Zuivel doen met die gast is niet leuk meer.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ja is toch zo.
Ik sla hem echt nog een keer tegen de vlakte.
Als er 1 begint met slaan gaan er vanzelf meer mee doen.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:22 schreef SHERMAN het volgende:
Doe je mee?
Ik kan wel een schrijf lijstje maken denk ik.
En dan kan er iemand heel veel nieuw personeel gaan aannemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef Justinn het volgende:
[..]
Als er 1 begint met slaan gaan er vanzelf meer mee doen.![]()
Antiek.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:26 schreef kmaestro het volgende:
Stukje nostalgie: de invoering van de bonuskaart
[afbeelding]
Actie worpen maken? hehequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:32 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ik denk de actie worpen maken![]()
Gaat bij AH allemaal automagisch![]()
Dat gebeurt bij AH niet meer.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Actie worpen maken? hehe
Intekenen is gewoon je krijgt wekelijks een boek (4 weken van te voren) waar de acties van die week in staan, en daar moet je de aantallen op invullen en die krijgen we dan de woensdag voor de actieweek uitgeleverd.
Wij doen de promotie altijd zaterdag middagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:42 schreef Rudy-F1 het volgende:
8 uur gewerkt vandaag; ik kan geen wuppie meer zien.
Hele ochtend bezig geweest met de hele winkel vol promotie hangen, en dat was nog al wat werk. Met de middagzending kregen we (eindelijk) 480 Mega Wuppen, die hebben ook letterlijk door de hele winkel een plekje gezocht. Ik zal zo snel mogelijk even wat foto's plaatsen van de week.
Moet je het wel binnen krijgenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij doen de promotie altijd zaterdag middag![]()
Normaalgesproken doen wij de promo altijd op zaterdagavond. Maar ja, zoals gezegd waren er zaterdag nogal wat problemen met de communicatiecontainers.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:12 schreef SHERMAN het volgende:
We proberen het hier in de ochtend te doen, dna is het nog rustig.
Maandag ochtend zijn er geen mensen voor te krijgen..
Ja precies, dat snap ik niet van mensen die dat zeggen hiero.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:37 schreef CryptoKnight het volgende:
En al jullie collega's op de counter al die boze klanten maar te woord staan.... ik heb er echt een teringhekel aan als men die nieuwe promotie al om 15.00 ophangt. Dan moeten we nog duizenden euro's omzet draaien.
Hoohoo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:37 schreef CryptoKnight het volgende:
En al jullie collega's op de counter al die boze klanten maar te woord staan.... ik heb er echt een teringhekel aan als men die nieuwe promotie al om 15.00 ophangt. Dan moeten we nog duizenden euro's omzet draaien.
Wat is nouweer nieuw?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:12 schreef DeTolk het volgende:
Wij testen trouwens voor een periode van 3 maanden de allernieuwste zelfscankassa's (Samen met nog 3 filialen waaronder Zwolle)
Zijn wel leuke kassa's , echt iedereen moet effe proberen.
Dan zijn het gewoon zeik-klanten, wij bouwen op zondagmiddag ookal de koppen op, en tegen de tijd dat we sluiten is de hele kop leeg. Zonder dat er kaartjes bij hingen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:40 schreef CryptoKnight het volgende:
Bij ons bouwen ze dus nog wel eens in de middag al de actiekoppen. Omdat daar een bord met bonus opstaat, nemen klanten dat mee omdat ze denken dat het bonus is.
Vooral met grote pakken wc papier etc. Als je daar na de drukte mee begint prima, maar ik vind het klant onvriendelijk als het eerder gebeurt.
Promotie borden voor de nieuwe thema's overigens hebben we op de counter geen last van, het gaat puur om het bouwen van m.n de actiekoppen wat problemen oplevert.
Wij doen het altijd zaterdagavond. Al komt dat ook door het feit dat we meestal pas aan het eind van de middag en in de avond daarvoor alle spullen binnen hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij doen de promotie altijd zaterdag middag![]()
Wij hebben het vaak bij de Vrijdag avond of Zaterdag ochtend levering alquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij doen het altijd zaterdagavond. Al komt dat ook door het feit dat we meestal pas aan het eind van de middag en in de avond daarvoor alle spullen binnen hebben.
Vertel dan wat meer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:25 schreef highway101 het volgende:
Vandaag een rondleiding gehad op het DC Zwolle. Erg interessant wat voor wereld erachter zit voordat jij een vrachtwagen voor de deur hebt staan. Waarom sommige ritten raar gecombineerd worden (Groningen - Barneveld bijvoorbeeld), leveringstijden, APV's, colli's, voice order picking en gewoon order picking, retourcentrum, pools, reststoffen, 107 docks etc. Heel interessant.![]()
Hoe kan je zo'n rondleiding regelen? wij willen het met een groepje van ons filiaal ook donequote:Op woensdag 7 juni 2006 13:46 schreef highway101 het volgende:
nee, foto's mogen niet zomaar gemaakt worden.
Ik zit in een AH klas van een ROC, en had samen met mijn SM en 2 docenten een rondleiding met de klas. DC Zwolle is al gigantisch, maar als je dan bedenkt dat het het kleinste DC is van Nederland... Pijnacker is het grootst.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:57 schreef SHERMAN het volgende:
Net gebeld of ik vanavond wil werken, komt er gewoon 1300 collo binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |