Ja precies, dat snap ik niet van mensen die dat zeggen hiero.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:37 schreef CryptoKnight het volgende:
En al jullie collega's op de counter al die boze klanten maar te woord staan.... ik heb er echt een teringhekel aan als men die nieuwe promotie al om 15.00 ophangt. Dan moeten we nog duizenden euro's omzet draaien.
Hoohoo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:37 schreef CryptoKnight het volgende:
En al jullie collega's op de counter al die boze klanten maar te woord staan.... ik heb er echt een teringhekel aan als men die nieuwe promotie al om 15.00 ophangt. Dan moeten we nog duizenden euro's omzet draaien.
Wat is nouweer nieuw?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:12 schreef DeTolk het volgende:
Wij testen trouwens voor een periode van 3 maanden de allernieuwste zelfscankassa's (Samen met nog 3 filialen waaronder Zwolle)
Zijn wel leuke kassa's , echt iedereen moet effe proberen.
Dan zijn het gewoon zeik-klanten, wij bouwen op zondagmiddag ookal de koppen op, en tegen de tijd dat we sluiten is de hele kop leeg. Zonder dat er kaartjes bij hingen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:40 schreef CryptoKnight het volgende:
Bij ons bouwen ze dus nog wel eens in de middag al de actiekoppen. Omdat daar een bord met bonus opstaat, nemen klanten dat mee omdat ze denken dat het bonus is.
Vooral met grote pakken wc papier etc. Als je daar na de drukte mee begint prima, maar ik vind het klant onvriendelijk als het eerder gebeurt.
Promotie borden voor de nieuwe thema's overigens hebben we op de counter geen last van, het gaat puur om het bouwen van m.n de actiekoppen wat problemen oplevert.
Wij doen het altijd zaterdagavond. Al komt dat ook door het feit dat we meestal pas aan het eind van de middag en in de avond daarvoor alle spullen binnen hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij doen de promotie altijd zaterdag middag![]()
Wij hebben het vaak bij de Vrijdag avond of Zaterdag ochtend levering alquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij doen het altijd zaterdagavond. Al komt dat ook door het feit dat we meestal pas aan het eind van de middag en in de avond daarvoor alle spullen binnen hebben.
Vertel dan wat meer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:25 schreef highway101 het volgende:
Vandaag een rondleiding gehad op het DC Zwolle. Erg interessant wat voor wereld erachter zit voordat jij een vrachtwagen voor de deur hebt staan. Waarom sommige ritten raar gecombineerd worden (Groningen - Barneveld bijvoorbeeld), leveringstijden, APV's, colli's, voice order picking en gewoon order picking, retourcentrum, pools, reststoffen, 107 docks etc. Heel interessant.![]()
Hoe kan je zo'n rondleiding regelen? wij willen het met een groepje van ons filiaal ook donequote:Op woensdag 7 juni 2006 13:46 schreef highway101 het volgende:
nee, foto's mogen niet zomaar gemaakt worden.
Ik zit in een AH klas van een ROC, en had samen met mijn SM en 2 docenten een rondleiding met de klas. DC Zwolle is al gigantisch, maar als je dan bedenkt dat het het kleinste DC is van Nederland... Pijnacker is het grootst.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:57 schreef SHERMAN het volgende:
Net gebeld of ik vanavond wil werken, komt er gewoon 1300 collo binnen.
Petten worden vandaag of morgen uitgeleverd; wij krijgen ze vanavond. Maar let op: het is maar 1 colli. De rest wordt op basis van omzet volgende week pas afgestuurd.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:44 schreef Weemz het volgende:
Ik dacht dat we ook wuppie-mutsen zouden krijgenMaar die heb ik in alle promozooi niet gezien...
Dispensers bouwen en vullen was trouwens wel geinig...
Bij ons 500...het leuke is dat iemand met het bericht "vandaag 1300 colli binnen" totaal niks zegt. Is het veel of weinig etc etc?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:29 schreef superhaagie het volgende:
[..]
is dagelijks in de winkel waar ik werk, minimaal dan...
precies, kan veel zijn, maar ja als je een ploeg van 16 man hebt zit het er zo in, en wat is je omzet, vvo, etc etc...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Bij ons 500...het leuke is dat iemand met het bericht "vandaag 1300 colli binnen" totaal niks zegt. Is het veel of weinig etc etc?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:39 schreef tazman89 het volgende:
132 euro..heel weinig gewerkt, begrijp er niks van :p
voor iemand die normaal 4 uur per week werkt is dat best wat..quote:
Normaal iets van 750/800.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Bij ons 500...het leuke is dat iemand met het bericht "vandaag 1300 colli binnen" totaal niks zegt. Is het veel of weinig etc etc?
Dat is de regel tegenwoordig toch? Niet meer werken dan je contract. Bezuinigings-politiek that is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:03 schreef Webgangster het volgende:
384 euro.
ze verhogen met contract uren niet meer, hij blijft hangen op de 36 uur terwijl ik toch echt 48 uur werk standaard.
Alleen hele speciale users worden dat.quote:
370 hier voor 60 uurquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:40 schreef Renesite het volgende:
250 afgerond, 58 uur, 14/15 uur per week.
Netjes
4.30 per uur á 17 jarigequote:Op donderdag 8 juni 2006 11:23 schreef -Sum- het volgende:
[..]
370 hier voor 60 uur12 uur per week, voor de rest lever ik adv in.
dan ben je nog best jong of nie?![]()
Dat zouden wel erg slechte arbeidsomstandigheden zjin...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef Mip1988 het volgende:
chauffeurs die geen fracturen mee krijgen![]()
Jep.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:30 schreef pimtenbrinke het volgende:
ik werk bij een franchiser en daar heb ik gewoon een 0 uren contract.
ik ben in december gestopt met studie en werk sindsdien altijd meer dan 40 uur in de week en krijg alles gewoon uitbetaald.
Hun doen nergens moeilijk over. Hoe zit dat bij ahold dan? krijgen jullie een bepaald contract?
boven een leeftijd niet geloof ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:37 schreef SHERMAN het volgende:
En wat als je een contract hebt voor onbepaalde tijd?
Krijg je dan ook nog alles uitbetaald?
Ik weet niet hoeveel collo's wij krijgen elke dagquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef SHERMAN het volgende:
Als jij het al niet weet, hoe moet ik het dan weten?
Kan jij ook niks aan doen he.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boven mijn contract uren
[..]
Sterft![]()
![]()
![]()
Die klootzak van een vent bij ons gaat naar veendamquote:
Of op zn minst zuivel vullen ofzo, diepvries, geen idee.quote:
ho ho!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:44 schreef SHERMAN het volgende:
Zuivel kan je ook heerlijk snel vullen.
Container in 20 minuten ofzo.
Ben ik ook hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
ho ho!
Ik ben een perfectionist![]()
"Moet ik het ook spiegelen?"
"Ja hoor, mag wel even"
"De melk heeft nog nooit zo recht gestaan!"
Ook redfruit en aardbeiën dat allemaal door mekaar staat![]()
Daaromquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor.Alleen niet altijd meer...
Zoals gister moest ik in twee uur tijd 10 groente containers vullen, dat is gewoon erg veel. Dan heb ik op een gegeven moment zo iets van; ach schijt.
Nou dan vul ik even iets minder fifo. Het moet wel leuk blijven.
Helaas herkenbaar...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom
Om die kut perfectionisme is houdbaar niets voor mij, want tering, die kleuters![]()
Mensen vanaf 20 jaar worden niet meer boven contract uitbetaald. Doe je dat als filiaal zijnde wel, kun je een boze reactie van je OM verwachten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
boven een leeftijd niet geloof ik![]()
20 jaar? 21?
Ik weet dát niet..
ja, of vakantieurenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef Tyskie2 het volgende:
En dat allemaal omdat de prijzen omlaag moeten... uiteindelijk zijn de mensen op de vloer de dupe.
Als 20-jarige zou ik dan ook echt geen minuut meer langer werken dan dat ik uitbetaald krijg. Je kweekt met dit soort praktijken bepaald geen gemotiveerd personeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |