Nee, het is inderdaad best goed ook nog als tussendoortjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker wel,
en niet te slecht zo savonds
T was wel bij gebrek aan wat anders, maar goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad best goed ook nog als tussendoortje![]()
Oh well, als je iets anders wilt kun je het morgen nog in de winkel halenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was wel bij gebrek aan wat anders, maar goed
Dat zal ik zeker wel moeten, anders wordt het weinig eten dit weekendquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, als je iets anders wilt kun je het morgen nog in de winkel halen![]()
Ik moet morgen ook nog wat halen. Het bier is immers bijna opquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker wel moeten, anders wordt het weinig eten dit weekend
Bier, dat moet ik niet vergeten neequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog wat halen. Het bier is immers bijna op
Misschien ook nog wat extra pizza's inslaan en wat snoep![]()
![]()
Ja, dat moet ik eigenlijk ook. Slaatjes bijvoorbeeld en wortels want die vind ik zo ook lekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bier, dat moet ik niet vergeten nee
En verder toch maar eens wat gezond doen
En dus geen pizza's en snoep danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik eigenlijk ook. Slaatjes bijvoorbeeld en wortels want die vind ik zo ook lekker
Eigenlijk lust ik alleen maar kibbeling en zure haringquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dus geen pizza's en snoep dan
Ik ga morgen ook weer naar de viswinkel, eens kijken wat die hebben voor aanbiedingen
Dat zal vast wel meevallen, je moet het alleen nog uitvindenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk lust ik alleen maar kibbeling en zure haring![]()
Dat is misschien ook wel zo. Een lekkerbekje ofzo lust ik ook wel namelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel meevallen, je moet het alleen nog uitvinden
Er is zoveel lekkere vis, zonder meteen schaaldieren te nemenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel zo. Een lekkerbekje ofzo lust ik ook wel namelijk
Alleen ben ik allergisch voor schaaldieren dus die neem ik maar niet![]()
Ik moet ook bekennen dat ik meer zou moeten proberen wat ik nog niet ken, maar over het algemeen ben ik best moeilijk met eten moet ik toegevenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is zoveel lekkere vis, zonder meteen schaaldieren te nemen
Ze hebben hier regelmatig visschnitzels, echt heel lekker
Dat maakt het dan niet makkelijkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet ook bekennen dat ik meer zou moeten proberen wat ik nog niet ken, maar over het algemeen ben ik best moeilijk met eten moet ik toegeven![]()
Dat laatste doe ik liever nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt het dan niet makkelijker
En uitproberen kan nog leuk verrassend zijn ook hoor
Met zo nu en dan een goede kostbeurt
Niets moet hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik liever nietMaar inderdaad, ik moet eens iets minder kieskeurig worden
![]()
Nee, maar het is wel makkelijker als jezelf iets makkelijker bent met eten. Zeker als je ergens wordt uitgenodigd om daar te komen etenquote:
Dat lijkt me wel rot ja,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel makkelijker als jezelf iets makkelijker bent met eten. Zeker als je ergens wordt uitgenodigd om daar te komen eten
Ja, dat had ik vroeger héél vaak. Dan deed ik maar alsof ik ziek wasquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel rot ja,
ergens gaan eten en dan iets krijgen wat je niet 'lust'
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vroeger héél vaak. Dan deed ik maar alsof ik ziek was![]()
![]()
Ja, dat is ook zo. Hoewel er ook best wel een hoop dingen waren die ik écht niet lekker vond. Maar dat was misschien wel meer iets dat je jezelf dan aanpraat. Je denkt op voorhand dat het niets is en dan is het ook niets. Nu ben ik wel makkelijker geworden hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat je iets niet eet wegens een allergie oke, maar anders.
En ja, er zijn vast dingen die iemand echt niet lust, maar een deel is toch ook gewoon 'angst' voor het onbekende?
Dan zal er toch best veel zijn dat je nu wel lust. Het hoeft geen favoriet te zijn, maar pannekoeken van de supermarkt zijn ook eetbaarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Hoewel er ook best wel een hoop dingen waren die ik écht niet lekker vond. Maar dat was misschien wel meer iets dat je jezelf dan aanpraat. Je denkt op voorhand dat het niets is en dan is het ook niets. Nu ben ik wel makkelijker geworden hoor![]()
Precies. Er is ook nu best veel dat ik wel eet zeg maarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal er toch best veel zijn dat je nu wel lust. Het hoeft geen favoriet te zijn, maar pannekoeken van de supermarkt zijn ook eetbaar
Had je tig jaar terug ook niet gedacht hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Er is ook nu best veel dat ik wel eet zeg maar![]()
Nee, vroeger at ik bijvoorbeeld absoluut geen tomaat en dat vind ik nu best aardigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je tig jaar terug ook niet gedacht he
Je gaat teverquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, vroeger at ik bijvoorbeeld absoluut geen tomaat en dat vind ik nu best aardig
Zo zijn er wel meer dingen. Ook dingen die je leert waarderen, zoals koffie![]()
Je lust geen koffiequote:
Nee, heb het geprobeerd, maarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je lust geen koffieOoooh, nou ja, dan neem je thee
![]()
Ik drink elke dag water. Daar hou ik ook van, vooral als ik wakker wordquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, heb het geprobeerd, maar
Thee kan prima,
water is![]()
Trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:58 schreef Stuart het volgende:
quote:
Dat zou best wel een FEAT-request kunnen zijn, een bericht of je inderdaad jezelf wil quoten..quote:
Okee.quote:
een melding zou handig zijn ja.. maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zou best wel een FEAT-request kunnen zijn, een bericht of je inderdaad jezelf wil quoten..
GOT heeft dat iig wel, en 't heeft al menig mens geholpen vermoed ik zo
op mijn forum kan het ook nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:01 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Okee.Sommige andere fora hebben dat wel, maar hier zijn weer fucties die ze daar niet hebben..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |