Waarom stel je dan de vraagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddagben ik gemist?
antwoord maar niet
Halloquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddagben ik gemist?
antwoord maar niet
Phille en ik gaanquote:
Wie wijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon een uitnodiging krijgen voor het feest![]()
![]()
Hoiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddagben ik gemist?
antwoord maar niet
Nee johquote:
Wat gaafquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Phille en ik gaan![]()
Dit jaar burgerlijk huwelijk (zonder feest), volgend jaar kerkelijk huwelijk met feest![]()
Wow, echt heel erg leuk johquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
En het is helemaal niet lang meer, morgen nog exact twee maand![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, echt heel erg leuk johEn dan is het nog mooi weer ook
![]()
Nou, kan me voorstellen dat je er erg naar uit kijkt hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mooi weer
We trouwen wel in België hoor![]()
![]()
Oh we zien wel, het weer maakt me niet zoveel uit eigenlijk, ik draag toch een lange broek en een topje met daarop een truitje met lange mouwen![]()
Ook al zou het natuurlijk wel leuk zijn moest het mooi weer zijn, kwestie van leuke foto's te hebben![]()
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:55 schreef leonieke het volgende:
Maar ik vind het eigenlijk ook wel heel erg leuk ja![]()
Dat komt omdat ik ze niet wil openenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:56 schreef leonieke het volgende:
En ik zie nu pas dat dit een Es-topic is!![]()
Nog een geluk dat het nu nog druk is op school zodat ik er nog niet te veel kan mee bezig zijn, maar de maand juli wordtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, kan me voorstellen dat je er erg naar uit kijkt hoor![]()
![]()
Joh, de tijd zal voorbij vliegen en dan opeensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog een geluk dat het nu nog druk is op school zodat ik er nog niet te veel kan mee bezig zijn, maar de maand juli wordtAlhoewel ik eraan denk om dan met een paar vrienden af te spreken zodat die kunnen blijven slapen. Is ook nog wat organisatiewerk voor en dan ben ik daarmee bezig
![]()
quote:
Het is idd wel allemaal wat gewoontjes ehquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik ze niet wil openen![]()
Niet erg creatief als je geen eigen TT mag bedenken enzo![]()
Spannend... Dan moet ik hem 'mijn man' noemen, na drie jaar 'vriend'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, de tijd zal voorbij vliegen en dan opeens![]()
Doe daar dan maar eens wat aanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik ze niet wil openen![]()
Niet erg creatief als je geen eigen TT mag bedenken enzo![]()
Ja, eigenlijk welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is idd wel allemaal wat gewoontjes eh
Het was dus uit pure noodzaak dat es het moest openen
Ja, dat klinkt zo serieus ook, 'mijn man'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Spannend... Dan moet ik hem 'mijn man' noemen, na drie jaar 'vriend'
Ik zal nog vaak missen, ik voel het gewoon![]()
Ik heb al een ban in MEN dus ik kan me niet zo gek veel veroorlovenquote:
Hoiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat was het weer .. terug van weggeweest
quote:
Wat heb je misdaan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al een ban in MEN dus ik kan me niet zo gek veel veroorloven
Iddquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt zo serieus ook, 'mijn man'![]()
![]()
Dat is misschien wel het bestequote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik zal hem gewoon Phille blijven noemen![]()
Alé alé, de rest van De Lounge zal het jou wel niet kwalijk nemen hoorquote:
Ah, dat kan ik nietquote:
Ik had er 157 achter elkaar in 6 minutenquote:
okay, da's dramatisch.. ik haal net 10 achter elkaar of zoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had er 157 achter elkaar in 6 minuten![]()
![]()
Ik kon mezelf niet beheersen. Nou ja, dat heb je wel eensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, da's dramatisch.. ik haal net 10 achter elkaar of zo
Na ja, beter dit dan op straat een willekeurig persoon naar de tyfus slaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kon mezelf niet beheersen. Nou ja, dat heb je wel eens![]()
Precies. Dat is overigens iets wat ik nou echt nooit zou doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Na ja, beter dit dan op straat een willekeurig persoon naar de tyfus slaan.
Snap ineens hoe ja aan die 600+ komtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had er 157 achter elkaar in 6 minuten![]()
![]()
nee, ik ook niet, en de lol? Die zie ik er ook niet van in.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Dat is overigens iets wat ik nou echt nooit zou doen![]()
Kan me uberhaupt niet voorstellen dat iemand dat 'leuk' vind![]()
Dat was op 31 mei. Toen had ik er ook niet meerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap ineens hoe ja aan die 600+ komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |