Ze liet ons te lang wachten, dat ben ik met je eens hoorquote:
Ik schijn zaakwaarnemer voor Stu te zijnquote:
Het duurt soms alleen wel héél erg lang. En dat is jammer. Het loopt nog niet zoals het zou moetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik schijn zaakwaarnemer voor Stu te zijn.
Ik was even op een ander forum aan het kijken, jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze liet ons te lang wachten, dat ben ik met je eens hoor![]()
Stel je voor, dadelijk staat de politie aan de deurquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik doe dat niet, muziek downloaden, da's illegaal.
Dan was er alsnog iemand die zo vriendelijk was een topic te openenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was even op een ander forum aan het kijken, ja. Je hebt gewoon mazzel dat ik nog niet naar bed ben
.
Ah, doe je goed danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik schijn zaakwaarnemer voor Stu te zijn.
Zal ook wel niet, t is niet illegaal, maar goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Stel je voor, dadelijk staat de politie aan de deur
quote:
het is legaal?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ook wel niet, t is niet illegaal, maar goed
Muziek downloaden welquote:
Is dat zoquote:
Voor zover ik het snap is downloaden legaal, uploaden illegaalquote:
Richt die zich niet op bedrijven die muziek draaien in hun winkel of kroeg enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en daar denkt de Buma Stemra ook zo over?
Vraag je nou werkelijk of ze bij zo'n instantie instaat zijn om te denkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en daar denkt de Buma Stemra ook zo over?
dus je mag mij wel een link geven waar ik kan downloaden?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor zover ik het snap is downloaden legaal, uploaden illegaal
Ik ga uitslapenquote:
Tuurlijk wel, alleen niet op fokquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus je mag mij wel een link geven waar ik kan downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |