Nee, dat had ik niet meegekregen. Thanks.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Niet mee gekregen?
Vrijdag beginnen we om hlaf 9, zodat de mensen die willen de wedstrijd kunne nzien.
Komt denk ik ook wel op de planning te staan of in de nieuwsbrief.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:47 schreef Justinn het volgende:
[..]
Nee, dat had ik niet meegekregen. Thanks.![]()
Gedouched en vrijwel meteen naar bed.quote:
Ik ook niet, maar ik weet wel dat er om 22:50 nog licht brande bij de kantine in de hal.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:18 schreef SHERMAN het volgende:
Remy is geweest vanmiddag.
Voor vanavond weet i niet wie het was..
Kan toch niet, Bea was er.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:37 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet wel dat er om 22:50 nog licht brande bij de kantine in de hal.![]()
Hoe steel je twee dozen mega wuppen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef tazman89 het volgende:
haha, vandaag iemand ontslagen voor het stelen van 2 dozen met mega wuppen, ook moet hij ze allemaal terug betalendat is 48x7.5 euro muhaha genaait!
ook heb ik nog een probleem, ik cricket en speel Nederlandse jeugd, nu heb ik vandaag gehoord dat ik volgende week maandag moet trainen van 19.00 tot 21.00 uur. terwijl ik moet werken van 18.00 tot 20.00
vrij vraag brief moet 2 weken van te voren...hoe ga ik dit oplossen!
quote:Nieuwe rage rond wuppie
door Marjolein van der Gaag
AMSTERDAM, woensdag
De wuppie is helemaal terug. Ruim 25 jaar nadat het pluizige bolletje in Nederland een ware rage was, heeft supermarktketen Albert Heijn met haar WK-actie een nieuwe wuppiehype ontketend.
Veel huiskamers zijn inmiddels omgetoverd tot wuppieparadijs. Wie zich op de weg bevindt, ziet menig auto voorbij rijden met een oranje reuzenwup op de hoedenplank.
Albert Heijn spreekt van een enorm succes. Van de kleine wuppies in oranje, rood, wit en blauw, die worden weggegeven bij iedere 15 euro aan boodschappen, zijn er al miljoenen over de toonbank gegaan. „Maar ook van de grote wup zijn er al een paar honderdduizend weg”, zegt een woordvoerster.
Het bolletje werd begin jaren tachtig in ons land op de kaart gezet door Vader Abraham.
• Supermarktketen Albert Heijn heeft met de wuppie-actie een rage ontketend. Ook peuter Iris uit Maasdam heeft er al veel verzameld.
FOTO: REIN GELEIJNSE
Of ze waren vergeten het licht uit te doen of er was inderdaad nog iemand aanwezig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 06:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kan toch niet, Bea was er.
Moet jij vanavond weer? Dan rip ik vanmiddag die dvd's nog even
Je belt het hele medewerkerslijstje af.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef tazman89 het volgende:
haha, vandaag iemand ontslagen voor het stelen van 2 dozen met mega wuppen, ook moet hij ze allemaal terug betalendat is 48x7.5 euro muhaha genaait!
ook heb ik nog een probleem, ik cricket en speel Nederlandse jeugd, nu heb ik vandaag gehoord dat ik volgende week maandag moet trainen van 19.00 tot 21.00 uur. terwijl ik moet werken van 18.00 tot 20.00
vrij vraag brief moet 2 weken van te voren...hoe ga ik dit oplossen!
Bij mij ook allemaal weg...evenals de Heineken six-packsquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:55 schreef waterreus23 het volgende:
Zijn de Euroshopper blikken bier TUS of zo?
Nergens zijn ze meer te bekennen
Die zijn TUS ja..quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:55 schreef waterreus23 het volgende:
Ik heb gereageerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:57 schreef blrrrt het volgende:
Nieuwe haring bij AH dit keer trap ik er niet in
Bij ons ook helemaal niks meer idd. Vaagquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:55 schreef waterreus23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |