Niet op chocopops, die eet ik nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
juk op je cocopops? ik weet niet wat erger is
misschien ananas sap uit blik!!! op je cornflakjes of zo
klopt, maar die had ik uitgeslotenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
In de supermarkt hebben ze toch meestal ook zo'n rekje met wat keukengerei. Hier iig wel
.
hey hey als ik ergens opgesloten word is t de ap hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er is geen bakker ding, en geen blikopener
ow ja maar daar heb je cola en sapjes voor die blijven lang genoeg goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet op chocopops, die eet ik niet. Om te drinken natuurlijk
.
als we jou ergens opsluiten heb je niet te kiezen waarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey hey als ik ergens opgesloten word is t de ap hoor
en die heeft een bakkertje en verkoopt blikopeners
Nou, ik ben ook niet voor een kwartje geboren hoor, en uit eten gaan/gingen we ook bijna niet. Maar ik weet waar ik me aan erger en pik zulk gedrag ook niet van mijn kinderen (rennen/schreeuwen/zomaar van tafel lopen, dat soort dingen).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien is het voor de mensen ook normaal en zijn ze niet anders gewent
ook niet lullig bedoel maar vaak komen ze ook uit de "lagere" klasse...
zou kunnen dat ze vroeger zelf nooit uit eten gingen en nu niet weten wat normaal gedrag voor hun kinderen in een restaurant is of zo?
naja misschien wat ver gezocht
Drinken is er genoeg, en wat eten betreft ben ik niet zo veeleisend, ik red me denk ik wel een maandjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, maar die had ik uitgesloten
Het ging om enkel het eten en drinken wat beschikbaar was
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als we jou ergens opsluiten heb je niet te kiezen waar
ja maar het leek me een aardigere verklaring dan: er zijn gewoon een hoop lompe mensen op de wereldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook niet voor een kwartje geboren hoor, en uit eten gaan/gingen we ook bijna niet. Maar ik weet waar ik me aan erger en pik zulk gedrag ook niet van mijn kinderen (rennen/schreeuwen/zomaar van tafel lopen, dat soort dingen).
En weer een nachtmerriequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben bang voor de enge meneer in lost
bah die is creepy
koude kant-en-klaar maaltijdenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Drinken is er genoeg, en wat eten betreft ben ik niet zo veeleisend, ik red me denk ik wel een maandje.
had ik al verteld dat ik vanacht over een aantal mensen van fok had gedroomtquote:
watjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben bang voor de enge meneer in lost
bah die is creepy
dan is d.r engerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben bang voor de enge meneer in lost
bah die is creepy
jij kent fokkers irl?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik vanacht over een aantal mensen van fok had gedroomt
ik moet echt naar een dromen specialist want ik ben gek!
eentje maarquote:
Veel mensen geven er kennelijk geen flikker om of anderen misschien last hebben van hun kinderenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar het leek me een aardigere verklaring dan: er zijn gewoon een hoop lompe mensen op de wereld
beetje zo van ze kunnen er niks aan doen haha
dan heb je me nog nooit gezien bij een echte enge filmquote:
nouja, zolang het maar gezellig was hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eentje maar
maar toch echt waren er mensen van fok
Gatverdarrie neequote:
ja ik denk eerst ook altijd rot kind maar dan heb ik al snel zoiets van wat kan een 6 jarige er aan doen.... zijn de oudersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Veel mensen geven er kennelijk geen flikker om of anderen misschien last hebben van hun kinderen. 'T is alleen jammer dat dat vaak de kinderen kwalijk word genomen terwijl die er weinig aan kunnen doen...
Als ik zo om me heen kijk ben ik denk ik behoorlijk streng voor mijn kinderen...
noem maar s namen van mensen waar je van gedroomd hebtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eentje maar
maar toch echt waren er mensen van fok
kloptquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan heb je me nog nooit gezien bij een echte enge film
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik vanacht over een aantal mensen van fok had gedroomt
ik moet echt naar een dromen specialist want ik ben gek!
nee ze wilde zelf sushi makenquote:
mensen uit de R&P SCquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
noem maar s namen van mensen waar je van gedroomd hebt
tja, je zal wel moetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Gatverdarrie nee. Ik kan wel een maand zonder warm eten hoor
.
ik zou ze de volgende keer niet meer uitnodigen als ik jou wasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ze wilde zelf sushi maken
stommerds ik lus niet eens sushi
serieus?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, je zal wel moeten
Ik voel me een beetje ongemakkelijk zonder een warme maaltijd per dag
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, je zal wel moeten
Ik voel me een beetje ongemakkelijk zonder een warme maaltijd per dag
goed ideequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zou ze de volgende keer niet meer uitnodigen als ik jou was
Tussen de middag warm eten is hier vrij gebruikelijk, schijnt ook een stuk gezonder te zijn ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus?
ik vind het meestal wel de lekkerste maaltijd van de dag
daarom krijg ik net de geweldige ingeving dat ik voortaan smiddags warm ga eten omdat ik om 6 uur toch geen honger heb!
serieusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus?
ik vind het meestal wel de lekkerste maaltijd van de dag
daarom krijg ik net de geweldige ingeving dat ik voortaan smiddags warm ga eten omdat ik om 6 uur toch geen honger heb!
ja vroeger deed iedereen het!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Tussen de middag warm eten is hier vrij gebruikelijk, schijnt ook een stuk gezonder te zijn ook.
Ik sla met vrij grote regelmaat de warme maaltijd over, ervaar dat absoluut niet als een gemis...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
serieus
als ik geen warme maaltijd gehad heb heb ik het gevoel dat er iets ontbreekt
hmm ik vind een lekker broodje savonds ook wel eens okequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
serieus
als ik geen warme maaltijd gehad heb heb ik het gevoel dat er iets ontbreekt
goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goed idee
dan nodig ik deze SC wel uit voor de droom van vanacht
Ik heb er de tijd niet voor, anders zou ik het ook doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja vroeger deed iedereen het!
ik ga voor de nostalgie
spagettie om 12 uur
same herequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik sla met vrij grote regelmaat de warme maaltijd over, ervaar dat absoluut niet als een gemis...
okquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goed idee
dan nodig ik deze SC wel uit voor de droom van vanacht
kun je niet blijven tot morgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goed
laat je morgen ff weten wat we allemaal beleefd hebben?
ik krijg er gelijk zin inquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmm ik vind een lekker broodje savonds ook wel eens oke
of soep met een broodje
oudere mensen doen dat ook vaakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Tussen de middag warm eten is hier vrij gebruikelijk, schijnt ook een stuk gezonder te zijn ook.
toch wel warme soep he?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmm ik vind een lekker broodje savonds ook wel eens oke
of soep met een broodje
ik ookquote:
chinese tomaat van mn opaquote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |