speciale voorkeur?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:20 schreef dolle_hond het volgende:
aan een paaltje
bij mij nr 1quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
result nummer 2 in google op 'paal'
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij mij nr 1
ik zal s een paal-topic in ONZ openen
mn winkel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
sow ik heb een fles bessen en ga me bezatten
mn winkel heeft wel light winegums maar geen katjesdrop
en ik haat mensen die hun kinderen niet opvoeden
goed idee ik ga de winkel kapenquote:
dan ga ik na een paar dagen dood van honger en dorst...quote:
jij hebt ook altijd wat te zeurenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan ga ik na een paar dagen dood van honger en dorst...
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
sow ik heb een fles bessen en ga me bezatten
mn winkel heeft wel light winegums maar geen katjesdrop
en ik haat mensen die hun kinderen niet opvoeden
Blijft dirk overquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:03 schreef dolle_hond het volgende:
moet je wel oppassen:
edah en konmar worden door laurus verkocht
super de boer blijft nog ff laurus, maar zal wellicht ook vertrekken.
albert heijn is nooit te vertrouwen
jumbo, ach
ik wou voor de emte gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:03 schreef dolle_hond het volgende:
moet je wel oppassen:
edah en konmar worden door laurus verkocht
super de boer blijft nog ff laurus, maar zal wellicht ook vertrekken.
albert heijn is nooit te vertrouwen
jumbo, ach
Wat noem jij onopgevoedquote:
zich niet kunnen gedragen in openbare gelegehedenquote:
nee joh daar zit er niet eens eenquote:
Ik snap daar echt geen kl*te vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zich niet kunnen gedragen in openbare gelegeheden
en ouders die er dan bij staan en niks doen
bah
eerst:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:14 schreef D.Rose het volgende:
ik vroeg me af
stel dat je een maand in een supermarkt moest wonen, wat zou je dan eten?
En nee, je hebt geen keukengerei enzo
dan kom je 3x het gewicht wat je had aan als je een maand geen keukengerei hebtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:14 schreef D.Rose het volgende:
ik vroeg me af
stel dat je een maand in een supermarkt moest wonen, wat zou je dan eten?
En nee, je hebt geen keukengerei enzo
kunt toch broodjes bakken? vaak zit er zo'n bakker dingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:14 schreef D.Rose het volgende:
ik vroeg me af
stel dat je een maand in een supermarkt moest wonen, wat zou je dan eten?
En nee, je hebt geen keukengerei enzo
ik moet me dan altijd zoooo inhouden om er wat van te zeggenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik snap daar echt geen kl*te van. Ik heb zelf 4 kinderen, en niet één ervan waagt het om zich als een drabber te gedragen in een supermarkt of iets dergelijks... Het blijven natuurlijk kinderen, en dat mag ook, maar ze dienen zich normaal te gedragen.
Maar kennelijk lopen de opvattingen over wat 'normaal' is behoorlijk uiteen.
Houdbare melkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kunt toch broodjes bakken? vaak zit er zo'n bakker ding
en anders moet je als t brood stok oud is aan de rijstewafels cocopops met houdbare melk en anders nootjes en zo
en in t begin heb je nog vers fruit en groenten en daarna uit blik
bij de gedachte aan een week worstjes met cake wordt ik al misselijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eerst:
verse waar als fruit en brood.
als dat bedorven is blikvoer, rookworsten en knakworsten en koekjes en cakes
Ik vraag me altijd af of die mensen nou zelf niet in de gaten hebben dat ze drabberige kl*tekinderen op de wereld gezet hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik moet me dan altijd zoooo inhouden om er wat van te zeggen
heb t er ook vaak met een vriendin over in de trant van nee zo worden wij nooit
maja als je ons zou horen zou je denken dat we perfect zijn![]()
juk op je cocopops? ik weet niet wat erger isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Houdbare melk. Dan neem ik wel mineraalwater ofzo...
er is geen bakker ding, en geen blikopenerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kunt toch broodjes bakken? vaak zit er zo'n bakker ding
en anders moet je als t brood stok oud is aan de rijstewafels cocopops met houdbare melk en anders nootjes en zo
en in t begin heb je nog vers fruit en groenten en daarna uit blik
In de supermarkt hebben ze toch meestal ook zo'n rekje met wat keukengereiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij de gedachte aan een week worstjes met cake wordt ik al misselijk
misschien is het voor de mensen ook normaal en zijn ze niet anders gewentquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die mensen nou zelf niet in de gaten hebben dat ze drabberige kl*tekinderen op de wereld gezet hebben.
Niet op chocopops, die eet ik nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
juk op je cocopops? ik weet niet wat erger is
misschien ananas sap uit blik!!! op je cornflakjes of zo
klopt, maar die had ik uitgeslotenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
In de supermarkt hebben ze toch meestal ook zo'n rekje met wat keukengerei. Hier iig wel
.
hey hey als ik ergens opgesloten word is t de ap hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er is geen bakker ding, en geen blikopener
ow ja maar daar heb je cola en sapjes voor die blijven lang genoeg goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet op chocopops, die eet ik niet. Om te drinken natuurlijk
.
als we jou ergens opsluiten heb je niet te kiezen waarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey hey als ik ergens opgesloten word is t de ap hoor
en die heeft een bakkertje en verkoopt blikopeners
Nou, ik ben ook niet voor een kwartje geboren hoor, en uit eten gaan/gingen we ook bijna niet. Maar ik weet waar ik me aan erger en pik zulk gedrag ook niet van mijn kinderen (rennen/schreeuwen/zomaar van tafel lopen, dat soort dingen).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien is het voor de mensen ook normaal en zijn ze niet anders gewent
ook niet lullig bedoel maar vaak komen ze ook uit de "lagere" klasse...
zou kunnen dat ze vroeger zelf nooit uit eten gingen en nu niet weten wat normaal gedrag voor hun kinderen in een restaurant is of zo?
naja misschien wat ver gezocht
Drinken is er genoeg, en wat eten betreft ben ik niet zo veeleisend, ik red me denk ik wel een maandjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, maar die had ik uitgesloten
Het ging om enkel het eten en drinken wat beschikbaar was
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als we jou ergens opsluiten heb je niet te kiezen waar
ja maar het leek me een aardigere verklaring dan: er zijn gewoon een hoop lompe mensen op de wereldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook niet voor een kwartje geboren hoor, en uit eten gaan/gingen we ook bijna niet. Maar ik weet waar ik me aan erger en pik zulk gedrag ook niet van mijn kinderen (rennen/schreeuwen/zomaar van tafel lopen, dat soort dingen).
En weer een nachtmerriequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben bang voor de enge meneer in lost
bah die is creepy
koude kant-en-klaar maaltijdenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Drinken is er genoeg, en wat eten betreft ben ik niet zo veeleisend, ik red me denk ik wel een maandje.
had ik al verteld dat ik vanacht over een aantal mensen van fok had gedroomtquote:
watjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben bang voor de enge meneer in lost
bah die is creepy
dan is d.r engerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben bang voor de enge meneer in lost
bah die is creepy
jij kent fokkers irl?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik vanacht over een aantal mensen van fok had gedroomt
ik moet echt naar een dromen specialist want ik ben gek!
eentje maarquote:
Veel mensen geven er kennelijk geen flikker om of anderen misschien last hebben van hun kinderenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar het leek me een aardigere verklaring dan: er zijn gewoon een hoop lompe mensen op de wereld
beetje zo van ze kunnen er niks aan doen haha
dan heb je me nog nooit gezien bij een echte enge filmquote:
nouja, zolang het maar gezellig was hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eentje maar
maar toch echt waren er mensen van fok
Gatverdarrie neequote:
ja ik denk eerst ook altijd rot kind maar dan heb ik al snel zoiets van wat kan een 6 jarige er aan doen.... zijn de oudersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Veel mensen geven er kennelijk geen flikker om of anderen misschien last hebben van hun kinderen. 'T is alleen jammer dat dat vaak de kinderen kwalijk word genomen terwijl die er weinig aan kunnen doen...
Als ik zo om me heen kijk ben ik denk ik behoorlijk streng voor mijn kinderen...
noem maar s namen van mensen waar je van gedroomd hebtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eentje maar
maar toch echt waren er mensen van fok
kloptquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan heb je me nog nooit gezien bij een echte enge film
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik vanacht over een aantal mensen van fok had gedroomt
ik moet echt naar een dromen specialist want ik ben gek!
nee ze wilde zelf sushi makenquote:
mensen uit de R&P SCquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
noem maar s namen van mensen waar je van gedroomd hebt
tja, je zal wel moetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Gatverdarrie nee. Ik kan wel een maand zonder warm eten hoor
.
ik zou ze de volgende keer niet meer uitnodigen als ik jou wasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ze wilde zelf sushi maken
stommerds ik lus niet eens sushi
serieus?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, je zal wel moeten
Ik voel me een beetje ongemakkelijk zonder een warme maaltijd per dag
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, je zal wel moeten
Ik voel me een beetje ongemakkelijk zonder een warme maaltijd per dag
goed ideequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zou ze de volgende keer niet meer uitnodigen als ik jou was
Tussen de middag warm eten is hier vrij gebruikelijk, schijnt ook een stuk gezonder te zijn ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus?
ik vind het meestal wel de lekkerste maaltijd van de dag
daarom krijg ik net de geweldige ingeving dat ik voortaan smiddags warm ga eten omdat ik om 6 uur toch geen honger heb!
serieusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus?
ik vind het meestal wel de lekkerste maaltijd van de dag
daarom krijg ik net de geweldige ingeving dat ik voortaan smiddags warm ga eten omdat ik om 6 uur toch geen honger heb!
ja vroeger deed iedereen het!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Tussen de middag warm eten is hier vrij gebruikelijk, schijnt ook een stuk gezonder te zijn ook.
Ik sla met vrij grote regelmaat de warme maaltijd over, ervaar dat absoluut niet als een gemis...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
serieus
als ik geen warme maaltijd gehad heb heb ik het gevoel dat er iets ontbreekt
hmm ik vind een lekker broodje savonds ook wel eens okequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
serieus
als ik geen warme maaltijd gehad heb heb ik het gevoel dat er iets ontbreekt
goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goed idee
dan nodig ik deze SC wel uit voor de droom van vanacht
Ik heb er de tijd niet voor, anders zou ik het ook doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja vroeger deed iedereen het!
ik ga voor de nostalgie
spagettie om 12 uur
same herequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik sla met vrij grote regelmaat de warme maaltijd over, ervaar dat absoluut niet als een gemis...
okquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goed idee
dan nodig ik deze SC wel uit voor de droom van vanacht
kun je niet blijven tot morgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goed
laat je morgen ff weten wat we allemaal beleefd hebben?
ik krijg er gelijk zin inquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmm ik vind een lekker broodje savonds ook wel eens oke
of soep met een broodje
oudere mensen doen dat ook vaakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Tussen de middag warm eten is hier vrij gebruikelijk, schijnt ook een stuk gezonder te zijn ook.
toch wel warme soep he?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmm ik vind een lekker broodje savonds ook wel eens oke
of soep met een broodje
ik ookquote:
chinese tomaat van mn opaquote:
neequote:
sorry ik ben wat druk met mezelf bezattenquote:
quote:
En wat wil je dan gaan doen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
zal ik politie worden?
Fijn he SBSquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Stuart het volgende:
Kijk ik Spy Game, komt er verdomme Hart van Nederland doorheen![]()
Da's altijd zo op Sbs 6quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Stuart het volgende:
Kijk ik Spy Game, komt er verdomme Hart van Nederland doorheen![]()
Wil je datquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
zal ik politie worden?
Onder welke steen heb jij gezetenquote:
Echt wel, het wordt gewoon nog ergerquote:
ik dacht aan boeven vangenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
zal ik politie worden?
Heeey, zo vaak kijk ik geen SBSshitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten. Zélfs ik wist dat (Pat loopt ook altijd weer te mopperen :") ).
beetje de baantjer uit hangen wil ik welquote:
En jij kijkt nooit tvquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten. Zélfs ik wist dat (Pat loopt ook altijd weer te mopperen :") ).
jij wil met handboeien spelen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
zal ik politie worden?
(Soort van) Malibu cola. Bedankt voor het aanbod, maar ik vind bessen niet lekker...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beetje de baantjer uit hangen wil ik wel
maar zo zal t wel niet zijn
wat voor borrel heb je?
glaasje bessen van me?
Nowayquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, het wordt gewoon nog erger
dat is ook echt wel een mega powertripquote:
En dan doen ze gewoon na 4 minuten weer reclamequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Stuart het volgende:
Nou moet ik gewoon 20 minuten wachten om het laatste stukje van 20 minuten te kunnen zien
We zullen zienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan doen ze gewoon na 4 minuten weer reclame.
Nee, maar de tv staat in de huiskamer, net als mijn pcquote:
Wayquote:
Welke filmquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:32 schreef liefie_ het volgende:
oho enge film alarm
Ikke welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, maar de tv staat in de huiskamer, net als mijn pc. Ik heb zo ontzettend géén zin in het WK
...
Waarom kijk je enge films als je last van nachtmerries hebtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:32 schreef liefie_ het volgende:
oho enge film alarm
ben al aan t zappenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom kijk je enge films als je last van nachtmerries hebt.
Zuipenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef liefie_ het volgende:
joh wat deed ik vroeger op vrijdag avond
Ik niet. Ten eerste vind ik voetbahquote:
Dat schiet niet op natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verdorie ben vergeten mn sleepzak te kopen
Morgen nog een kansquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben al aan t zappen
verdorie ben vergeten mn sleepzak te kopen
Ik heb geen idee, ik zat iig niet achter de pc, die hebben we nog maar een paar jaarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef liefie_ het volgende:
joh wat deed ik vroeger op vrijdag avond
Echt waar, kan ik eindelijk op mijn schommelbankquote:
Ja, ik denk het welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt waar, kan ik eindelijk op mijn schommelbank.
Tijd om of de tv of de pc tijdelijk te verplatsen dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet. Ten eerste vind ik voetbah, en ten tweede leeft Pat altijd ontzettend luidruchtig mee (en ik schrik me iedere keer weer de pestpokken)
.
quote:
Nee, ga daar maar niet vanuitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt waar, kan ik eindelijk op mijn schommelbank.
Ik weet niet of dat idee in goede aarde zal vallen... Hij vindt het namelijk wel prettig als hij tegen me aan kan mekkeren over een kl*tescheids of stomme spelers enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om of de tv of de pc tijdelijk te verplatsen dan?
Novaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef liefie_ het volgende:
er zijn alleen enge films op
naja dan maar nova
Dan zet je daar zijn opblaaspop neer?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat idee in goede aarde zal vallen... Hij vindt het namelijk wel prettig als hij tegen me aan kan mekkeren over een kl*tescheids of stomme spelers enzo.
quote:
Ja, wat is het nouquote:
Zet dan gewoon een muziekje opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef liefie_ het volgende:
er zijn alleen enge films op
naja dan maar nova
Wacht de berichten van Piet maar af danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou. Jullie maken me door de war
.
Je kan wel buiten zitten, alleen jouw bank gaat in beslag genomen zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou. Jullie maken me door de war
.
Heeft 'ie diequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zet je daar zijn opblaaspop neer?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wacht de berichten van Piet maar af dan
Ik heb inmiddels al op teletekst gekeken, 't is waarschijnlijk droog, maar echt warm wordt het nog nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wacht de berichten van Piet maar af dan
De kinderen zeker weer...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan wel buiten zitten, alleen jouw bank gaat in beslag genomen zijn
TEgen die tijd vast welquote:
18 tot 20 graden geloof ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al op teletekst gekeken, 't is waarschijnlijk droog, maar echt warm wordt het nog niet.
Wat een kutbankquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
Hee Stu, deze bank kan niet vastgezet worden.
Een goeie, of een goedkope met van die persnaadjes en 5 haren?quote:
ik heb ze al ingeruilt voor foute muziekquote:
Oh, ik dacht de buren met hun hond,quote:
'T is een toffe bankquote:
Ik vind het nixquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is een toffe bank. Stuk minder hoog ook als die ouwe. Schommelen
.
Oh ja, heb ik het weer gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Een goeie, of een goedkope met van die persnaadjes en 5 haren?
Jij schijnt het te weten.
De buren hebben net hun hond weggedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de buren met hun hond,
maar de kinderen zou ook kunnen ja.
quote:
Dat lijkt me wel ja. Ik schommel nietquote:
Ze nemen de hond van de schoonzus van de buren van de vrienden van de dochter van de burgemeester meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
De buren hebben net hun hond weggedaan(en ze moeten het niet flikken om mijn schommelbank in beslag te nemen
).
quote:
Have fun nogquote:
Wippenquote:
Ah zo,quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan ik ook eindelijk eens een ander de schuld geven
.
Ipv hem zelf altijd te krijgen.
Mijn poort kan op slotquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze nemen de hond van de schoonzus van de buren van de vrienden van de dochter van de burgemeester mee
Das niets wat een kettingzaag niet kan oplossenquote:
Bucks Fizzquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
hier ook speciaal voor de depri mensjes
you gotta speed it up
and then you gotta slow it down
cos if you believe that a love can hit the top
you gotta play around
and soon you will find that there comes a time for making ur mind up
ik gok dat het uit es dr tijd is
neej grapje hoor
Vermaak je je een beetjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niets wat een kettingzaag niet kan oplossen
binnenkort the texas chainsaw massacre maar weer eens kijken, de nieuwe versie dan wel
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Mwah, best wel,quote:
Dan moet je die andere van haar ook nog even zoeken hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
nieuwe favo
dolly parton - 9 to 5!
whoei ik ga los hoor!
heb nu jolene op staanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je die andere van haar ook nog even zoeken he
Minder, het is me op de één of andere manier zo in mijn rug geschoten dat mijn bil pijn doetquote:
I'm beggin' of you please, don't take my manquote:
Die dus jaquote:
Auw, die zijn niet lekker neequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Minder, het is me op de één of andere manier zo in mijn rug geschoten dat mijn bil pijn doet.
En daar krijg ik de zenuwen van.
mn huisgenoten haten me vastquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:02 schreef es70 het volgende:
[..]
I'm beggin' of you please, don't take my man.
Nee. En aangezien ik al sinds januari niet meer bij de therapeut ben geweest (en dat graag zo wil houden), krijg ik daar de zenuwen van. Ben lang genoeg elke week gekraaktquote:
Nieuwe of oude kamerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn huisgenoten haten me vast
dit nummer moet je gewoon mee zingen met een flinke dosis tranen in je stem en te lange uithalen
ouwequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Nieuwe of oude kamer. Als het je nieuwe is is het geen goeie binnenkomer, maar als het je ouwe is boeit dat niks
.
Ach, daar wennen ze vast aanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn huisgenoten haten me vast
dit nummer moet je gewoon mee zingen met een flinke dosis tranen in je stem en te lange uithalen
Meer bewegen of oefeningen ofzo helpt niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. En aangezien ik al sinds januari niet meer bij de therapeut ben geweest (en dat graag zo wil houden), krijg ik daar de zenuwen van. Ben lang genoeg elke week gekraakt.
net zo lang drinken tot je het niet meer voeltquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer bewegen of oefeningen ofzo helpt niet?
en nee, dit is GEEN verwijt ofzo
mij helpen vervenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een goed idee om morgen te doen? Ik wil iets leuk maar...........
Ik beweeg volgens mij meer dan genoeg... En oefeningen daar ben ik eigenlijk niet zo heel consequent mee. Nou ja, ik doe ze vrij consequent niet, zeg maarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer bewegen of oefeningen ofzo helpt niet?
en nee, dit is GEEN verwijt ofzo
quote:
Das een goede oplossing op korte termijn jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
net zo lang drinken tot je het niet meer voelt
Wat vind je leuk danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een goed idee om morgen te doen? Ik wil iets leuk maar...........
Nietquote:
niet miepfiepenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een goede oplossing op korte termijn ja
Is dat leukquote:
Das ook wel een probleem jaquote:
Tja, da's een beetje lastig natuurlijk... Ik kan wel roepen 'ga Fimokleien', maar als je helemaal niet van kleien houdt sla ik de plank volledig misquote:
Echt hequote:
ja ik zal de radio mee nemen en jolene en ondertussen zingenquote:
Nee joh, verven is stomquote:
T zal wel fok!ken wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, da's een beetje lastig natuurlijk... Ik kan wel roepen 'ga Fimokleien', maar als je helemaal niet van kleien houdt sla ik de plank volledig mis.
dat is een leuk nummerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
hier ook speciaal voor de depri mensjes
you gotta speed it up
and then you gotta slow it down
cos if you believe that a love can hit the top
you gotta play around
and soon you will find that there comes a time for making ur mind up
ik gok dat het uit es dr tijd is
neej grapje hoor
Herkenbaarquote:
quote:
Alleen komt er geen trein naar Tilburg morgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik zal de radio mee nemen en jolene en ondertussen zingen
IK hoop toch ook te mogen nog hoor dit jaarquote:
'T moet met OV te doen zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen komt er geen trein naar Tilburg morgen
Smiddagsquote:
Ik heb daar echt een hekel aanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IK hoop toch ook te mogen nog hoor dit jaar
NS he, die werken weer eens niet overalquote:
Op zaterdag nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NS he, die werken weer eens niet overal
Hoiquote:
whoeiquote:
Dat vindt ik dan weer vreselijk, behangenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb daar echt een hekel aan. Geef mij maar een rol behang
. En dat mag ik ook nog doen dit jaar
(alweer).
waarom niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen komt er geen trein naar Tilburg morgen
Het was het wachten waard?quote:
Werk aan het spoor ofzoquote:
Ik heb Spirit in the sky van Gareth Gates opstaan, ook leukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoei
hoe depri je ook bent 2 minuten dat en je bent happy!!
ik weet niet zeker of ik 'm op cd heb liggenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoei
hoe depri je ook bent 2 minuten dat en je bent happy!!
Die werd helemaal dood gedraaid toen ik nog in UK woondequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb Spirit in the sky van Gareth Gates opstaan, ook leuk.
In dat gevalquote:
Nee, dat schiet tenminste lekker op, dat gekl**t met een kwastje is niet aan mij besteedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vindt ik dan weer vreselijk, behangen
Volgens mij heb ik 'm ook van jou gekregenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die werd helemaal dood gedraaid toen ik nog in UK woonde![]()
Dat zou best kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm ook van jou gekregen.
Daar heb je rollers voorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat schiet tenminste lekker op, dat gekl**t met een kwastje is niet aan mij besteed.
die ga ik downloaden!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb Spirit in the sky van Gareth Gates opstaan, ook leuk.
Niet alles kan met rollers, en bovendien raak je dan bespettertquote:
Dan klimt hij er maar overheenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef es70 het volgende:
Potver, ik weet niet of Pat de sleutel van de poort heeft, en ik wil eigenlijk naar bed... Ik heb auw.
Beast of burden isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die ga ik downloaden!!!
ik ben nu ff beast of burden en liedjes uit aida aan t downloaden
spetterpieterpater lekker in t water ga maar vast naar huis....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet alles kan met rollers, en bovendien raak je dan bespettert.
Dat is zieligquote:
Blijft hij toch buiten liggen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef es70 het volgende:
Potver, ik weet niet of Pat de sleutel van de poort heeft, en ik wil eigenlijk naar bed... Ik heb auw.
kan 'm niet vindenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of ik 'm op cd heb liggen
Je kunt de poort toch wel even van het slot af latenquote:
Een hoop kan met rollers, zeker dignen die je kan behangenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet alles kan met rollers, en bovendien raak je dan bespettert.
ik houd niet van coversquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb Spirit in the sky van Gareth Gates opstaan, ook leuk.
Toch van de Beatles?quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft hij toch buiten liggen?
Of anders de voordeur?
Dat doe ik liever niet als het donker isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt de poort toch wel even van het slot af laten![]()
Even mobiel bellen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Buiten laten liggen... Hij heeft de hele dag hard gewerkt, moet morgen gewoon weer werken en heeft zelfs zijn pa nog geholpen... Dan laat je 'm toch niet buiten liggen
.
Voordeursleutel, die heeft hij zeker niet.
Als een boef binnen wil komen lukt dat toch wel en dan snijdt hij je keel door als je slaaptquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik liever niet als het donker is.
T is ook een crimineel narco dorp daar hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik liever niet als het donker is.
Ja, leukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als een boef binnen wil komen lukt dat toch wel en dan snijdt hij je keel door als je slaapt![]()
Dus die poort kan best even open blijven probeer ik maar te zeggenquote:
Hij is er over een half uurtjequote:
Oh ja, beatles is lucy in the skyquote:
Die versie van 32 jaar terug (ofzoiets) is daarentegen wel erg sloomquote:
Nee dankquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
hup mensen ga aida downloaden
er zijn er meerderequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die versie van 32 jaar terug (ofzoiets) is daarentegen wel erg sloom![]()
quote:Spirit In The Sky" is a song that has been performed by three different artists, all of which reached number 1 in the UK: first with Norman Greenbaum in 1970 from the album of the same name; then by Doctor and the Medics in 1986; and most recently by The Kumars and Gareth Gates in 2003 for Comic Relief. It was also covered by German artist Nina Hagen and by Bauhaus. It also appears on the 2005 album Atom Bomb by the Blind Boys of Alabama. The song's repetitive bassline was appropraited by British electronic artist Goldfrapp in her 2005 single, Ooh La La.
niet mijn kopje theequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
hup mensen ga aida downloaden
Ik doe dat niet, muziek downloaden, da's illegaalquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
hup mensen ga aida downloaden
Ik ken alleen die uit 1970 en die van Gareth Gates. Ze staan ook beide op mijn computer en die cover is een stuk swingenderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |