Ze liet ons te lang wachten, dat ben ik met je eens hoorquote:
Ik schijn zaakwaarnemer voor Stu te zijnquote:
Het duurt soms alleen wel héél erg lang. En dat is jammer. Het loopt nog niet zoals het zou moetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik schijn zaakwaarnemer voor Stu te zijn.
Ik was even op een ander forum aan het kijken, jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze liet ons te lang wachten, dat ben ik met je eens hoor![]()
Stel je voor, dadelijk staat de politie aan de deurquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik doe dat niet, muziek downloaden, da's illegaal.
Dan was er alsnog iemand die zo vriendelijk was een topic te openenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was even op een ander forum aan het kijken, ja. Je hebt gewoon mazzel dat ik nog niet naar bed ben
.
Ah, doe je goed danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik schijn zaakwaarnemer voor Stu te zijn.
Zal ook wel niet, t is niet illegaal, maar goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Stel je voor, dadelijk staat de politie aan de deur
quote:
het is legaal?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ook wel niet, t is niet illegaal, maar goed
Muziek downloaden welquote:
Is dat zoquote:
Voor zover ik het snap is downloaden legaal, uploaden illegaalquote:
Richt die zich niet op bedrijven die muziek draaien in hun winkel of kroeg enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en daar denkt de Buma Stemra ook zo over?
Vraag je nou werkelijk of ze bij zo'n instantie instaat zijn om te denkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en daar denkt de Buma Stemra ook zo over?
dus je mag mij wel een link geven waar ik kan downloaden?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor zover ik het snap is downloaden legaal, uploaden illegaal
Ik ga uitslapenquote:
Tuurlijk wel, alleen niet op fokquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus je mag mij wel een link geven waar ik kan downloaden?
Volgens mij op alles waarbij de rechten van belanghebbenden geschaad kunnen wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Richt die zich niet op bedrijven die muziek draaien in hun winkel of kroeg enzo![]()
Daar is toch een andere organisatie voorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij op alles waarbij de rechten van belanghebbenden geschaad kunnen worden
Het is in ieder geval heel groot ja. Ik heb geen idee eigenlijk hoe ze te werk gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij op alles waarbij de rechten van belanghebbenden geschaad kunnen worden
Is wat jij bedoeld niet voor spelletjes enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is toch een andere organisatie voor
Bedenk wel dat je die op dit tijdstip net zo goed meteen op je buik kunt plakken, die ga je niet meer 'verbruiken'quote:
Nou, ik ga pas over 2 of 3 uur naar bed dus ik verbruik die nog makkelijk. Ik moet nog typen, lopen, zitten, naar mijn beeldscherm kijken. Nee, maak je daar nou maar niet druk om hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je die op dit tijdstip net zo goed meteen op je buik kunt plakken, die ga je niet meer 'verbruiken'.
van hun site:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is toch een andere organisatie voor
Vrij makkelijk, ze sturen een rekening en je hebt maar te betalen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is in ieder geval heel groot ja. Ik heb geen idee eigenlijk hoe ze te werk gaan
Yeah, rightquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ga pas over 2 of 3 uur naar bed dus ik verbruik die nog makkelijk. Ik moet nog typen, lopen, zitten, naar mijn beeldscherm kijken. Nee, maak je daar nou maar niet druk om hoor![]()
Die ja, die is voor alles, inclusief muziek uploaden etcquote:
We zijn eruitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja, die is voor alles, inclusief muziek uploaden etc
B.I.G.?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is wat jij bedoeld niet voor spelletjes enzoIk kan niet op de naam komen
![]()
Die naam komt ook wel heel bekend voor inderdaad. Misschien is die wel juist voor spelletjes inderdaad. Beetje verwarrend met meerdere organisaties die opkomen voor de rechten van en tegen kopieën enzoquote:
ziet ook stom uit, een hamburger op je buik geplaktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je die op dit tijdstip net zo goed meteen op je buik kunt plakken, die ga je niet meer 'verbruiken'.
Bovendien ook nog eens zonde van de hamburgerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ziet ook stom uit, een hamburger op je buik geplakt
Eigenlijk zijn het dus best vage regels. De meeste mensen zullen immers p2p gebruikenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Van de Brein site:
4. Een internetbestand (met muziek of een film) downloaden mag. Maar pas op met p2p uitwisseldiensten, want als je daarmee downloadt wordt je automatisch uploader, dat is "ter verspreiding aanbieden" en dat mag niet. Interactieve software downloaden mag niet.
B.I.G. (Ban Illegale Games & Software) is een virtuele organisatie die staat voor een campagne tegen illegaal downloaden en kopi벥n van games en andere software. B.I.G. wil, net als jij, dat iedereen kan blijven genieten van handige, geavanceerde, goede, leuke en spannende games en software. Daarom vind je op deze site allerlei informatie over ontwikkelaars van software, over de auteurswet en over de regels die daaruit voortvloeien. Het is ons doel om deze regels duidelijk te maken en mensen hierover te informeren. Overtreding van deze regels is simpelweg strafbaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die naam komt ook wel heel bekend voor inderdaad. Misschien is die wel juist voor spelletjes inderdaad. Beetje verwarrend met meerdere organisaties die opkomen voor de rechten van en tegen kopieën enzo![]()
Dan zijn de meeste vrij dom bezig. Nieuwsgroepen werkt veel beterquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het dus best vage regels. De meeste mensen zullen immers p2p gebruiken
Aha. Ik kende de naam al volgens mij van TV ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
B.I.G. (Ban Illegale Games & Software) is een virtuele organisatie die staat voor een campagne tegen illegaal downloaden en kopi벥n van games en andere software. B.I.G. wil, net als jij, dat iedereen kan blijven genieten van handige, geavanceerde, goede, leuke en spannende games en software. Daarom vind je op deze site allerlei informatie over ontwikkelaars van software, over de auteurswet en over de regels die daaruit voortvloeien. Het is ons doel om deze regels duidelijk te maken en mensen hierover te informeren. Overtreding van deze regels is simpelweg strafbaar.
Net zo stom als bonbons op je achterwerk vermoedelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ziet ook stom uit, een hamburger op je buik geplakt
Ik mis nog altijd Napster. Dat was geweldigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste vrij dom bezit. Nieuwsgroepen werkt veel beter
Ja, dat waren mooie tijdenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mis nog altijd Napster. Dat was geweldig![]()
maar dat word ik zelf alquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Stel je voor, dadelijk staat de politie aan de deur
daar ben ik nooit uitgekomen hoe dat werktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste vrij dom bezig. Nieuwsgroepen werkt veel beter
Mocht je het echt willen weten wil ik je dat wel uitleggen hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar ben ik nooit uitgekomen hoe dat werkt
Ja, ik bedoel zoals het nog was in 2001quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat waren mooie tijden
Napster bestaat ook nog wel hoor,
alleen..............
Staat ze voor haar eigen deur,quote:
ik ben echt geïnteresseerdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht je het echt willen weten wil ik je dat wel uitleggen hoor
quote:
quote:
Mail maar even dan, dat ga ik niet hier op het forum doen.quote:
Nou, ik zie de avatar meer niet dan wel verschijnenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:09 schreef es70 het volgende:
[..]Dan heb je zeker last van aardstralen ofzo...
Dat zeg ik, aardstralenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zie de avatar meer niet dan wel verschijnen![]()
Het zal mij verder een teringzorg zijnquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zie de avatar meer niet dan wel verschijnen![]()
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal mij verder een teringzorg zijn![]()
Niet noemenswaardigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel posts had jij vandaag
@es en jij
Dat weet je, je hebt in het statstopic gepostquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel posts had jij vandaag
@es en jij
Snap echt niet hoe je dat doet hoorquote:
Ach, het stelt niets voor. Ik ben een tijdje niet geweest dus ik ben nu even hyper. Ik heb wildere dagen gehad. Maar joh, het is niets bijzonders verderquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je dat doet hoor
Het gaat eigenlijk ongemerkt best wel hardquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je dat doet hoor
Die van jou snap ik nog wel, maar stuart had gewoon het dubbele nog eensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk ongemerkt best wel hard.
donequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mail maar even dan, dat ga ik niet hier op het forum doen.
Night nightquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef es70 het volgende:
Ik ga mijn ouwe lijf 's even wat horizontale rust gunnen.
Welterusten allemaal![]()
.
trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef es70 het volgende:
.
Ik kan gewoon iets sneller typenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van jou snap ik nog wel, maar stuart had gewoon het dubbele nog eens
Trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef es70 het volgende:
.
En je zit niet vrijwel uitsluitend hier, dat scheelt ookquote:
Ik heb ook vanaf 8 uur tot ongeveer 11 uur film gekeken. Begin pas 's middags dus het valt mee. Ik denk dat ik er niet meer ben in uren dan jij. Ik post toevallig ook in PUB. Maar goed, genoeg over die fokking cijfersquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:19 schreef es70 het volgende:
[..]
En je zit niet vrijwel uitsluitend hier, dat scheelt ook.
Nu echt weg.
En dat wat je nu post telt ook meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook vanaf 8 uur tot ongeveer 11 uur film gekeken. Begin pas 's middags dus het valt mee. Ik denk dat ik er niet meer ben in uren dan jij. Ik post toevallig ook in PUB. Maar goed, genoeg over die fokking cijfers![]()
![]()
Oja, dat is waar natuurlijk. Ik post meestal wel door tot 2 uur 's nachtsquote:
Mag altijd hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, dat is waar natuurlijk. Ik post meestal wel door tot 2 uur 's nachts![]()
Nou ja, ik heb bijna 9 maanden niet gepost dus ik mag nu even iets actiever meedoen![]()
IN van die roodachtige 'papieren' verpakkingen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:25 schreef Stuart het volgende:
Ik heb hier magnetron hamburgers van Mora en die zijn eigeniljk nog best lekker ook![]()
plastic smeltquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IN van die roodachtige 'papieren' verpakkingen?
Ja, precies die jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IN van die roodachtige 'papieren' verpakkingen?
Soms worden die broodjes zo hardquote:
Trustequote:
Ja, best vreemd is dat inderdaad. Maar goed, deze welke ik nu heb is geluktquote:
Ik heb een liga genomenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, best vreemd is dat inderdaad. Maar goed, deze welke ik nu heb is gelukt
Uh, appel-rozijnen geloof ikquote:
Zeker wel,quote:
Nee, het is inderdaad best goed ook nog als tussendoortjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker wel,
en niet te slecht zo savonds
T was wel bij gebrek aan wat anders, maar goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad best goed ook nog als tussendoortje![]()
Oh well, als je iets anders wilt kun je het morgen nog in de winkel halenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was wel bij gebrek aan wat anders, maar goed
Dat zal ik zeker wel moeten, anders wordt het weinig eten dit weekendquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, als je iets anders wilt kun je het morgen nog in de winkel halen![]()
Ik moet morgen ook nog wat halen. Het bier is immers bijna opquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker wel moeten, anders wordt het weinig eten dit weekend
Bier, dat moet ik niet vergeten neequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog wat halen. Het bier is immers bijna op
Misschien ook nog wat extra pizza's inslaan en wat snoep![]()
![]()
Ja, dat moet ik eigenlijk ook. Slaatjes bijvoorbeeld en wortels want die vind ik zo ook lekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bier, dat moet ik niet vergeten nee
En verder toch maar eens wat gezond doen
En dus geen pizza's en snoep danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik eigenlijk ook. Slaatjes bijvoorbeeld en wortels want die vind ik zo ook lekker
Eigenlijk lust ik alleen maar kibbeling en zure haringquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dus geen pizza's en snoep dan
Ik ga morgen ook weer naar de viswinkel, eens kijken wat die hebben voor aanbiedingen
Dat zal vast wel meevallen, je moet het alleen nog uitvindenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk lust ik alleen maar kibbeling en zure haring![]()
Dat is misschien ook wel zo. Een lekkerbekje ofzo lust ik ook wel namelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel meevallen, je moet het alleen nog uitvinden
Er is zoveel lekkere vis, zonder meteen schaaldieren te nemenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel zo. Een lekkerbekje ofzo lust ik ook wel namelijk
Alleen ben ik allergisch voor schaaldieren dus die neem ik maar niet![]()
Ik moet ook bekennen dat ik meer zou moeten proberen wat ik nog niet ken, maar over het algemeen ben ik best moeilijk met eten moet ik toegevenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is zoveel lekkere vis, zonder meteen schaaldieren te nemen
Ze hebben hier regelmatig visschnitzels, echt heel lekker
Dat maakt het dan niet makkelijkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet ook bekennen dat ik meer zou moeten proberen wat ik nog niet ken, maar over het algemeen ben ik best moeilijk met eten moet ik toegeven![]()
Dat laatste doe ik liever nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt het dan niet makkelijker
En uitproberen kan nog leuk verrassend zijn ook hoor
Met zo nu en dan een goede kostbeurt
Niets moet hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik liever nietMaar inderdaad, ik moet eens iets minder kieskeurig worden
![]()
Nee, maar het is wel makkelijker als jezelf iets makkelijker bent met eten. Zeker als je ergens wordt uitgenodigd om daar te komen etenquote:
Dat lijkt me wel rot ja,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel makkelijker als jezelf iets makkelijker bent met eten. Zeker als je ergens wordt uitgenodigd om daar te komen eten
Ja, dat had ik vroeger héél vaak. Dan deed ik maar alsof ik ziek wasquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel rot ja,
ergens gaan eten en dan iets krijgen wat je niet 'lust'
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vroeger héél vaak. Dan deed ik maar alsof ik ziek was![]()
![]()
Ja, dat is ook zo. Hoewel er ook best wel een hoop dingen waren die ik écht niet lekker vond. Maar dat was misschien wel meer iets dat je jezelf dan aanpraat. Je denkt op voorhand dat het niets is en dan is het ook niets. Nu ben ik wel makkelijker geworden hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat je iets niet eet wegens een allergie oke, maar anders.
En ja, er zijn vast dingen die iemand echt niet lust, maar een deel is toch ook gewoon 'angst' voor het onbekende?
Dan zal er toch best veel zijn dat je nu wel lust. Het hoeft geen favoriet te zijn, maar pannekoeken van de supermarkt zijn ook eetbaarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Hoewel er ook best wel een hoop dingen waren die ik écht niet lekker vond. Maar dat was misschien wel meer iets dat je jezelf dan aanpraat. Je denkt op voorhand dat het niets is en dan is het ook niets. Nu ben ik wel makkelijker geworden hoor![]()
Precies. Er is ook nu best veel dat ik wel eet zeg maarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal er toch best veel zijn dat je nu wel lust. Het hoeft geen favoriet te zijn, maar pannekoeken van de supermarkt zijn ook eetbaar
Had je tig jaar terug ook niet gedacht hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Er is ook nu best veel dat ik wel eet zeg maar![]()
Nee, vroeger at ik bijvoorbeeld absoluut geen tomaat en dat vind ik nu best aardigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je tig jaar terug ook niet gedacht he
Je gaat teverquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, vroeger at ik bijvoorbeeld absoluut geen tomaat en dat vind ik nu best aardig
Zo zijn er wel meer dingen. Ook dingen die je leert waarderen, zoals koffie![]()
Je lust geen koffiequote:
Nee, heb het geprobeerd, maarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je lust geen koffieOoooh, nou ja, dan neem je thee
![]()
Ik drink elke dag water. Daar hou ik ook van, vooral als ik wakker wordquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, heb het geprobeerd, maar
Thee kan prima,
water is![]()
Trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:58 schreef Stuart het volgende:
quote:
Dat zou best wel een FEAT-request kunnen zijn, een bericht of je inderdaad jezelf wil quoten..quote:
Okee.quote:
een melding zou handig zijn ja.. maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zou best wel een FEAT-request kunnen zijn, een bericht of je inderdaad jezelf wil quoten..
GOT heeft dat iig wel, en 't heeft al menig mens geholpen vermoed ik zo
op mijn forum kan het ook nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:01 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Okee.Sommige andere fora hebben dat wel, maar hier zijn weer fucties die ze daar niet hebben..
![]()
hehe.. je kunt het altijd vragen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, Feat-request geplaatst in het desbetreffende forum, eens kijken hoe zij erop reageren (ontwikkelaars)
Ik gelukkig ook, want ik heb vandaag een voetbaltoernooi. Zon is daar natuurlijk nooit verkeerd.quote:
Trek je harnas maar aan, bier doet het coordinatievermogen nog wel eens wat aantastenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:45 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook, want ik heb vandaag een voetbaltoernooi. Zon is daar natuurlijk nooit verkeerd.
Het schijnt ook gewoon het hele weekend mooi te wordenquote:
Bier? Ik ga geen bier drinken, een Colaatje gaat er bij mij wél in.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trek je harnas maar aan, bier doet het coordinatievermogen nog wel eens wat aantasten
Da's wel fijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het schijnt ook gewoon het hele weekend mooi te worden
Nee, jij niet ,maar je tegenstanders welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:52 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Bier? Ik ga geen bier drinken, een Colaatje gaat er bij mij wél in.
juistemquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij niet ,maar je tegenstanders wel
Ik zal oppassen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij niet ,maar je tegenstanders wel
Als je nou iemand hoort springen vraag je deze keer neit eens hoe hoog, dan ga je direct voor de zon jaquote:
Smorgensquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen voor het opstaan even met mijn bekken gewiebeld (mag de naam oefening niet hebben) en dat ging goed. Mijn onderrug voelt nu alleen nog ontzettend stijf (nog steeds zo'n 'net uit bed' rug ).
Daar ga ik wel vanuit, dat doet het elke dagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou gewoon weg moeten trekken he
Hoi Leoquote:
Een op de tien Nederlanders racistischquote:Een op de tien Nederlanders is racistisch. Zij voelen zich superieur aan allochtonen en vinden dat Nederlanders zich niet moeten mengen met andere nationaliteiten. Ruim een kwart van de bevolking is zeer negatief over allochtonen. Dat blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau Motivaction onder 1020 Nederlanders. De GPD-bladen publiceerden de cijfers zaterdag.
Tjonge, er kruipt er 1 onder z'n steen vandaan.quote:Directeur Ilhan Akel van het Nederlands Centrum Buitenlanders (NCB) noemt de uitkomst van het onderzoek "zeer schokkend".
Dan kan je vast wel hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:25 schreef leonieke het volgende:
Wat gaan de topics hier de laatste tijd vlug![]()
Ik kan zelfs niet meer teruglezen
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:25 schreef leonieke het volgende:
Wat gaan de topics hier de laatste tijd vlug![]()
Ik kan zelfs niet meer teruglezen
Ik vind het ook zeer schokkend en geloof de uitkomst nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, een looos onderzoek erbij
[..]
Een op de tien Nederlanders racistisch
[..]
Tjonge, er kruipt er 1 onder z'n steen vandaan.
Have funquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga een rondje Eindhoven doen..
Dan sta ik direct weer een topic achter tegen dat ik me ingelezen hebquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je vast wel hoor
Goedemorgen
Doeiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga een rondje Eindhoven doen..
Mwah, zo hard gaat het nu nog niet hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan sta ik direct weer een topic achter tegen dat ik me ingelezen heb
Waarom wil je terug lezen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan sta ik direct weer een topic achter tegen dat ik me ingelezen heb
Puur nieuwsgierigheid, toch even willen weten of er iets noemenswaardigs is gebeurd (dat is het iig in mijn geval). Iedereen zegt toch altijd dat er niets is gebeurd, maar dan blijkt bijv. Indah ineens een vriendin te hebben ofzoquote:
Boekenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:32 schreef es70 het volgende:
Ik heb een doos boeken gekregen. Straks 's even kijken hoeveel ervan we nog niet hebben en die dus een plaatsje op de plank verdienen
.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Boeken![]()
Volgende week is het weer boekenfestijn, maar dat is in Antwerpen![]()
Best ver natuurlijk en normaalgezien gaan we er niet heen, maar nu zijn we toch aan het twijfelen geslagen![]()
Das echt een mooi kadoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:32 schreef es70 het volgende:
Ik heb een doos boeken gekregen. Straks 's even kijken hoeveel ervan we nog niet hebben en die dus een plaatsje op de plank verdienen
.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig wat er gebeurd is
Er is toch ook nooit wat gebeurt?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Puur nieuwsgierigheid, toch even willen weten of er iets noemenswaardigs is gebeurd (dat is het iig in mijn geval). Iedereen zegt toch altijd dat er niets is gebeurd, maar dan blijkt bijv. Indah ineens een vriendin te hebben ofzo.
Phille heeft daarvoor een programma gedownload. Je moet enkel het ISBN-nummer ingeven en alle informatie wordt automatisch afgehaald van het internet (auteur, titel, uitgever, jaar, druk, soms zelfs foto's van de cover).quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Boeken
. Moet mijn lijst ook weer eens bijwerken (da's een minder leuk klusje), volgens mij is die niet meer helemaal up to date
.
Pas maar op, ik zit ook te denken om erheen te gaanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Boeken![]()
Volgende week is het weer boekenfestijn, maar dat is in Antwerpen![]()
Best ver natuurlijk en normaalgezien gaan we er niet heen, maar nu zijn we toch aan het twijfelen geslagen![]()
Er werd gezegd: 'Willen jullie ze, anders gaan ze naar de vuilnis'. Boeken naar de vuilnisquote:
Ik overloop bijna alle posts, maar je merkt het wel als er veel terugverwezen wordt naar één bepaalde post, dan MOET die gewoon interessant zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Er is toch ook nooit wat gebeurt?
Lezen jullie dan echt elke post of pak je er gewoon een aantal uit?
Leukquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zit ook te denken om erheen te gaan
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Er werd gezegd: 'Willen jullie ze, anders gaan ze naar de vuilnis'. Boeken naar de vuilnis.
Als het lukt zaterdag of zondag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Leuk![]()
Alleen jammer dat we niet naar de vooropening kunnen gaan![]()
Ik moet op donderdag te lang lesgeven. Proberen om een uurtje te wisselen vrijdag zodat ik vrijdagnamiddag drie uur vroeger gedaan heb (altijd interessatn) en dan zouden we misschien vrijdagnamiddag gaan.
Wanneer ben jij van plan om te gaan?
Hangt er een beetje vanaf, meestal lees ik vrijwel alles, maar soms is het meer doorscrollen omdat je weet dat er toch weinig leuks in zal staan...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Er is toch ook nooit wat gebeurt?
Lezen jullie dan echt elke post of pak je er gewoon een aantal uit?
Leest bedoel jequote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das misdadig, geef ze dan aan iemand die ze weer doorverkoopt ofzo.
Ah, da's wel jammer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het lukt zaterdag of zondag.
Vrijdag kan ik zeker niet, dan moet ik helaas weer werken.
Precies, of naar de kringloopwinkel brengtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das misdadig, geef ze dan aan iemand die ze weer doorverkoopt ofzo.
*aan het manipuleren slaatquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik overloop bijna alle posts, maar je merkt het wel als er veel terugverwezen wordt naar één bepaalde post, dan MOET die gewoon interessant zijn
Vrijdag is wel weer de beste dag om te gaan, dan hebben ze nog het meeste.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, da's wel jammer.
In het weekend zijn we in Dadizele en dan is het voor ons een uur extra rijden dus we zouden (als we gaan) op vrijdag moeten gaan.
Donderdag.. vooropeningquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrijdag is wel weer de beste dag om te gaan, dan hebben ze nog het meeste.
Hoezoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zoeken jullie nog muziek van Joe Cocker?
Ja oke, das nog beterquote:
Toch niet voor volgend jaar al, dat mag je niet zien geloof ik...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:45 schreef leonieke het volgende:
We gaan trouwens vanmiddag het kostuum van Phille ophalen![]()
Kom net bijna al zijn cd's tegen om te downloadenquote:
FTDquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom net bijna al zijn cd's tegen om te downloaden
bn dr al weerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 07:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
spammert joe
Mare ik ga slapen nu echt .. dus have fun and sleepwell
Hij gaat twee keer hetzelfde kostuum dragenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Toch niet voor volgend jaar al, dat mag je niet zien geloof ik...
Zoiets ja,quote:
Was het gezellig gisteravondquote:
Smorgensquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij gaat twee keer hetzelfde kostuum dragen![]()
Mijn kleren voor het burgerlijk huwelijk zijn we vorig weekend samen gaan kopen en ik denk echt dat ik mijn trouwjurk ook met hem ga kopen. Ik weet niemand anders dat ik ervoor kan meenemen als extra opinie![]()
Dat zou zomaar kunnen, ik heb geen idee waar het voor staat, weet alleen dat Pat daar al zijn downloads vandaan haaltquote:
JIj ook smorgensquote:
Dat lees je later wel wat dat isquote:
Mja, mja.. ik ga zo'n zaken niet alleen kopenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat hoort niet
. Ik heb Pat's pak niet gezien vantevoren (we hebben nog wel zijn moeder in verwarring gebracht door het overhemd te laten veranderen
, dat had ik dus wel gezien).
Ik heb mijn jurk gekocht met mijn moeder en mijn schoonmoeder, en Pat heeft zijn pak gekocht met zijn ouders. Heb je niet een goeie vriendin (of je zus) die met je mee wilquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, mja.. ik ga zo'n zaken niet alleen kopenDus dan moet hij maar mee
En aangezien onze kleren ergens gaan moeten hangen, gaan de ouders het sowieso weten.
Dan zal het wel Fuck the Downloads zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik heb geen idee waar het voor staat, weet alleen dat Pat daar al zijn downloads vandaan haalt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj ook smorgens
[..]
Dat lees je later wel wat dat is
Mijn zus zal het dan wel heel druk hebben in die periode (baby) en goeie vriendin die wat in de buurt woont heb ik niet (ik heb er sowieso al niet veelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb mijn jurk gekocht met mijn moeder en mijn schoonmoeder, en Pat heeft zijn pak gekocht met zijn ouders. Heb je niet een goeie vriendin (of je zus) die met je mee wil.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:58 schreef D.Rose het volgende:
verwarring alom, maar mijn bad is vol
later
Tot latersquote:
Dan neem je toch iemand die niet in de buurt woont, vindt diegene vast niet ergquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn zus zal het dan wel heel druk hebben in die periode (baby) en goeie vriendin die wat in de buurt woont heb ik niet (ik heb er sowieso al niet veel) Mijn ma zie ik niet zitten
En mijn schoonmoeder eigenlijk ook niet echt
![]()
Maar ik had ook wel zoiets vn: eigenlijk mag je dat niet zien, maar het is gewoon de makkelijkste oplossing om phille mee te nemen
Hoi D. trouwens
Mja.. Ik weet het dus nog niet echtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neem je toch iemand die niet in de buurt woont, vindt diegene vast niet erg
3 weken naar vorenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja.. Ik weet het dus nog niet echt![]()
Maar dat zijn gelukkig maar zorgen voor volgend jaar (alhoewel, nu het huwelijk drie weken naar voor is geschoven, moet ik er ook drie weken vroeger aan beginnen...)
Voor burgerlijk huwelijk is het toch al te laat, die kleren zijn we samen gaan kopen en voor philles kleren ook![]()
Was wel ff balen eigenlijk aangezien het nu niet twee keer op dezelfde dag (04/08) zal zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 weken naar voren
Das wel heel erg ja
Iddquote:En als jullie het samen willen doen moet dat eigenlijk ook kunnen he
Niet naar voren zetten dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Was wel ff balen eigenlijk aangezien het nu niet twee keer op dezelfde dag (04/08) zal zijn.
[..]
IddWe gaan wel nog zien eh
![]()
Fok! knokploeg inschakelen en die zaal laten onbezettenquote:
Smorgensquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok! knokploeg inschakelen en die zaal laten onbezetten
Waarom stel je dan de vraagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddagben ik gemist?
antwoord maar niet
Halloquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
antwoord maar niet
Phille en ik gaanquote:
Wie wijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon een uitnodiging krijgen voor het feest![]()
![]()
Hoiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
antwoord maar niet
Nee johquote:
Wat gaafquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Phille en ik gaan![]()
Dit jaar burgerlijk huwelijk (zonder feest), volgend jaar kerkelijk huwelijk met feest![]()
Wow, echt heel erg leuk johquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
En het is helemaal niet lang meer, morgen nog exact twee maand![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, echt heel erg leuk johEn dan is het nog mooi weer ook
![]()
Nou, kan me voorstellen dat je er erg naar uit kijkt hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mooi weer
We trouwen wel in België hoor![]()
![]()
Oh we zien wel, het weer maakt me niet zoveel uit eigenlijk, ik draag toch een lange broek en een topje met daarop een truitje met lange mouwen![]()
Ook al zou het natuurlijk wel leuk zijn moest het mooi weer zijn, kwestie van leuke foto's te hebben![]()
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:55 schreef leonieke het volgende:
Maar ik vind het eigenlijk ook wel heel erg leuk ja![]()
Dat komt omdat ik ze niet wil openenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:56 schreef leonieke het volgende:
En ik zie nu pas dat dit een Es-topic is!![]()
Nog een geluk dat het nu nog druk is op school zodat ik er nog niet te veel kan mee bezig zijn, maar de maand juli wordtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, kan me voorstellen dat je er erg naar uit kijkt hoor![]()
![]()
Joh, de tijd zal voorbij vliegen en dan opeensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog een geluk dat het nu nog druk is op school zodat ik er nog niet te veel kan mee bezig zijn, maar de maand juli wordtAlhoewel ik eraan denk om dan met een paar vrienden af te spreken zodat die kunnen blijven slapen. Is ook nog wat organisatiewerk voor en dan ben ik daarmee bezig
![]()
quote:
Het is idd wel allemaal wat gewoontjes ehquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik ze niet wil openen![]()
Niet erg creatief als je geen eigen TT mag bedenken enzo![]()
Spannend... Dan moet ik hem 'mijn man' noemen, na drie jaar 'vriend'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, de tijd zal voorbij vliegen en dan opeens![]()
Doe daar dan maar eens wat aanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik ze niet wil openen![]()
Niet erg creatief als je geen eigen TT mag bedenken enzo![]()
Ja, eigenlijk welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is idd wel allemaal wat gewoontjes eh
Het was dus uit pure noodzaak dat es het moest openen
Ja, dat klinkt zo serieus ook, 'mijn man'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Spannend... Dan moet ik hem 'mijn man' noemen, na drie jaar 'vriend'
Ik zal nog vaak missen, ik voel het gewoon![]()
Ik heb al een ban in MEN dus ik kan me niet zo gek veel veroorlovenquote:
Hoiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat was het weer .. terug van weggeweest
quote:
Wat heb je misdaan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al een ban in MEN dus ik kan me niet zo gek veel veroorloven
Iddquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt zo serieus ook, 'mijn man'![]()
![]()
Dat is misschien wel het bestequote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik zal hem gewoon Phille blijven noemen![]()
Alé alé, de rest van De Lounge zal het jou wel niet kwalijk nemen hoorquote:
Ah, dat kan ik nietquote:
Ik had er 157 achter elkaar in 6 minutenquote:
okay, da's dramatisch.. ik haal net 10 achter elkaar of zoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had er 157 achter elkaar in 6 minuten![]()
![]()
Ik kon mezelf niet beheersen. Nou ja, dat heb je wel eensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, da's dramatisch.. ik haal net 10 achter elkaar of zo
Na ja, beter dit dan op straat een willekeurig persoon naar de tyfus slaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kon mezelf niet beheersen. Nou ja, dat heb je wel eens![]()
Precies. Dat is overigens iets wat ik nou echt nooit zou doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Na ja, beter dit dan op straat een willekeurig persoon naar de tyfus slaan.
Snap ineens hoe ja aan die 600+ komtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had er 157 achter elkaar in 6 minuten![]()
![]()
nee, ik ook niet, en de lol? Die zie ik er ook niet van in.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Dat is overigens iets wat ik nou echt nooit zou doen![]()
Kan me uberhaupt niet voorstellen dat iemand dat 'leuk' vind![]()
Dat was op 31 mei. Toen had ik er ook niet meerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap ineens hoe ja aan die 600+ komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |