Ja, dat waren mooie tijdenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mis nog altijd Napster. Dat was geweldig![]()
maar dat word ik zelf alquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Stel je voor, dadelijk staat de politie aan de deur
daar ben ik nooit uitgekomen hoe dat werktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste vrij dom bezig. Nieuwsgroepen werkt veel beter
Mocht je het echt willen weten wil ik je dat wel uitleggen hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar ben ik nooit uitgekomen hoe dat werkt
Ja, ik bedoel zoals het nog was in 2001quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat waren mooie tijden
Napster bestaat ook nog wel hoor,
alleen..............
Staat ze voor haar eigen deur,quote:
ik ben echt geïnteresseerdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht je het echt willen weten wil ik je dat wel uitleggen hoor
quote:
quote:
Mail maar even dan, dat ga ik niet hier op het forum doen.quote:
Nou, ik zie de avatar meer niet dan wel verschijnenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:09 schreef es70 het volgende:
[..]Dan heb je zeker last van aardstralen ofzo...
Dat zeg ik, aardstralenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zie de avatar meer niet dan wel verschijnen![]()
Het zal mij verder een teringzorg zijnquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zie de avatar meer niet dan wel verschijnen![]()
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal mij verder een teringzorg zijn![]()
Niet noemenswaardigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel posts had jij vandaag
@es en jij
Dat weet je, je hebt in het statstopic gepostquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel posts had jij vandaag
@es en jij
Snap echt niet hoe je dat doet hoorquote:
Ach, het stelt niets voor. Ik ben een tijdje niet geweest dus ik ben nu even hyper. Ik heb wildere dagen gehad. Maar joh, het is niets bijzonders verderquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je dat doet hoor
Het gaat eigenlijk ongemerkt best wel hardquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je dat doet hoor
Die van jou snap ik nog wel, maar stuart had gewoon het dubbele nog eensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk ongemerkt best wel hard.
donequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mail maar even dan, dat ga ik niet hier op het forum doen.
Night nightquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef es70 het volgende:
Ik ga mijn ouwe lijf 's even wat horizontale rust gunnen.
Welterusten allemaal![]()
.
trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef es70 het volgende:
Ik ga mijn ouwe lijf 's even wat horizontale rust gunnen.
Welterusten allemaal![]()
.
Ik kan gewoon iets sneller typenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van jou snap ik nog wel, maar stuart had gewoon het dubbele nog eens
Trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef es70 het volgende:
Ik ga mijn ouwe lijf 's even wat horizontale rust gunnen.
Welterusten allemaal![]()
.
En je zit niet vrijwel uitsluitend hier, dat scheelt ookquote:
Ik heb ook vanaf 8 uur tot ongeveer 11 uur film gekeken. Begin pas 's middags dus het valt mee. Ik denk dat ik er niet meer ben in uren dan jij. Ik post toevallig ook in PUB. Maar goed, genoeg over die fokking cijfersquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:19 schreef es70 het volgende:
[..]
En je zit niet vrijwel uitsluitend hier, dat scheelt ook.
Nu echt weg.
En dat wat je nu post telt ook meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook vanaf 8 uur tot ongeveer 11 uur film gekeken. Begin pas 's middags dus het valt mee. Ik denk dat ik er niet meer ben in uren dan jij. Ik post toevallig ook in PUB. Maar goed, genoeg over die fokking cijfers![]()
![]()
Oja, dat is waar natuurlijk. Ik post meestal wel door tot 2 uur 's nachtsquote:
Mag altijd hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, dat is waar natuurlijk. Ik post meestal wel door tot 2 uur 's nachts![]()
Nou ja, ik heb bijna 9 maanden niet gepost dus ik mag nu even iets actiever meedoen![]()
IN van die roodachtige 'papieren' verpakkingen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:25 schreef Stuart het volgende:
Ik heb hier magnetron hamburgers van Mora en die zijn eigeniljk nog best lekker ook![]()
plastic smeltquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IN van die roodachtige 'papieren' verpakkingen?
Ja, precies die jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IN van die roodachtige 'papieren' verpakkingen?
Soms worden die broodjes zo hardquote:
Trustequote:
Ja, best vreemd is dat inderdaad. Maar goed, deze welke ik nu heb is geluktquote:
Ik heb een liga genomenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, best vreemd is dat inderdaad. Maar goed, deze welke ik nu heb is gelukt
Uh, appel-rozijnen geloof ikquote:
Zeker wel,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |