Dat zou zomaar kunnen, ik heb geen idee waar het voor staat, weet alleen dat Pat daar al zijn downloads vandaan haaltquote:
JIj ook smorgensquote:
Dat lees je later wel wat dat isquote:
Mja, mja.. ik ga zo'n zaken niet alleen kopenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat hoort niet
. Ik heb Pat's pak niet gezien vantevoren (we hebben nog wel zijn moeder in verwarring gebracht door het overhemd te laten veranderen
, dat had ik dus wel gezien).
Ik heb mijn jurk gekocht met mijn moeder en mijn schoonmoeder, en Pat heeft zijn pak gekocht met zijn ouders. Heb je niet een goeie vriendin (of je zus) die met je mee wilquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, mja.. ik ga zo'n zaken niet alleen kopenDus dan moet hij maar mee
En aangezien onze kleren ergens gaan moeten hangen, gaan de ouders het sowieso weten.
Dan zal het wel Fuck the Downloads zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik heb geen idee waar het voor staat, weet alleen dat Pat daar al zijn downloads vandaan haalt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj ook smorgens
[..]
Dat lees je later wel wat dat is
Mijn zus zal het dan wel heel druk hebben in die periode (baby) en goeie vriendin die wat in de buurt woont heb ik niet (ik heb er sowieso al niet veelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb mijn jurk gekocht met mijn moeder en mijn schoonmoeder, en Pat heeft zijn pak gekocht met zijn ouders. Heb je niet een goeie vriendin (of je zus) die met je mee wil.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:58 schreef D.Rose het volgende:
verwarring alom, maar mijn bad is vol
later
Tot latersquote:
Dan neem je toch iemand die niet in de buurt woont, vindt diegene vast niet ergquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn zus zal het dan wel heel druk hebben in die periode (baby) en goeie vriendin die wat in de buurt woont heb ik niet (ik heb er sowieso al niet veel) Mijn ma zie ik niet zitten
En mijn schoonmoeder eigenlijk ook niet echt
![]()
Maar ik had ook wel zoiets vn: eigenlijk mag je dat niet zien, maar het is gewoon de makkelijkste oplossing om phille mee te nemen
Hoi D. trouwens
Mja.. Ik weet het dus nog niet echtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neem je toch iemand die niet in de buurt woont, vindt diegene vast niet erg
3 weken naar vorenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja.. Ik weet het dus nog niet echt![]()
Maar dat zijn gelukkig maar zorgen voor volgend jaar (alhoewel, nu het huwelijk drie weken naar voor is geschoven, moet ik er ook drie weken vroeger aan beginnen...)
Voor burgerlijk huwelijk is het toch al te laat, die kleren zijn we samen gaan kopen en voor philles kleren ook![]()
Was wel ff balen eigenlijk aangezien het nu niet twee keer op dezelfde dag (04/08) zal zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 weken naar voren
Das wel heel erg ja
Iddquote:En als jullie het samen willen doen moet dat eigenlijk ook kunnen he
Niet naar voren zetten dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Was wel ff balen eigenlijk aangezien het nu niet twee keer op dezelfde dag (04/08) zal zijn.
[..]
IddWe gaan wel nog zien eh
![]()
Fok! knokploeg inschakelen en die zaal laten onbezettenquote:
Smorgensquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok! knokploeg inschakelen en die zaal laten onbezetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |