Als het lukt zaterdag of zondag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Leuk![]()
Alleen jammer dat we niet naar de vooropening kunnen gaan![]()
Ik moet op donderdag te lang lesgeven. Proberen om een uurtje te wisselen vrijdag zodat ik vrijdagnamiddag drie uur vroeger gedaan heb (altijd interessatn) en dan zouden we misschien vrijdagnamiddag gaan.
Wanneer ben jij van plan om te gaan?
Hangt er een beetje vanaf, meestal lees ik vrijwel alles, maar soms is het meer doorscrollen omdat je weet dat er toch weinig leuks in zal staan...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Er is toch ook nooit wat gebeurt?
Lezen jullie dan echt elke post of pak je er gewoon een aantal uit?
Leest bedoel jequote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das misdadig, geef ze dan aan iemand die ze weer doorverkoopt ofzo.
Ah, da's wel jammer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het lukt zaterdag of zondag.
Vrijdag kan ik zeker niet, dan moet ik helaas weer werken.
Precies, of naar de kringloopwinkel brengtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das misdadig, geef ze dan aan iemand die ze weer doorverkoopt ofzo.
*aan het manipuleren slaatquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik overloop bijna alle posts, maar je merkt het wel als er veel terugverwezen wordt naar één bepaalde post, dan MOET die gewoon interessant zijn
Vrijdag is wel weer de beste dag om te gaan, dan hebben ze nog het meeste.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, da's wel jammer.
In het weekend zijn we in Dadizele en dan is het voor ons een uur extra rijden dus we zouden (als we gaan) op vrijdag moeten gaan.
Donderdag.. vooropeningquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrijdag is wel weer de beste dag om te gaan, dan hebben ze nog het meeste.
Hoezoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zoeken jullie nog muziek van Joe Cocker?
Ja oke, das nog beterquote:
Toch niet voor volgend jaar al, dat mag je niet zien geloof ik...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:45 schreef leonieke het volgende:
We gaan trouwens vanmiddag het kostuum van Phille ophalen![]()
Kom net bijna al zijn cd's tegen om te downloadenquote:
FTDquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom net bijna al zijn cd's tegen om te downloaden
bn dr al weerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 07:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
spammert joe
Mare ik ga slapen nu echt .. dus have fun and sleepwell
Hij gaat twee keer hetzelfde kostuum dragenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Toch niet voor volgend jaar al, dat mag je niet zien geloof ik...
Zoiets ja,quote:
Was het gezellig gisteravondquote:
Smorgensquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij gaat twee keer hetzelfde kostuum dragen![]()
Mijn kleren voor het burgerlijk huwelijk zijn we vorig weekend samen gaan kopen en ik denk echt dat ik mijn trouwjurk ook met hem ga kopen. Ik weet niemand anders dat ik ervoor kan meenemen als extra opinie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |