Jep.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:30 schreef pimtenbrinke het volgende:
ik werk bij een franchiser en daar heb ik gewoon een 0 uren contract.
ik ben in december gestopt met studie en werk sindsdien altijd meer dan 40 uur in de week en krijg alles gewoon uitbetaald.
Hun doen nergens moeilijk over. Hoe zit dat bij ahold dan? krijgen jullie een bepaald contract?
boven een leeftijd niet geloof ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:37 schreef SHERMAN het volgende:
En wat als je een contract hebt voor onbepaalde tijd?
Krijg je dan ook nog alles uitbetaald?
Ik weet niet hoeveel collo's wij krijgen elke dagquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef SHERMAN het volgende:
Als jij het al niet weet, hoe moet ik het dan weten?
Kan jij ook niks aan doen he.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boven mijn contract uren
[..]
Sterft![]()
![]()
![]()
Die klootzak van een vent bij ons gaat naar veendamquote:
Of op zn minst zuivel vullen ofzo, diepvries, geen idee.quote:
ho ho!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:44 schreef SHERMAN het volgende:
Zuivel kan je ook heerlijk snel vullen.
Container in 20 minuten ofzo.
Ben ik ook hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
ho ho!
Ik ben een perfectionist![]()
"Moet ik het ook spiegelen?"
"Ja hoor, mag wel even"
"De melk heeft nog nooit zo recht gestaan!"
Ook redfruit en aardbeiën dat allemaal door mekaar staat![]()
Daaromquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor.Alleen niet altijd meer...
Zoals gister moest ik in twee uur tijd 10 groente containers vullen, dat is gewoon erg veel. Dan heb ik op een gegeven moment zo iets van; ach schijt.
Nou dan vul ik even iets minder fifo. Het moet wel leuk blijven.
Helaas herkenbaar...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom
Om die kut perfectionisme is houdbaar niets voor mij, want tering, die kleuters![]()
Mensen vanaf 20 jaar worden niet meer boven contract uitbetaald. Doe je dat als filiaal zijnde wel, kun je een boze reactie van je OM verwachten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
boven een leeftijd niet geloof ik![]()
20 jaar? 21?
Ik weet dát niet..
ja, of vakantieurenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef Tyskie2 het volgende:
En dat allemaal omdat de prijzen omlaag moeten... uiteindelijk zijn de mensen op de vloer de dupe.
Als 20-jarige zou ik dan ook echt geen minuut meer langer werken dan dat ik uitbetaald krijg. Je kweekt met dit soort praktijken bepaald geen gemotiveerd personeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |