hehe.. je kunt het altijd vragen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, Feat-request geplaatst in het desbetreffende forum, eens kijken hoe zij erop reageren (ontwikkelaars)
Ik gelukkig ook, want ik heb vandaag een voetbaltoernooi. Zon is daar natuurlijk nooit verkeerd.quote:
Trek je harnas maar aan, bier doet het coordinatievermogen nog wel eens wat aantastenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:45 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook, want ik heb vandaag een voetbaltoernooi. Zon is daar natuurlijk nooit verkeerd.
Het schijnt ook gewoon het hele weekend mooi te wordenquote:
Bier? Ik ga geen bier drinken, een Colaatje gaat er bij mij wél in.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trek je harnas maar aan, bier doet het coordinatievermogen nog wel eens wat aantasten
Da's wel fijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het schijnt ook gewoon het hele weekend mooi te worden
Nee, jij niet ,maar je tegenstanders welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:52 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Bier? Ik ga geen bier drinken, een Colaatje gaat er bij mij wél in.
juistemquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij niet ,maar je tegenstanders wel
Ik zal oppassen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij niet ,maar je tegenstanders wel
Als je nou iemand hoort springen vraag je deze keer neit eens hoe hoog, dan ga je direct voor de zon jaquote:
Smorgensquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen voor het opstaan even met mijn bekken gewiebeld (mag de naam oefening niet hebben) en dat ging goed. Mijn onderrug voelt nu alleen nog ontzettend stijf (nog steeds zo'n 'net uit bed' rug ).
Daar ga ik wel vanuit, dat doet het elke dagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou gewoon weg moeten trekken he
Hoi Leoquote:
Een op de tien Nederlanders racistischquote:Een op de tien Nederlanders is racistisch. Zij voelen zich superieur aan allochtonen en vinden dat Nederlanders zich niet moeten mengen met andere nationaliteiten. Ruim een kwart van de bevolking is zeer negatief over allochtonen. Dat blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau Motivaction onder 1020 Nederlanders. De GPD-bladen publiceerden de cijfers zaterdag.
Tjonge, er kruipt er 1 onder z'n steen vandaan.quote:Directeur Ilhan Akel van het Nederlands Centrum Buitenlanders (NCB) noemt de uitkomst van het onderzoek "zeer schokkend".
Dan kan je vast wel hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:25 schreef leonieke het volgende:
Wat gaan de topics hier de laatste tijd vlug![]()
Ik kan zelfs niet meer teruglezen
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:25 schreef leonieke het volgende:
Wat gaan de topics hier de laatste tijd vlug![]()
Ik kan zelfs niet meer teruglezen
Ik vind het ook zeer schokkend en geloof de uitkomst nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, een looos onderzoek erbij
[..]
Een op de tien Nederlanders racistisch
[..]
Tjonge, er kruipt er 1 onder z'n steen vandaan.
Have funquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga een rondje Eindhoven doen..
Dan sta ik direct weer een topic achter tegen dat ik me ingelezen hebquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je vast wel hoor
Goedemorgen
Doeiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga een rondje Eindhoven doen..
Mwah, zo hard gaat het nu nog niet hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan sta ik direct weer een topic achter tegen dat ik me ingelezen heb
Waarom wil je terug lezen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan sta ik direct weer een topic achter tegen dat ik me ingelezen heb
Puur nieuwsgierigheid, toch even willen weten of er iets noemenswaardigs is gebeurd (dat is het iig in mijn geval). Iedereen zegt toch altijd dat er niets is gebeurd, maar dan blijkt bijv. Indah ineens een vriendin te hebben ofzoquote:
Boekenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:32 schreef es70 het volgende:
Ik heb een doos boeken gekregen. Straks 's even kijken hoeveel ervan we nog niet hebben en die dus een plaatsje op de plank verdienen
.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Boeken![]()
Volgende week is het weer boekenfestijn, maar dat is in Antwerpen![]()
Best ver natuurlijk en normaalgezien gaan we er niet heen, maar nu zijn we toch aan het twijfelen geslagen![]()
Das echt een mooi kadoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:32 schreef es70 het volgende:
Ik heb een doos boeken gekregen. Straks 's even kijken hoeveel ervan we nog niet hebben en die dus een plaatsje op de plank verdienen
.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig wat er gebeurd is
Er is toch ook nooit wat gebeurt?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Puur nieuwsgierigheid, toch even willen weten of er iets noemenswaardigs is gebeurd (dat is het iig in mijn geval). Iedereen zegt toch altijd dat er niets is gebeurd, maar dan blijkt bijv. Indah ineens een vriendin te hebben ofzo.
Phille heeft daarvoor een programma gedownload. Je moet enkel het ISBN-nummer ingeven en alle informatie wordt automatisch afgehaald van het internet (auteur, titel, uitgever, jaar, druk, soms zelfs foto's van de cover).quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Boeken
. Moet mijn lijst ook weer eens bijwerken (da's een minder leuk klusje), volgens mij is die niet meer helemaal up to date
.
Pas maar op, ik zit ook te denken om erheen te gaanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Boeken![]()
Volgende week is het weer boekenfestijn, maar dat is in Antwerpen![]()
Best ver natuurlijk en normaalgezien gaan we er niet heen, maar nu zijn we toch aan het twijfelen geslagen![]()
Er werd gezegd: 'Willen jullie ze, anders gaan ze naar de vuilnis'. Boeken naar de vuilnisquote:
Ik overloop bijna alle posts, maar je merkt het wel als er veel terugverwezen wordt naar één bepaalde post, dan MOET die gewoon interessant zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Er is toch ook nooit wat gebeurt?
Lezen jullie dan echt elke post of pak je er gewoon een aantal uit?
Leukquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zit ook te denken om erheen te gaan
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Er werd gezegd: 'Willen jullie ze, anders gaan ze naar de vuilnis'. Boeken naar de vuilnis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |