donequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mail maar even dan, dat ga ik niet hier op het forum doen.
Night nightquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef es70 het volgende:
Ik ga mijn ouwe lijf 's even wat horizontale rust gunnen.
Welterusten allemaal![]()
.
trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef es70 het volgende:
Ik ga mijn ouwe lijf 's even wat horizontale rust gunnen.
Welterusten allemaal![]()
.
Ik kan gewoon iets sneller typenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van jou snap ik nog wel, maar stuart had gewoon het dubbele nog eens
Trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef es70 het volgende:
Ik ga mijn ouwe lijf 's even wat horizontale rust gunnen.
Welterusten allemaal![]()
.
En je zit niet vrijwel uitsluitend hier, dat scheelt ookquote:
Ik heb ook vanaf 8 uur tot ongeveer 11 uur film gekeken. Begin pas 's middags dus het valt mee. Ik denk dat ik er niet meer ben in uren dan jij. Ik post toevallig ook in PUB. Maar goed, genoeg over die fokking cijfersquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:19 schreef es70 het volgende:
[..]
En je zit niet vrijwel uitsluitend hier, dat scheelt ook.
Nu echt weg.
En dat wat je nu post telt ook meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook vanaf 8 uur tot ongeveer 11 uur film gekeken. Begin pas 's middags dus het valt mee. Ik denk dat ik er niet meer ben in uren dan jij. Ik post toevallig ook in PUB. Maar goed, genoeg over die fokking cijfers![]()
![]()
Oja, dat is waar natuurlijk. Ik post meestal wel door tot 2 uur 's nachtsquote:
Mag altijd hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, dat is waar natuurlijk. Ik post meestal wel door tot 2 uur 's nachts![]()
Nou ja, ik heb bijna 9 maanden niet gepost dus ik mag nu even iets actiever meedoen![]()
IN van die roodachtige 'papieren' verpakkingen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:25 schreef Stuart het volgende:
Ik heb hier magnetron hamburgers van Mora en die zijn eigeniljk nog best lekker ook![]()
plastic smeltquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IN van die roodachtige 'papieren' verpakkingen?
Ja, precies die jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IN van die roodachtige 'papieren' verpakkingen?
Soms worden die broodjes zo hardquote:
Trustequote:
Ja, best vreemd is dat inderdaad. Maar goed, deze welke ik nu heb is geluktquote:
Ik heb een liga genomenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, best vreemd is dat inderdaad. Maar goed, deze welke ik nu heb is gelukt
Uh, appel-rozijnen geloof ikquote:
Zeker wel,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |