Ja, dat waren mooie tijdenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mis nog altijd Napster. Dat was geweldig![]()
maar dat word ik zelf alquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Stel je voor, dadelijk staat de politie aan de deur
daar ben ik nooit uitgekomen hoe dat werktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste vrij dom bezig. Nieuwsgroepen werkt veel beter
Mocht je het echt willen weten wil ik je dat wel uitleggen hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar ben ik nooit uitgekomen hoe dat werkt
Ja, ik bedoel zoals het nog was in 2001quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat waren mooie tijden
Napster bestaat ook nog wel hoor,
alleen..............
Staat ze voor haar eigen deur,quote:
ik ben echt geïnteresseerdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht je het echt willen weten wil ik je dat wel uitleggen hoor
quote:
quote:
Mail maar even dan, dat ga ik niet hier op het forum doen.quote:
Nou, ik zie de avatar meer niet dan wel verschijnenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:09 schreef es70 het volgende:
[..]Dan heb je zeker last van aardstralen ofzo...
Dat zeg ik, aardstralenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zie de avatar meer niet dan wel verschijnen![]()
Het zal mij verder een teringzorg zijnquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zie de avatar meer niet dan wel verschijnen![]()
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal mij verder een teringzorg zijn![]()
Niet noemenswaardigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel posts had jij vandaag
@es en jij
Dat weet je, je hebt in het statstopic gepostquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel posts had jij vandaag
@es en jij
Snap echt niet hoe je dat doet hoorquote:
Ach, het stelt niets voor. Ik ben een tijdje niet geweest dus ik ben nu even hyper. Ik heb wildere dagen gehad. Maar joh, het is niets bijzonders verderquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je dat doet hoor
Het gaat eigenlijk ongemerkt best wel hardquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je dat doet hoor
Die van jou snap ik nog wel, maar stuart had gewoon het dubbele nog eensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk ongemerkt best wel hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |