speciale voorkeur?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:20 schreef dolle_hond het volgende:
aan een paaltje
bij mij nr 1quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
result nummer 2 in google op 'paal'
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij mij nr 1
ik zal s een paal-topic in ONZ openen
mn winkel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
sow ik heb een fles bessen en ga me bezatten
mn winkel heeft wel light winegums maar geen katjesdrop
en ik haat mensen die hun kinderen niet opvoeden
goed idee ik ga de winkel kapenquote:
dan ga ik na een paar dagen dood van honger en dorst...quote:
jij hebt ook altijd wat te zeurenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan ga ik na een paar dagen dood van honger en dorst...
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
sow ik heb een fles bessen en ga me bezatten
mn winkel heeft wel light winegums maar geen katjesdrop
en ik haat mensen die hun kinderen niet opvoeden
Blijft dirk overquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:03 schreef dolle_hond het volgende:
moet je wel oppassen:
edah en konmar worden door laurus verkocht
super de boer blijft nog ff laurus, maar zal wellicht ook vertrekken.
albert heijn is nooit te vertrouwen
jumbo, ach
ik wou voor de emte gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:03 schreef dolle_hond het volgende:
moet je wel oppassen:
edah en konmar worden door laurus verkocht
super de boer blijft nog ff laurus, maar zal wellicht ook vertrekken.
albert heijn is nooit te vertrouwen
jumbo, ach
Wat noem jij onopgevoedquote:
zich niet kunnen gedragen in openbare gelegehedenquote:
nee joh daar zit er niet eens eenquote:
Ik snap daar echt geen kl*te vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zich niet kunnen gedragen in openbare gelegeheden
en ouders die er dan bij staan en niks doen
bah
eerst:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:14 schreef D.Rose het volgende:
ik vroeg me af
stel dat je een maand in een supermarkt moest wonen, wat zou je dan eten?
En nee, je hebt geen keukengerei enzo
dan kom je 3x het gewicht wat je had aan als je een maand geen keukengerei hebtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:14 schreef D.Rose het volgende:
ik vroeg me af
stel dat je een maand in een supermarkt moest wonen, wat zou je dan eten?
En nee, je hebt geen keukengerei enzo
kunt toch broodjes bakken? vaak zit er zo'n bakker dingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:14 schreef D.Rose het volgende:
ik vroeg me af
stel dat je een maand in een supermarkt moest wonen, wat zou je dan eten?
En nee, je hebt geen keukengerei enzo
ik moet me dan altijd zoooo inhouden om er wat van te zeggenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik snap daar echt geen kl*te van. Ik heb zelf 4 kinderen, en niet één ervan waagt het om zich als een drabber te gedragen in een supermarkt of iets dergelijks... Het blijven natuurlijk kinderen, en dat mag ook, maar ze dienen zich normaal te gedragen.
Maar kennelijk lopen de opvattingen over wat 'normaal' is behoorlijk uiteen.
Houdbare melkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kunt toch broodjes bakken? vaak zit er zo'n bakker ding
en anders moet je als t brood stok oud is aan de rijstewafels cocopops met houdbare melk en anders nootjes en zo
en in t begin heb je nog vers fruit en groenten en daarna uit blik
bij de gedachte aan een week worstjes met cake wordt ik al misselijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eerst:
verse waar als fruit en brood.
als dat bedorven is blikvoer, rookworsten en knakworsten en koekjes en cakes
Ik vraag me altijd af of die mensen nou zelf niet in de gaten hebben dat ze drabberige kl*tekinderen op de wereld gezet hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik moet me dan altijd zoooo inhouden om er wat van te zeggen
heb t er ook vaak met een vriendin over in de trant van nee zo worden wij nooit
maja als je ons zou horen zou je denken dat we perfect zijn![]()
juk op je cocopops? ik weet niet wat erger isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Houdbare melk. Dan neem ik wel mineraalwater ofzo...
er is geen bakker ding, en geen blikopenerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kunt toch broodjes bakken? vaak zit er zo'n bakker ding
en anders moet je als t brood stok oud is aan de rijstewafels cocopops met houdbare melk en anders nootjes en zo
en in t begin heb je nog vers fruit en groenten en daarna uit blik
In de supermarkt hebben ze toch meestal ook zo'n rekje met wat keukengereiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij de gedachte aan een week worstjes met cake wordt ik al misselijk
misschien is het voor de mensen ook normaal en zijn ze niet anders gewentquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die mensen nou zelf niet in de gaten hebben dat ze drabberige kl*tekinderen op de wereld gezet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |