sorry ik ben wat druk met mezelf bezattenquote:
quote:
En wat wil je dan gaan doen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
zal ik politie worden?
Fijn he SBSquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Stuart het volgende:
Kijk ik Spy Game, komt er verdomme Hart van Nederland doorheen![]()
Da's altijd zo op Sbs 6quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Stuart het volgende:
Kijk ik Spy Game, komt er verdomme Hart van Nederland doorheen![]()
Wil je datquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
zal ik politie worden?
Onder welke steen heb jij gezetenquote:
Echt wel, het wordt gewoon nog ergerquote:
ik dacht aan boeven vangenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
zal ik politie worden?
Heeey, zo vaak kijk ik geen SBSshitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten. Zélfs ik wist dat (Pat loopt ook altijd weer te mopperen :") ).
beetje de baantjer uit hangen wil ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |