Een hoop kan met rollers, zeker dignen die je kan behangenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet alles kan met rollers, en bovendien raak je dan bespettert.
ik houd niet van coversquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb Spirit in the sky van Gareth Gates opstaan, ook leuk.
Toch van de Beatles?quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft hij toch buiten liggen?
Of anders de voordeur?
Dat doe ik liever niet als het donker isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt de poort toch wel even van het slot af laten![]()
Even mobiel bellen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Buiten laten liggen... Hij heeft de hele dag hard gewerkt, moet morgen gewoon weer werken en heeft zelfs zijn pa nog geholpen... Dan laat je 'm toch niet buiten liggen
.
Voordeursleutel, die heeft hij zeker niet.
Als een boef binnen wil komen lukt dat toch wel en dan snijdt hij je keel door als je slaaptquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik liever niet als het donker is.
T is ook een crimineel narco dorp daar hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik liever niet als het donker is.
Ja, leukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als een boef binnen wil komen lukt dat toch wel en dan snijdt hij je keel door als je slaapt![]()
Dus die poort kan best even open blijven probeer ik maar te zeggenquote:
Hij is er over een half uurtjequote:
Oh ja, beatles is lucy in the skyquote:
Die versie van 32 jaar terug (ofzoiets) is daarentegen wel erg sloomquote:
Nee dankquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
hup mensen ga aida downloaden
er zijn er meerderequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die versie van 32 jaar terug (ofzoiets) is daarentegen wel erg sloom![]()
quote:Spirit In The Sky" is a song that has been performed by three different artists, all of which reached number 1 in the UK: first with Norman Greenbaum in 1970 from the album of the same name; then by Doctor and the Medics in 1986; and most recently by The Kumars and Gareth Gates in 2003 for Comic Relief. It was also covered by German artist Nina Hagen and by Bauhaus. It also appears on the 2005 album Atom Bomb by the Blind Boys of Alabama. The song's repetitive bassline was appropraited by British electronic artist Goldfrapp in her 2005 single, Ooh La La.
niet mijn kopje theequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
hup mensen ga aida downloaden
Ik doe dat niet, muziek downloaden, da's illegaalquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
hup mensen ga aida downloaden
Ik ken alleen die uit 1970 en die van Gareth Gates. Ze staan ook beide op mijn computer en die cover is een stuk swingenderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |