Een goeie, of een goedkope met van die persnaadjes en 5 haren?quote:
ik heb ze al ingeruilt voor foute muziekquote:
Oh, ik dacht de buren met hun hond,quote:
'T is een toffe bankquote:
Ik vind het nixquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is een toffe bank. Stuk minder hoog ook als die ouwe. Schommelen
.
Oh ja, heb ik het weer gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Een goeie, of een goedkope met van die persnaadjes en 5 haren?
Jij schijnt het te weten.
De buren hebben net hun hond weggedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de buren met hun hond,
maar de kinderen zou ook kunnen ja.
quote:
Dat lijkt me wel ja. Ik schommel nietquote:
Ze nemen de hond van de schoonzus van de buren van de vrienden van de dochter van de burgemeester meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
De buren hebben net hun hond weggedaan(en ze moeten het niet flikken om mijn schommelbank in beslag te nemen
).
quote:
Have fun nogquote:
Wippenquote:
Ah zo,quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan ik ook eindelijk eens een ander de schuld geven
.
Ipv hem zelf altijd te krijgen.
Mijn poort kan op slotquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze nemen de hond van de schoonzus van de buren van de vrienden van de dochter van de burgemeester mee
Das niets wat een kettingzaag niet kan oplossenquote:
Bucks Fizzquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
hier ook speciaal voor de depri mensjes
you gotta speed it up
and then you gotta slow it down
cos if you believe that a love can hit the top
you gotta play around
and soon you will find that there comes a time for making ur mind up
ik gok dat het uit es dr tijd is
neej grapje hoor
Vermaak je je een beetjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niets wat een kettingzaag niet kan oplossen
binnenkort the texas chainsaw massacre maar weer eens kijken, de nieuwe versie dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |