jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Mwah, best wel,quote:
Dan moet je die andere van haar ook nog even zoeken hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
nieuwe favo
dolly parton - 9 to 5!
whoei ik ga los hoor!
heb nu jolene op staanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je die andere van haar ook nog even zoeken he
Minder, het is me op de één of andere manier zo in mijn rug geschoten dat mijn bil pijn doetquote:
I'm beggin' of you please, don't take my manquote:
Die dus jaquote:
Auw, die zijn niet lekker neequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Minder, het is me op de één of andere manier zo in mijn rug geschoten dat mijn bil pijn doet.
En daar krijg ik de zenuwen van.
mn huisgenoten haten me vastquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:02 schreef es70 het volgende:
[..]
I'm beggin' of you please, don't take my man.
Nee. En aangezien ik al sinds januari niet meer bij de therapeut ben geweest (en dat graag zo wil houden), krijg ik daar de zenuwen van. Ben lang genoeg elke week gekraaktquote:
Nieuwe of oude kamerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn huisgenoten haten me vast
dit nummer moet je gewoon mee zingen met een flinke dosis tranen in je stem en te lange uithalen
ouwequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Nieuwe of oude kamer. Als het je nieuwe is is het geen goeie binnenkomer, maar als het je ouwe is boeit dat niks
.
Ach, daar wennen ze vast aanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn huisgenoten haten me vast
dit nummer moet je gewoon mee zingen met een flinke dosis tranen in je stem en te lange uithalen
Meer bewegen of oefeningen ofzo helpt niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. En aangezien ik al sinds januari niet meer bij de therapeut ben geweest (en dat graag zo wil houden), krijg ik daar de zenuwen van. Ben lang genoeg elke week gekraakt.
net zo lang drinken tot je het niet meer voeltquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer bewegen of oefeningen ofzo helpt niet?
en nee, dit is GEEN verwijt ofzo
mij helpen vervenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een goed idee om morgen te doen? Ik wil iets leuk maar...........
Ik beweeg volgens mij meer dan genoeg... En oefeningen daar ben ik eigenlijk niet zo heel consequent mee. Nou ja, ik doe ze vrij consequent niet, zeg maarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer bewegen of oefeningen ofzo helpt niet?
en nee, dit is GEEN verwijt ofzo
quote:
Das een goede oplossing op korte termijn jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
net zo lang drinken tot je het niet meer voelt
Wat vind je leuk danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een goed idee om morgen te doen? Ik wil iets leuk maar...........
Nietquote:
niet miepfiepenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een goede oplossing op korte termijn ja
Is dat leukquote:
Das ook wel een probleem jaquote:
Tja, da's een beetje lastig natuurlijk... Ik kan wel roepen 'ga Fimokleien', maar als je helemaal niet van kleien houdt sla ik de plank volledig misquote:
Echt hequote:
ja ik zal de radio mee nemen en jolene en ondertussen zingenquote:
Nee joh, verven is stomquote:
T zal wel fok!ken wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, da's een beetje lastig natuurlijk... Ik kan wel roepen 'ga Fimokleien', maar als je helemaal niet van kleien houdt sla ik de plank volledig mis.
dat is een leuk nummerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
hier ook speciaal voor de depri mensjes
you gotta speed it up
and then you gotta slow it down
cos if you believe that a love can hit the top
you gotta play around
and soon you will find that there comes a time for making ur mind up
ik gok dat het uit es dr tijd is
neej grapje hoor
Herkenbaarquote:
quote:
Alleen komt er geen trein naar Tilburg morgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik zal de radio mee nemen en jolene en ondertussen zingen
IK hoop toch ook te mogen nog hoor dit jaarquote:
'T moet met OV te doen zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen komt er geen trein naar Tilburg morgen
Smiddagsquote:
Ik heb daar echt een hekel aanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IK hoop toch ook te mogen nog hoor dit jaar
NS he, die werken weer eens niet overalquote:
Op zaterdag nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NS he, die werken weer eens niet overal
Hoiquote:
whoeiquote:
Dat vindt ik dan weer vreselijk, behangenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb daar echt een hekel aan. Geef mij maar een rol behang
. En dat mag ik ook nog doen dit jaar
(alweer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |