waarom niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen komt er geen trein naar Tilburg morgen
Het was het wachten waard?quote:
Werk aan het spoor ofzoquote:
Ik heb Spirit in the sky van Gareth Gates opstaan, ook leukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoei
hoe depri je ook bent 2 minuten dat en je bent happy!!
ik weet niet zeker of ik 'm op cd heb liggenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoei
hoe depri je ook bent 2 minuten dat en je bent happy!!
Die werd helemaal dood gedraaid toen ik nog in UK woondequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb Spirit in the sky van Gareth Gates opstaan, ook leuk.
In dat gevalquote:
Nee, dat schiet tenminste lekker op, dat gekl**t met een kwastje is niet aan mij besteedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vindt ik dan weer vreselijk, behangen
Volgens mij heb ik 'm ook van jou gekregenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die werd helemaal dood gedraaid toen ik nog in UK woonde![]()
Dat zou best kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm ook van jou gekregen.
Daar heb je rollers voorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat schiet tenminste lekker op, dat gekl**t met een kwastje is niet aan mij besteed.
die ga ik downloaden!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb Spirit in the sky van Gareth Gates opstaan, ook leuk.
Niet alles kan met rollers, en bovendien raak je dan bespettertquote:
Dan klimt hij er maar overheenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef es70 het volgende:
Potver, ik weet niet of Pat de sleutel van de poort heeft, en ik wil eigenlijk naar bed... Ik heb auw.
Beast of burden isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die ga ik downloaden!!!
ik ben nu ff beast of burden en liedjes uit aida aan t downloaden
spetterpieterpater lekker in t water ga maar vast naar huis....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet alles kan met rollers, en bovendien raak je dan bespettert.
Dat is zieligquote:
Blijft hij toch buiten liggen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef es70 het volgende:
Potver, ik weet niet of Pat de sleutel van de poort heeft, en ik wil eigenlijk naar bed... Ik heb auw.
kan 'm niet vindenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of ik 'm op cd heb liggen
Je kunt de poort toch wel even van het slot af latenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |