Ik heb geen idee, ik zat iig niet achter de pc, die hebben we nog maar een paar jaarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef liefie_ het volgende:
joh wat deed ik vroeger op vrijdag avond
Echt waar, kan ik eindelijk op mijn schommelbankquote:
Ja, ik denk het welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt waar, kan ik eindelijk op mijn schommelbank.
Tijd om of de tv of de pc tijdelijk te verplatsen dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet. Ten eerste vind ik voetbah, en ten tweede leeft Pat altijd ontzettend luidruchtig mee (en ik schrik me iedere keer weer de pestpokken)
.
quote:
Nee, ga daar maar niet vanuitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt waar, kan ik eindelijk op mijn schommelbank.
Ik weet niet of dat idee in goede aarde zal vallen... Hij vindt het namelijk wel prettig als hij tegen me aan kan mekkeren over een kl*tescheids of stomme spelers enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om of de tv of de pc tijdelijk te verplatsen dan?
Novaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef liefie_ het volgende:
er zijn alleen enge films op
naja dan maar nova
Dan zet je daar zijn opblaaspop neer?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat idee in goede aarde zal vallen... Hij vindt het namelijk wel prettig als hij tegen me aan kan mekkeren over een kl*tescheids of stomme spelers enzo.
quote:
Ja, wat is het nouquote:
Zet dan gewoon een muziekje opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef liefie_ het volgende:
er zijn alleen enge films op
naja dan maar nova
Wacht de berichten van Piet maar af danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou. Jullie maken me door de war
.
Je kan wel buiten zitten, alleen jouw bank gaat in beslag genomen zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou. Jullie maken me door de war
.
Heeft 'ie diequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zet je daar zijn opblaaspop neer?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wacht de berichten van Piet maar af dan
Ik heb inmiddels al op teletekst gekeken, 't is waarschijnlijk droog, maar echt warm wordt het nog nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wacht de berichten van Piet maar af dan
De kinderen zeker weer...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan wel buiten zitten, alleen jouw bank gaat in beslag genomen zijn
TEgen die tijd vast welquote:
18 tot 20 graden geloof ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al op teletekst gekeken, 't is waarschijnlijk droog, maar echt warm wordt het nog niet.
Wat een kutbankquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
Hee Stu, deze bank kan niet vastgezet worden.
Een goeie, of een goedkope met van die persnaadjes en 5 haren?quote:
ik heb ze al ingeruilt voor foute muziekquote:
Oh, ik dacht de buren met hun hond,quote:
'T is een toffe bankquote:
Ik vind het nixquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is een toffe bank. Stuk minder hoog ook als die ouwe. Schommelen
.
Oh ja, heb ik het weer gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Een goeie, of een goedkope met van die persnaadjes en 5 haren?
Jij schijnt het te weten.
De buren hebben net hun hond weggedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de buren met hun hond,
maar de kinderen zou ook kunnen ja.
quote:
Dat lijkt me wel ja. Ik schommel nietquote:
Ze nemen de hond van de schoonzus van de buren van de vrienden van de dochter van de burgemeester meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
De buren hebben net hun hond weggedaan(en ze moeten het niet flikken om mijn schommelbank in beslag te nemen
).
quote:
Have fun nogquote:
Wippenquote:
Ah zo,quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan ik ook eindelijk eens een ander de schuld geven
.
Ipv hem zelf altijd te krijgen.
Mijn poort kan op slotquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze nemen de hond van de schoonzus van de buren van de vrienden van de dochter van de burgemeester mee
Das niets wat een kettingzaag niet kan oplossenquote:
Bucks Fizzquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
hier ook speciaal voor de depri mensjes
you gotta speed it up
and then you gotta slow it down
cos if you believe that a love can hit the top
you gotta play around
and soon you will find that there comes a time for making ur mind up
ik gok dat het uit es dr tijd is
neej grapje hoor
Vermaak je je een beetjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niets wat een kettingzaag niet kan oplossen
binnenkort the texas chainsaw massacre maar weer eens kijken, de nieuwe versie dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |