speciale voorkeur?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:20 schreef dolle_hond het volgende:
aan een paaltje
bij mij nr 1quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
result nummer 2 in google op 'paal'
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij mij nr 1
ik zal s een paal-topic in ONZ openen
mn winkel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
sow ik heb een fles bessen en ga me bezatten
mn winkel heeft wel light winegums maar geen katjesdrop
en ik haat mensen die hun kinderen niet opvoeden
goed idee ik ga de winkel kapenquote:
dan ga ik na een paar dagen dood van honger en dorst...quote:
jij hebt ook altijd wat te zeurenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan ga ik na een paar dagen dood van honger en dorst...
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
sow ik heb een fles bessen en ga me bezatten
mn winkel heeft wel light winegums maar geen katjesdrop
en ik haat mensen die hun kinderen niet opvoeden
Blijft dirk overquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:03 schreef dolle_hond het volgende:
moet je wel oppassen:
edah en konmar worden door laurus verkocht
super de boer blijft nog ff laurus, maar zal wellicht ook vertrekken.
albert heijn is nooit te vertrouwen
jumbo, ach
ik wou voor de emte gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:03 schreef dolle_hond het volgende:
moet je wel oppassen:
edah en konmar worden door laurus verkocht
super de boer blijft nog ff laurus, maar zal wellicht ook vertrekken.
albert heijn is nooit te vertrouwen
jumbo, ach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |