Volgens mij op alles waarbij de rechten van belanghebbenden geschaad kunnen wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Richt die zich niet op bedrijven die muziek draaien in hun winkel of kroeg enzo![]()
Daar is toch een andere organisatie voorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij op alles waarbij de rechten van belanghebbenden geschaad kunnen worden
Het is in ieder geval heel groot ja. Ik heb geen idee eigenlijk hoe ze te werk gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij op alles waarbij de rechten van belanghebbenden geschaad kunnen worden
Is wat jij bedoeld niet voor spelletjes enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is toch een andere organisatie voor
Bedenk wel dat je die op dit tijdstip net zo goed meteen op je buik kunt plakken, die ga je niet meer 'verbruiken'quote:
Nou, ik ga pas over 2 of 3 uur naar bed dus ik verbruik die nog makkelijk. Ik moet nog typen, lopen, zitten, naar mijn beeldscherm kijken. Nee, maak je daar nou maar niet druk om hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je die op dit tijdstip net zo goed meteen op je buik kunt plakken, die ga je niet meer 'verbruiken'.
van hun site:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is toch een andere organisatie voor
Vrij makkelijk, ze sturen een rekening en je hebt maar te betalen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is in ieder geval heel groot ja. Ik heb geen idee eigenlijk hoe ze te werk gaan
Yeah, rightquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ga pas over 2 of 3 uur naar bed dus ik verbruik die nog makkelijk. Ik moet nog typen, lopen, zitten, naar mijn beeldscherm kijken. Nee, maak je daar nou maar niet druk om hoor![]()
Die ja, die is voor alles, inclusief muziek uploaden etcquote:
We zijn eruitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja, die is voor alles, inclusief muziek uploaden etc
B.I.G.?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is wat jij bedoeld niet voor spelletjes enzoIk kan niet op de naam komen
![]()
Die naam komt ook wel heel bekend voor inderdaad. Misschien is die wel juist voor spelletjes inderdaad. Beetje verwarrend met meerdere organisaties die opkomen voor de rechten van en tegen kopieën enzoquote:
ziet ook stom uit, een hamburger op je buik geplaktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je die op dit tijdstip net zo goed meteen op je buik kunt plakken, die ga je niet meer 'verbruiken'.
Bovendien ook nog eens zonde van de hamburgerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ziet ook stom uit, een hamburger op je buik geplakt
Eigenlijk zijn het dus best vage regels. De meeste mensen zullen immers p2p gebruikenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Van de Brein site:
4. Een internetbestand (met muziek of een film) downloaden mag. Maar pas op met p2p uitwisseldiensten, want als je daarmee downloadt wordt je automatisch uploader, dat is "ter verspreiding aanbieden" en dat mag niet. Interactieve software downloaden mag niet.
B.I.G. (Ban Illegale Games & Software) is een virtuele organisatie die staat voor een campagne tegen illegaal downloaden en kopi벥n van games en andere software. B.I.G. wil, net als jij, dat iedereen kan blijven genieten van handige, geavanceerde, goede, leuke en spannende games en software. Daarom vind je op deze site allerlei informatie over ontwikkelaars van software, over de auteurswet en over de regels die daaruit voortvloeien. Het is ons doel om deze regels duidelijk te maken en mensen hierover te informeren. Overtreding van deze regels is simpelweg strafbaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die naam komt ook wel heel bekend voor inderdaad. Misschien is die wel juist voor spelletjes inderdaad. Beetje verwarrend met meerdere organisaties die opkomen voor de rechten van en tegen kopieën enzo![]()
Dan zijn de meeste vrij dom bezig. Nieuwsgroepen werkt veel beterquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het dus best vage regels. De meeste mensen zullen immers p2p gebruiken
Aha. Ik kende de naam al volgens mij van TV ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
B.I.G. (Ban Illegale Games & Software) is een virtuele organisatie die staat voor een campagne tegen illegaal downloaden en kopi벥n van games en andere software. B.I.G. wil, net als jij, dat iedereen kan blijven genieten van handige, geavanceerde, goede, leuke en spannende games en software. Daarom vind je op deze site allerlei informatie over ontwikkelaars van software, over de auteurswet en over de regels die daaruit voortvloeien. Het is ons doel om deze regels duidelijk te maken en mensen hierover te informeren. Overtreding van deze regels is simpelweg strafbaar.
Net zo stom als bonbons op je achterwerk vermoedelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ziet ook stom uit, een hamburger op je buik geplakt
Ik mis nog altijd Napster. Dat was geweldigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste vrij dom bezit. Nieuwsgroepen werkt veel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |