Is dat leukquote:
Das ook wel een probleem jaquote:
Tja, da's een beetje lastig natuurlijk... Ik kan wel roepen 'ga Fimokleien', maar als je helemaal niet van kleien houdt sla ik de plank volledig misquote:
Echt hequote:
ja ik zal de radio mee nemen en jolene en ondertussen zingenquote:
Nee joh, verven is stomquote:
T zal wel fok!ken wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, da's een beetje lastig natuurlijk... Ik kan wel roepen 'ga Fimokleien', maar als je helemaal niet van kleien houdt sla ik de plank volledig mis.
dat is een leuk nummerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
hier ook speciaal voor de depri mensjes
you gotta speed it up
and then you gotta slow it down
cos if you believe that a love can hit the top
you gotta play around
and soon you will find that there comes a time for making ur mind up
ik gok dat het uit es dr tijd is
neej grapje hoor
Herkenbaarquote:
quote:
Alleen komt er geen trein naar Tilburg morgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik zal de radio mee nemen en jolene en ondertussen zingen
IK hoop toch ook te mogen nog hoor dit jaarquote:
'T moet met OV te doen zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen komt er geen trein naar Tilburg morgen
Smiddagsquote:
Ik heb daar echt een hekel aanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IK hoop toch ook te mogen nog hoor dit jaar
NS he, die werken weer eens niet overalquote:
Op zaterdag nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NS he, die werken weer eens niet overal
Hoiquote:
whoeiquote:
Dat vindt ik dan weer vreselijk, behangenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb daar echt een hekel aan. Geef mij maar een rol behang
. En dat mag ik ook nog doen dit jaar
(alweer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |