama reactie van je...

Als ik bij ons in het filiaal iets niet fifo vul krijg je direct een waarschuwing. En ik denk ook zeker met vers je kunt er beter een half uurtje langer over doen en wel goed FIFO vullen dan niet FIFO vullen en een half uur sneller klaar zijn.

en ik denk niet dat FIFO vullen onder perfectie valt maar gewoon onder je werk goed doen!
Und du bist?

Ik had gisteravond twee opties;
1. Ik vul zelf de dingen waarvan ik denk dat het niet 100% nodig om ze fifo te vullen, niet fifo, aardappelen met een dag code verschil bijvoorbeeld.
2. Ik ga alles fifo vullen, gevolg is dan wel dat ik te laat klaar ben en dat ik dus op het einde ineens 5 man om me heen heb rennen die me komen "helpen", gevolg dan is dat de halve groente een bende is.

Dan is voor mij de keuze heel snel gemaakt.

En over dat fifo vullen en er uit geknikkerd worden... Ik heb een maand of 4 flink daarover zitten klagen boven. De zuivel werd erg beroerd gevuld. Ik heb daar toen flink op gehamerd. Bergen producten die over code waren uit het vak gehaald en mensen gewoon letterlijk gecontroleerd. En dat is ook gewoon echt verbeterd.

Dus ik denk dat als ze moeilijk over gister gaan doen en ik leg ze het verhaal uit het probleem niet zo groot zal zijn.
pi_38665467
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef Webgangster het volgende:
Wat een dram zeg dat nieuw retouren systeem van albert heijn.
Labels die dus 2 keer gescaned moeten worden en iedere keer gezeik met foutmeldingen.
We moesten het hoofdkantoor vragen of ze even wat retouren uit het systeem wouden verwijderen want die gingen niet mee vanwege de problemen. Heel krom systeem en zeker niet sneller als het oude, gvd overal die labels op.
Hoor ik hier ook ja.
pi_38667010
Mijn wuppies:

/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator donderdag 8 juni 2006 @ 20:41:08 #158
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38669593
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:32 schreef DeTolk het volgende:
Verswagen ruim 2 uur te laat kwart voor 12 ipv half 10.

Ben ik maar gaan eten van 11-12. Gingen er ook nog 2 om 1300 naar huis

Gekkenhuis dus. Alle vlees/vis/deli in me uppie moeten vullen
Bij ons ook,
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_38672110
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 20:41 schreef Renesite het volgende:

[..]

Bij ons ook,
En bij ons ook, i.p.v. 09:30 kwam hij om 11:50 aanrijden

Maar vanaf vandaag is mijn zomervakantie begonnen, heerlijk even 5 weken lang bijkomen
pi_38675784
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_38675858
Vracht een half uur te laat, maar toch redelijk op tijd klaar.

En ik heb 3 wuppies op mijn fiets.
pi_38676202
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:12 schreef DeTolk het volgende:
Wij testen trouwens voor een periode van 3 maanden de allernieuwste zelfscankassa's (Samen met nog 3 filialen waaronder Zwolle)

Zijn wel leuke kassa's , echt iedereen moet effe proberen.
1491 Zwolle meldt.

Wie wat waar wanneer?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_38676849
Reclamestunt van AH in rust WK

ZAANDAM - Albert Heijn komt de komende weken met een unicum. AH zendt in de rust van alle WK-wedstrijden van Oranje een negentig seconden durende commercial uit. Distrifood wist het als eerste.

De commercial bestaat geheel uit de videoclip van het nummer dat nu ook al kort te horen is tijdens de spotjes die de Wuppie-actie aanprijzen. Bedrijfsleider Harry zingt in de videoclip hardop mee met het nummer 'Met een Wuppie, Wuppie, Wuppie, pakken wij dat Wereldcuppie'. Albert Heijn wil hiermee zijn steun betuigen aan Oranje, verklaart woordvoerster Els van Dijk van de marktleider. 'De spot wordt niet ingezet om nieuwe acties of aanbiedingen voor het voetlicht te brengen.' Commercieel directeur Sander van der Laan liet zich deze week uit over het succes van de reclamecampagne met supermarktmanager Harry in de hoofdrol. 'Supermarktmanager Harry is een goede greep geweest en ook medewerker Rachid gaat een steeds grotere rol spelen om sympathie, enthousiasme en optimisme uit te stralen. Want daar gaat het tenslotte om.'
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:32:12 #164
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_38677127
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef Webgangster het volgende:

ZAANDAM - Albert Heijn komt de komende weken met een unicum. AH zendt in de rust van alle WK-wedstrijden van Oranje een negentig seconden durende commercial uit. Distrifood wist het als eerste.

De commercial bestaat geheel uit de videoclip van het nummer dat nu ook al kort te horen is tijdens de spotjes die de Wuppie-actie aanprijzen. Bedrijfsleider Harry zingt in de videoclip hardop mee met het nummer 'Met een Wuppie, Wuppie, Wuppie, pakken wij dat Wereldcuppie'. Albert Heijn wil hiermee zijn steun betuigen aan Oranje, verklaart woordvoerster Els van Dijk van de marktleider. 'De spot wordt niet ingezet om nieuwe acties of aanbiedingen voor het voetlicht te brengen.' Commercieel directeur Sander van der Laan liet zich deze week uit over het succes van de reclamecampagne met supermarktmanager Harry in de hoofdrol. 'Supermarktmanager Harry is een goede greep geweest en ook medewerker Rachid gaat een steeds grotere rol spelen om sympathie, enthousiasme en optimisme uit te stralen. Want daar gaat het tenslotte om.'
Zal een aardige zak geld kosten die zendtijd.
Het leven is geen krentenbol.
pi_38677557
En toch zal het wel de moeite waard zijn.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 07:34:32 #166
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38682017
geweldig !
pi_38692540
Tenminste nog íets om naar vooruit te kijken tijdens het WK
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:02:12 #168
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_38694544
En waar blijven de andere supermarktketens ????

We hebben overigens alleen nog maar Blauwe en Witte Wups
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:03:40 #169
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_38694601
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:06 schreef highway101 het volgende:

[..]

1491 Zwolle meldt.

Wie wat waar wanneer?
Sinds 2 weken
pi_38694681
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef Webgangster het volgende:

Geweldig
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 17:32:48 #171
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38699951
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:02 schreef DeTolk het volgende:

Wij hebben géén blauw..
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 17:33:15 #172
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38699965
Wél zijn de wups NU ongeveer op

"Als dit zo doorgaat hebben we over een half uur niets meer"

pi_38701903
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:02 schreef DeTolk het volgende:

Om 10 uur kwamen bij ons de orange binnen.
Alle grote wuppies waren om rond 3 uur helemaal 'uitverkocht'..
pi_38702020
Ja jongens het is weer is zover, geen Duvel te krijgen, conflict tussen AH en Duvel over de prijs...
pi_38702098
14.500 wuppies binnengekregen vandaag
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_38702106
dat geduvel ook altijd
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:40:46 #177
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_38702167
wat een rare bedoening toch bij ons op de planning

Bel ik vanmorgen op dat ik niet kan komen werken vandaag (keelontsteking), speciaal mn wekker gezet om 8 uur zodat ik op tijd kon bellen mocht t niet stukken beter zijn...
Krijg ik mijn collega aan de lijn, ik zeg het en vervolgens zegt ze: maar je bent vrij hoor! dus ik: WAT ik heb MORGEN vrij, niet vandaag.
en zij weer: ja morgen ook, en vandaag werken er wat extra van die jonge meisjes.

ik had dus echt alleen voor morgen vrij gevraagd, ik heb er het vrijvraagbriefje nog van.
Voor mn collega's vind ik het alleen maar fijn, nu had ik geen schuldgevoel dat ze met een groot gat zaten en ws allemaal geen pauzes konden houden. Maar ik ga morgen wel even terug bellen om het op te helderen en dat er ziekte-uren geschreven worden ipv vrije uren

als ik t had geweten had ik ook gewoon eens een keer uit kunnen slapen
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:14:38 #178
111612 blrrrt
pi_38705142
Morgen lekker van 8 tot 5. Ik hoop dat er nog wuppies weg te geven zijn.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 20:21:36 #179
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38705341
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:14 schreef blrrrt het volgende:
Morgen lekker van 8 tot 5. Ik hoop dat er nog wuppies weg te geven zijn.
"Lekker" van 8 tot 5 zei de gek...
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 20:37:01 #180
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38705862
Vandaag dacht ik toch zo raar.

Ik was ten einde raad, had koppijn was moe had zon tekort of juist niet had het te warm en ik had rug nek schouder en armpijn, ik was b r a k

Er komt een oud vrouwtje aan, ik nam het volgende met mijzelf door:
1. ze zegt eerst OOK ZEGELTJES!!!!
2. ze zegt dan ho ho niet zo snel
3. ze pakt het boekje van de wuppies en kijkt me aan en zegt, "Zijn dát nou die wuppies"
4. ze zegt nogmaals OOK ZEGELTJES!!!!!
5. ze gaat vragen "Hebbumijnkaartjesalgehad"
6. ze heeft 6 euro aan boodschappen (wilde gok) en wil 1 wuppie en troggelt er 2 af omdat ze haar puppy face opzet en zegt o mijn kleinkinders
7. ze zegt weer HEEFT U MIJN ZEGELTJES AL AANGESLAGEN MENEEEER!

Mijn gedachtes hierbij dwaalden af naar een haaibaai, een duivel die ieder moment ontploft naar een the hulk in slechtering stand die je onvriendelijk edoch boosaardig verzoekt om WUPPIES KAARTJES ZEGELTJES EN NOG MEER GELD OPNEMEN DAN JIJ IN JE KASSA HEBT

Het kwam uit...
Ik moest huilen.. van triestigheid..

En néé, ze kreeg er geen 2! maar 1! dat dan weer wel..
"Maar dan hebben anderen straks geen wuppies meer"
"DAN HADDEN JULLIE MEER MOETEN BESTELLEN!"
Ik werd pissig..
"Als het allemaal zo nodig volgens de regels moet dan had u er nu geen een van mij gekregen, in feite moet u er blij mee zijn dat ik u er een geef. Niet dat ik dat vervelend vind maar zo is het nu eenmaal"

Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 20:44:31 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38706114
Ik word depressief van die zegelkenaus
  † In Memoriam † vrijdag 9 juni 2006 @ 20:51:58 #182
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_38706329
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:37 schreef Renesite het volgende:
Vandaag dacht ik toch zo raar.

Ik was ten einde raad, had koppijn was moe had zon tekort of juist niet had het te warm en ik had rug nek schouder en armpijn, ik was b r a k

Er komt een oud vrouwtje aan, ik nam het volgende met mijzelf door:
1. ze zegt eerst OOK ZEGELTJES!!!!
2. ze zegt dan ho ho niet zo snel
3. ze pakt het boekje van de wuppies en kijkt me aan en zegt, "Zijn dát nou die wuppies"
4. ze zegt nogmaals OOK ZEGELTJES!!!!!
5. ze gaat vragen "Hebbumijnkaartjesalgehad"
6. ze heeft 6 euro aan boodschappen (wilde gok) en wil 1 wuppie en troggelt er 2 af omdat ze haar puppy face opzet en zegt o mijn kleinkinders
7. ze zegt weer HEEFT U MIJN ZEGELTJES AL AANGESLAGEN MENEEEER!

Mijn gedachtes hierbij dwaalden af naar een haaibaai, een duivel die ieder moment ontploft naar een the hulk in slechtering stand die je onvriendelijk edoch boosaardig verzoekt om WUPPIES KAARTJES ZEGELTJES EN NOG MEER GELD OPNEMEN DAN JIJ IN JE KASSA HEBT

Het kwam uit...
Ik moest huilen.. van triestigheid..

En néé, ze kreeg er geen 2! maar 1! dat dan weer wel..
"Maar dan hebben anderen straks geen wuppies meer"
"DAN HADDEN JULLIE MEER MOETEN BESTELLEN!"
Ik werd pissig..
"Als het allemaal zo nodig volgens de regels moet dan had u er nu geen een van mij gekregen, in feite moet u er blij mee zijn dat ik u er een geef. Niet dat ik dat vervelend vind maar zo is het nu eenmaal"

Weet je al wat dat nou was waardoor dat alarmding afging bij die mevrouw ?
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 21:26:28 #183
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38707393
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:51 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Weet je al wat dat nou was waardoor dat alarmding afging bij die mevrouw ?
Dat tasje van die vrouw was kennelijk gemagnetiseerd
ff over die dikke magneet heen in de kassa en het was klaar.
pi_38708479
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_38709595
Ik hoorde van mijn VM dat alle Albert Heijns binnen 2 jaar grotere magazijns krijgen.
Ik was ana het lossen en toen zei hij dat tegen de chauffeur, hele disccusie over hoe ze het gingen doen, want het moet van de winkel of, of uitbouwen maar je kan niet zomaar ergens ruimte vandaan halen...
  vrijdag 9 juni 2006 @ 22:39:32 #186
129961 tazman89
Cricket=king of sports
pi_38709680
mensen zijn echt geobsedeerd dor die dingen!
echt halve volksstammen proberen de 15 euro te halen voor een wuppie !:S
You might aswell do the white line...
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 22:40:53 #187
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38709737
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:37 schreef Webgangster het volgende:
Ik hoorde van mijn VM dat alle Albert Heijns binnen 2 jaar grotere magazijns krijgen.
Ik was ana het lossen en toen zei hij dat tegen de chauffeur, hele disccusie over hoe ze het gingen doen, want het moet van de winkel of, of uitbouwen maar je kan niet zomaar ergens ruimte vandaan halen...
Wij hebben eventueel ( !!! ) nog wel 10/15 meter uitbreidmogelijkheden, maar dan moeten we op de zijkant laden en lossen.
pi_38709868
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:39 schreef tazman89 het volgende:
Ik zie mijn winstuitkering al tegemoed...
Lekker veel uitgaves dus lekker veel omzet, dus winst, dus meer winstuitkering
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 22:45:55 #189
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38709900
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:39 schreef tazman89 het volgende:
Of gaan er gewoon stennis om schoppen !!!
Doe je dat, krijg je de volgende keer maar 1
pi_38709925
ons magazijn is ongeveer 6 bij 15 meter. 's ochtends 60 karren vers, 's middags 25 vers, 30 houdbaar en 's avonds nog eens 40 houdbaar. Dat past toch nooit? En we hebben 2 koelcellen, 1 van 3 bij 3 meter (deli/vlees), en één groente/zuivelcel van 6 bij 4 meter.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_38709979
6 bij 15 ? Jezus daar kunnen paar karren in en dat zit hij al weer vol ja.

Wij hebben een magazijn van 10 bij 25 (ongeveer schat ik)
In het magzijn zelf 3 koelcellen met aangrensend de deli cel.
pi_38710059
Wat een toevall !!!!
Ik zag een containers met een label van het laden/lossen met filiaal nummer 1112 erop en toevallig van onze donuld_dick.. amsterdam vijzelstraat. Donald_dick, maarssen heeft hij kunnen vinden hoor die cc-rolcontainer
pi_38710109
En dan heb je eindelijk die wuppie in je winkel, zijn mensen er nog niet blij mee want men wil een oranje. Gaan ze alle kassa's af.... *zucht*
pi_38710145
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:49 schreef Webgangster het volgende:
6 bij 15 ? Jezus daar kunnen paar karren in en dat zit hij al weer vol ja.

Wij hebben een magazijn van 10 bij 25 (ongeveer schat ik)
In het magzijn zelf 3 koelcellen met aangrensend de deli cel.
7 karren AGF bulk en het groente deel staat vol. 20 karren HB en het staat vol. Dan nog 3 zuivel, 3 verse groente wat panklaar en diepvries en je kan je kont niet keren.

Met kerst is het helemaal een feest met 5 vrachtwagens 's ochtends en 3 of 4 's middags.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zaterdag 10 juni 2006 @ 07:49:32 #195
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_38715534
Hoogeveen, 09-06-2006 - 14.00 uur.

Hmmzzz.. De wuppies zijn nu helemaal op
Hadden deze week helemaal geen wups binnen gekregen alleen een mailtje van het HK dat je zelf maar moest proberen bij collega filialen wat te lenen.
Vrijdagavond zouden we nieuwe binnen krijgen, maar op het WW stond al een bericht dat er leveringsproblemen zijn met alle varianten wups.

Nou, ik gok dat we niets hebben binnen gehad.
En die wup-petten voor het personeel kunnen we denk ik ook naar fluiten

Kortom: Weer zo'n geweldig gecoordineerde actie
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_38716724
Gister: Vers wagen om 22.15 ipv 20.45
Houdbaar deellevering moest rond 21.00 ofzo komen. Kwam maar niet, kregen we een telefoontje: Hij komt niet meer vandaag, maar morgen om 6.15
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  Moderator zaterdag 10 juni 2006 @ 10:39:17 #197
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38717004
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:49 schreef joey_k het volgende:
Hoogeveen, 09-06-2006 - 14.00 uur.

Hmmzzz.. De wuppies zijn nu helemaal op
Hadden deze week helemaal geen wups binnen gekregen alleen een mailtje van het HK dat je zelf maar moest proberen bij collega filialen wat te lenen.
Vrijdagavond zouden we nieuwe binnen krijgen, maar op het WW stond al een bericht dat er leveringsproblemen zijn met alle varianten wups.

Nou, ik gok dat we niets hebben binnen gehad.
En die wup-petten voor het personeel kunnen we denk ik ook naar fluiten

Kortom: Weer zo'n geweldig gecoordineerde actie
heheheheheh
Wij zitten in een echte volks/jonge kinderen wijk met scholen..

Dat word nog leuk vollle karren is het altijd op zaterdag
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:33:01 #198
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_38731906
Ik ben benieuwd hoeveel wuppen wij nog hebben, ff kijken of ik morgen nog een Mega Wup kan scoren
Die ene op de hoedenplank is zo alleen nu
pi_38737343
Hoe we het flikken weet ik niet, gewoon 58 cc-rolcontainers die maandagochtend worden meegezonden... :S

Afgelopen middag even voor 5000 euro aan fusten meegestuurd...
Ik hoor iedereen zeggen dat dat ten koste gaat van het filiaal ofzo ?
Weet iemand wat ze daarmee bedoelen ? En dat zeggen ze er ook bij dat anders het DC er beter van word, dat je dus eigenlijk geld toe geeft aan het DC....
pi_38739853
Wat een klote dag.
pi_38741908
wat een mooie dag.. sherman whats up?
  zondag 11 juni 2006 @ 09:00:19 #202
150615 stressless
voer de eendjes,geen oorlog
pi_38742403
zo.gister lekker display's laten bouwen,staan ze voor de helft leeg.....geen superwuppen meer.
Gaat nu al op de poppenkastpoppen actie lijken.
Wanner leren ze het eens??
  zondag 11 juni 2006 @ 09:03:56 #203
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_38742432
Wij hadden in de middag ook geen Megawuppen meer, rond een uur of 7 kwamen er 5 dozen binnen met die dingen. Ik wil er morgen nog 1 scoren, leuk voor in de auto
pi_38743003
Wat een drama weekend zeg, vrijwel geheel te wijten aan DC Pijnacker. Deellevering houdbaar (30 containers, 800 colli) van vrijdagavond 19.30 kwam zaterdag om 06.15. Vers-levering van zaterdagmiddag 12 uur kwam in de avond om 19.00. En ondertussen op winkelweb maar aangeven dat de vertraging 60 minuten zou bedragen. Hele middag bijna geen groente, bananen, zuivel, terwijl het echt beredruk was. Colli-aantallen waar je gek van werd (vrijdag 4500 colli houdbaar), frisdrank was helemaal niet normaal meer: 1500 colli fris op 1 dag en nog stond het niet vol. Vanaf zaterdagmiddag al geen houtskool meer, ondanks dat we ontzettend veel hadden georderd, maar het gewoon niet kregen van het DC.......

En laten we het al helemaal niet over de Wuppen hebben, want jezus wat ging dat ook weer slecht. Huilende kinderen ("hebben jullie geen Mega-wuppen meer), boze ouders ("ik ben van het weekend nu al 3 keer langs geweest, en iedere keer grijp ik mis"), tot ruziënden bejaarden die allemaal de laatste Wup voor hun kleinkind moeten hebben.

Wat een drama weekend......
pi_38743770
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:08 schreef Rudy-F1 het volgende:
Wat een drama weekend zeg, vrijwel geheel te wijten aan DC Pijnacker. Deellevering houdbaar (30 containers, 800 colli) van vrijdagavond 19.30 kwam zaterdag om 06.15. Vers-levering van zaterdagmiddag 12 uur kwam in de avond om 19.00. En ondertussen op winkelweb maar aangeven dat de vertraging 60 minuten zou bedragen. Hele middag bijna geen groente, bananen, zuivel, terwijl het echt beredruk was. Colli-aantallen waar je gek van werd (vrijdag 4500 colli houdbaar), frisdrank was helemaal niet normaal meer: 1500 colli fris op 1 dag en nog stond het niet vol. Vanaf zaterdagmiddag al geen houtskool meer, ondanks dat we ontzettend veel hadden georderd, maar het gewoon niet kregen van het DC.......

En laten we het al helemaal niet over de Wuppen hebben, want jezus wat ging dat ook weer slecht. Huilende kinderen ("hebben jullie geen Mega-wuppen meer), boze ouders ("ik ben van het weekend nu al 3 keer langs geweest, en iedere keer grijp ik mis"), tot ruziënden bejaarden die allemaal de laatste Wup voor hun kleinkind moeten hebben.

drama? ik had het wel naar mn zin

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  zondag 11 juni 2006 @ 12:02:00 #206
111612 blrrrt
pi_38745300
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:08 schreef Rudy-F1 het volgende:

Maar maar, meneer. Daarboven staan nog wel mega wuppen!!!

zondag 11 juni 2006 @ 12:02:07 #207
16149 -Sum-
pi_38745304
ben blij dat ik dit weekend niet hoefde te werken en komende week pas vrijdag weer mis ik toch weer ruim 1,5 week wuppie gezeur
pi_38746485
zijn ze bij jullie ook zo streng over wuppies voor medewerkers? Bij ons mag je sowieso niet zomaar wuppies meenemen, je mag er alleen een paar voor op je werkkleding, mits er geen labels meer aanzitten
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_38747687
mwa brammie, het is niet de bedoeling dat iedere medewerker voor hij naar huis gaat even z'n zakken gaat staan vullen, maar als je er 2 bij een kassa snaait zal je ze niet horen miepen. Ook als iemand 13,50 afrekent en vraagt naar een wup krijgen ze die ook mee bij ons, doen we niet moeilijk over.

Ik heb al wel vragen gekregen over de muppetten, hoe duur die waren en waar ze lagen
pi_38748293
Damn wat een Zaterdag

hmmm zijn er uberhaupt nog megawuppen te krijgen? ik heb nog 7 waardepunten liggen, die wuppies lagen gewoon op straat met label er nog aan
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 15:13:09 #211
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38749375
quote:
Op zondag 11 juni 2006 14:09 schreef stevenp het volgende:
mwa brammie, het is niet de bedoeling dat iedere medewerker voor hij naar huis gaat even z'n zakken gaat staan vullen, maar als je er 2 bij een kassa snaait zal je ze niet horen miepen. Ook als iemand 13,50 afrekent en vraagt naar een wup krijgen ze die ook mee bij ons, doen we niet moeilijk over.

Ik heb al wel vragen gekregen over de muppetten, hoe duur die waren en waar ze lagen
Dat dus.
Mensen die bijna gaan huilen over het feit dat ze 2 kleinkinderen hebben en voor 23 euro boodschappen hebben.
En Zaterdags weer alles bij mekaar klagen wat een kutwinkel dit is.

Moderator zondag 11 juni 2006 @ 15:52:19 #212
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38750600
Die AH reclame heeft ah.nl plat gelegd
pi_38751555
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zondag 11 juni 2006 @ 17:08:08 #214
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_38753075
Mooie tussenpaus in de wedstrijd
pi_38755417
die reclame in de rust was idd erg goed
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_38755519
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_38755848
quote:
Op zondag 11 juni 2006 05:09 schreef pimtenbrinke het volgende:
wat een mooie dag.. sherman whats up?
Ik had serieus, voor het eerst in die ruime ander half jaar dat ik bij de ah werk, totaal geen zin om te werken. Echt 0.0. Het ging gewoon niet.
pi_38766267
Soms heb je wel eens vna die grapjassen zoals deze:

Dirk vd Broek
  maandag 12 juni 2006 @ 00:20:11 #219
111612 blrrrt
pi_38767170
Aan alle reacties te zien heeft AH weer is een schot in de roos met de wuppies.
  maandag 12 juni 2006 @ 09:49:48 #220
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_38771743
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:25 schreef Brammie1 het volgende:
zijn ze bij jullie ook zo streng over wuppies voor medewerkers? Bij ons mag je sowieso niet zomaar wuppies meenemen, je mag er alleen een paar voor op je werkkleding, mits er geen labels meer aanzitten
Hier krijg ik ze gewoon

Vandaag megawup en 2 wup petten meegenomen, en nog wat kleintjes Die wup petten roeleren de pan uit trouwens
pi_38778851
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:20 schreef blrrrt het volgende:
Aan alle reacties te zien heeft AH weer is een schot in de roos met de wuppies.
Het is een rage volgens mij.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  maandag 12 juni 2006 @ 14:32:38 #222
16149 -Sum-
pi_38778944
werd net gebeld of ik vrijdagmiddag kon werken dus ik: nee sorry dan is ned. 11tal.. en dat meisje: ja daarom kunnen we dus niemand krijgen

ondankbare taak, mensen bellen of ze willen werken tijdens t voetbal
pi_38779060
Wij beginnen om half 9 inplaats van 20.00
  Moderator maandag 12 juni 2006 @ 15:17:31 #224
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38779969
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:32 schreef -Sum- het volgende:
werd net gebeld of ik vrijdagmiddag kon werken dus ik: nee sorry dan is ned. 11tal.. en dat meisje: ja daarom kunnen we dus niemand krijgen

ondankbare taak, mensen bellen of ze willen werken tijdens t voetbal
Als ze redelijk wat bieden
pi_38780194
ik heb al 5 megawuppen en 16 wuppies
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')