sorry ik ben wat druk met mezelf bezattenquote:
quote:
En wat wil je dan gaan doen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
zal ik politie worden?
Fijn he SBSquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Stuart het volgende:
Kijk ik Spy Game, komt er verdomme Hart van Nederland doorheen![]()
Da's altijd zo op Sbs 6quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Stuart het volgende:
Kijk ik Spy Game, komt er verdomme Hart van Nederland doorheen![]()
Wil je datquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
zal ik politie worden?
Onder welke steen heb jij gezetenquote:
Echt wel, het wordt gewoon nog ergerquote:
ik dacht aan boeven vangenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
zal ik politie worden?
Heeey, zo vaak kijk ik geen SBSshitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten. Zélfs ik wist dat (Pat loopt ook altijd weer te mopperen :") ).
beetje de baantjer uit hangen wil ik welquote:
En jij kijkt nooit tvquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten. Zélfs ik wist dat (Pat loopt ook altijd weer te mopperen :") ).
jij wil met handboeien spelen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
zal ik politie worden?
(Soort van) Malibu cola. Bedankt voor het aanbod, maar ik vind bessen niet lekker...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beetje de baantjer uit hangen wil ik wel
maar zo zal t wel niet zijn
wat voor borrel heb je?
glaasje bessen van me?
Nowayquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, het wordt gewoon nog erger
dat is ook echt wel een mega powertripquote:
En dan doen ze gewoon na 4 minuten weer reclamequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Stuart het volgende:
Nou moet ik gewoon 20 minuten wachten om het laatste stukje van 20 minuten te kunnen zien
We zullen zienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan doen ze gewoon na 4 minuten weer reclame.
Nee, maar de tv staat in de huiskamer, net als mijn pcquote:
Wayquote:
Welke filmquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:32 schreef liefie_ het volgende:
oho enge film alarm
Ikke welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, maar de tv staat in de huiskamer, net als mijn pc. Ik heb zo ontzettend géén zin in het WK
...
Waarom kijk je enge films als je last van nachtmerries hebtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:32 schreef liefie_ het volgende:
oho enge film alarm
ben al aan t zappenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom kijk je enge films als je last van nachtmerries hebt.
Zuipenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef liefie_ het volgende:
joh wat deed ik vroeger op vrijdag avond
Ik niet. Ten eerste vind ik voetbahquote:
Dat schiet niet op natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verdorie ben vergeten mn sleepzak te kopen
Morgen nog een kansquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben al aan t zappen
verdorie ben vergeten mn sleepzak te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |