quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik vanacht over een aantal mensen van fok had gedroomt
ik moet echt naar een dromen specialist want ik ben gek!
nee ze wilde zelf sushi makenquote:
mensen uit de R&P SCquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
noem maar s namen van mensen waar je van gedroomd hebt
tja, je zal wel moetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Gatverdarrie nee. Ik kan wel een maand zonder warm eten hoor
.
ik zou ze de volgende keer niet meer uitnodigen als ik jou wasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ze wilde zelf sushi maken
stommerds ik lus niet eens sushi
serieus?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, je zal wel moeten
Ik voel me een beetje ongemakkelijk zonder een warme maaltijd per dag
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, je zal wel moeten
Ik voel me een beetje ongemakkelijk zonder een warme maaltijd per dag
goed ideequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zou ze de volgende keer niet meer uitnodigen als ik jou was
Tussen de middag warm eten is hier vrij gebruikelijk, schijnt ook een stuk gezonder te zijn ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus?
ik vind het meestal wel de lekkerste maaltijd van de dag
daarom krijg ik net de geweldige ingeving dat ik voortaan smiddags warm ga eten omdat ik om 6 uur toch geen honger heb!
serieusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus?
ik vind het meestal wel de lekkerste maaltijd van de dag
daarom krijg ik net de geweldige ingeving dat ik voortaan smiddags warm ga eten omdat ik om 6 uur toch geen honger heb!
ja vroeger deed iedereen het!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Tussen de middag warm eten is hier vrij gebruikelijk, schijnt ook een stuk gezonder te zijn ook.
Ik sla met vrij grote regelmaat de warme maaltijd over, ervaar dat absoluut niet als een gemis...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
serieus
als ik geen warme maaltijd gehad heb heb ik het gevoel dat er iets ontbreekt
hmm ik vind een lekker broodje savonds ook wel eens okequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
serieus
als ik geen warme maaltijd gehad heb heb ik het gevoel dat er iets ontbreekt
goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goed idee
dan nodig ik deze SC wel uit voor de droom van vanacht
Ik heb er de tijd niet voor, anders zou ik het ook doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja vroeger deed iedereen het!
ik ga voor de nostalgie
spagettie om 12 uur
same herequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik sla met vrij grote regelmaat de warme maaltijd over, ervaar dat absoluut niet als een gemis...
okquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goed idee
dan nodig ik deze SC wel uit voor de droom van vanacht
kun je niet blijven tot morgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goed
laat je morgen ff weten wat we allemaal beleefd hebben?
ik krijg er gelijk zin inquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmm ik vind een lekker broodje savonds ook wel eens oke
of soep met een broodje
oudere mensen doen dat ook vaakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Tussen de middag warm eten is hier vrij gebruikelijk, schijnt ook een stuk gezonder te zijn ook.
toch wel warme soep he?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmm ik vind een lekker broodje savonds ook wel eens oke
of soep met een broodje
ik ookquote:
chinese tomaat van mn opaquote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |