die zal dan wel op naar de 3 gaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Suijk het volgende:
Onze eerste mascotte is al weer bijna jarig!
Wordt een lange voetbalavondquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Zowel Nederland - Mexico als Nederland-Frankrijk live te aanschouwen !
O jee, nu al aan de Ventolin?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze is al een paar maandjes verkouden en an het hoesten, dus moet ze 2x per dag aan zo'n soort bronchitus puffertje...dat is best zielig, maar voor de rest gaat het prima.
Ze doet verwoedde pogingen om te lopen (dat lukt nu alleen aan de rand van de bank en tafel etc. )
Met zo'n rollator achtig dingetje doet ze 3 of 4 stapjes en dan gaat ze weer zitten !
3 juniquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Suijk het volgende:
Onze eerste mascotte is al weer bijna jarig!
Erg goed gepland hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef appelsientje het volgende:En hier weer verder....
hoe laat moet Nederland voetballen?? Ik had namelijk belooft om vanavond mee te lopen met de avond 4 daagse... (wat een planning zeg.. )
Dan ga ik ze inhalen..... bos bloemen en dat soort dingen..quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg goed gepland hoor.
Het voetbal is namelijk morgen pas.![]()
Italie en Frankrijk spelen vanavond (Rai Uno & TV5)quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg goed gepland hoor.
Het voetbal is namelijk morgen pas.![]()
ehmquote:Op woensdag 31 mei 2006 04:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
EN het zou toch dramatisch zijn als je dat nieuws mist![]()
\quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Zowel Nederland - Mexico als Nederland-Frankrijk live te aanschouwen !
zal ik dan wat minder posten vandaag ??quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:15 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ehm
[..]
\
alleen haalt dit topic morgen niet
best een leuk dingetje alleen op de foto's in Formule1 lijkt ze een beetje jong. Jaques is trouwens een schijt coureurquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Jacques z'n vrouw sinds gisteren.
Idd... ik snap niet wat ze in hem ziet...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best een leuk dingetje alleen op de foto's in Formule1 lijkt ze een beetje jong. Jaques is trouwens een schijt coureur
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... ik snap niet wat ze in hem ziet...
![]()
wahahah dat kind is echt domquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een model moet slim zijn
Blijft leuk![]()
Neeeeeee het is vast echte liefdequote:Op woensdag 31 mei 2006 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
hahaha wat een dom wijfquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een model moet slim zijn
Blijft leuk![]()
en gaatloos ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Tandartsbezoek weer achter de rug.
ik weet niet welke hools jij post de laatste tijd ?quote:
goed poetsen is het halve werkquote:
meestal in diegene zonder slotquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik weet niet welke hools jij post de laatste tijd ?
maar de meeste gaan 3 dagen mee
je hebt nog wel tanden?quote:
quote:
pssst just for the record.. het is middagquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Probleem is alleen dat ik morgen om 9.30 in Tilburg wordt verwacht whehehe... gaat nooit lukken,..
een klok met wekker kopen, zou dat geen optie zijn ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet gehaald natuurlijk, had nu in Amsterdam moeten zitten bij de tentoonstelling van de World Press Photo
dat si balen...lijkt me trouwens echt een prachtige tentoonstelling !quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet gehaald natuurlijk, had nu in Amsterdam moeten zitten bij de tentoonstelling van de World Press Photo
Clautjequote:
was al gepostquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
Gisteren was de oefenwedstrijd Polen - Colombia. Uitslag 1-2.
De 0-2: http://www.youtube.com/watch?v=LEkaGEx3qDc
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]is dat toevallig een studentenhuis met alleen maar vrouwen?
jij luistert een andere zender dan ik geloof ikquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij luistert een andere zender dan ik geloof ik
Misschien heb ik het gemist, maar hoe is het eigenlijk met die headhunter van een poosje geleden?quote:
Die hebben we een koppie kleiner gemaaktquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:07 schreef Suijk het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar hoe is het eigenlijk met die headhunter van een poosje geleden?
Niets meer van gehoord.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:07 schreef Suijk het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar hoe is het eigenlijk met die headhunter van een poosje geleden?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:44 schreef DeTolk het volgende:
Dat Hiddink weer coach van het Jaar is?
wie ben ik dan om hier te blijven ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga nog wat boodschappen halen en eten koken.
geen idee.. zit nu op mijn ouders te wachten tot die zo ver zijn dat we kunnen eten...quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:06 schreef magnifor het volgende:
En smaakt je taart een beetje?
Restjes voor recensie naar het bekende adresquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:03 schreef appelsientje het volgende:
Heb een hartige taart gemaakt, en hij ziet er echt goed uit
Nu ff kijken of die ook een beetje smaakt
Ok dan! Loopsequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:31 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet zeggen dat de hartige taart weer erg goed te doen wasEcht heel erg lekker
Zo nu de avond 4 daagse lopen... vanavond zet ik hem wel in CUL Bluezz en Clau
na hoeveel jaar vertrekt ie?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:35 schreef pascalheister het volgende:
thuis is
Vertrekt er op het werk al weer een collega na jaren trouwe dienst, wordt nog wat om dat weer op te pakken
iets van 12 jaar geloof ik.quote:
heeft die hem erheen gelokt?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
iets van 12 jaar geloof ik.
Hij gaat naar hetzelfde bedrijf waar een oud collega ook werkt. (die is in Maart bij ons weggegaan)
mja ze hebben jaren lang samengewerkt, dus niet raar aan de ene kant. Hij was al wel naar wat anders op zoek.quote:
gewerktquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dieksie! Uitgewerkt/gestudeert?
Verdonk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:30 schreef clauwheee het volgende:
Voorspelling Golfer?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:36 schreef golfer het volgende:
Gelukkig Rutte dus.
niet dat ik ooit op de VVD gestemd heb of zal stemmen
Wat de golfer zei.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:36 schreef golfer het volgende:
Gelukkig Rutte dus.
niet dat ik ooit op de VVD gestemd heb of zal stemmen
Dat is behoorlijk klotequote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef clauwheee het volgende:
Sjezus, ik hoor net dat de dochter van vrienden van m'n ouders acute leukemie heeft. Het zit al voor 72% in dr lichaam. Het arme kind
Valt tegen. Er zit een hump in de groefspui.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Makkelijke klus tong om het weer op de rit te krijgen?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef clauwheee het volgende:
Sjezus, ik hoor net dat de dochter van vrienden van m'n ouders acute leukemie heeft. Het zit al voor 72% in dr lichaam. Het arme kind
zal zo wel over zijn als iedereen de weg naar Fok! weer weet te vindenquote:
Gelukkig is er op tijdstip sowieso wat minder activiteit.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal zo wel over zijn als iedereen de weg naar Fok! weer weet te vinden
Hey!quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:49 schreef Superheld het volgende:
Grrr, ik probeer een retourtje Parijs voor 10 euro te boeken alleen ik geloof dat meer mensen dat proberen.![]()
Ik neem eenquote:
Is er een speciale actie ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]mn zusje ook maar het lukt niet, de ns site ligt voor dat al helemaal plat
Met de Thalys naar Parijs a 10eu.Iemand al gelukt te boeken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:49 schreef Superheld het volgende:
Grrr, ik probeer een retourtje Parijs voor 10 euro te boeken alleen ik geloof dat meer mensen dat proberen.![]()
Ik zat in dat bestel menu, wil nu naar prijs enzo maar daar doet ie al een kwartier overquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]mn zusje ook maar het lukt niet, de ns site ligt voor dat al helemaal plat
iedereen heeft dat probleem, ze kunnen het niet aanquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik zat in dat bestel menu, wil nu naar prijs enzo maar daar doet ie al een kwartier over![]()
ja joh, lok er meer mensen heenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:02 schreef Superheld het volgende:
thalys.nl en dan doordrukken, of ns internationaal en dan kom je op een pagina uit en die is dus overbelast.![]()
Ik zit nu in de buurt van London.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:02 schreef Superheld het volgende:
thalys.nl en dan doordrukken, of ns internationaal en dan kom je op een pagina uit en die is dus overbelast.![]()
Ik moet zeggen dat het de laatste tijd hard gaat.quote:
Barcaquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja,en wie wil er nu naar Parijs?
Kutstad,heb er alleen maar vervelende herinneringen aan
Het is hier rechtstreeks uit de fabriek gehaald, verser kan echt niet (die rum danquote:
Sappig details over mijn vroegste herinnering Paris :quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja,en wie wil er nu naar Parijs?
Kutstad,heb er alleen maar vervelende herinneringen aan
En bedankt voor het delen van deze nuttige info .....quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sappig details over mijn vroegste herinnering Paris :
Ik werd er 32 jaar geleden voor het eerst ongesteld![]()
Volgens mij zit niemand hier op te wachtenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sappig details over mijn vroegste herinnering Paris :
Ik werd er 32 jaar geleden voor het eerst ongesteld, achterin de gehuurde auto
Mijn vader riep : Dat kind is ziek, wat heeft ze, ze moet naar het ziekenhuis![]()
Ik ken Parijs redelijk goed en vind het absoluut niet saai. Maar ik vind Londen leuker, maar een weekendje Londen staat voor later dit jaar nog op de planning! Dit is gewoon een extraatjequote:Op donderdag 1 juni 2006 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
Jongens,doet dat nou niet.
Parijs is zo saai....
Ik ken het alleen maar Eurodusnie en van 2 weken terug,lees voetballen onder de Eiffeltoren en van een pub vlakbij het Stade de France en daar houdt het wel mee opquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ken Parijs redelijk goed en vind het absoluut niet saai. Maar ik vind Londen leuker, maar een weekendje Londen staat voor later dit jaar nog op de planning! Dit is gewoon een extraatje
12-13quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als ik maar niet bij die held in de trein zitWelke datum?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Ailantsjieeeeeee komt heulemaal uit puerto rico op mijn verjaardag![]()
*zucht van verlichting*quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:57 schreef Superheld het volgende:
15.55
En 11-13? Kon dat ook?
Dan zal ik wel weer verkeerd gedrukt hebben natuurlijk.
The real fanquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
zit hier op vriendin en schoonzus te wachten voordat we gaan eten en ik dacht, dan kan ik net zo goed Bloesie haar verjaardag vieren
Euro Mickey Mouse ben ik jaaaaaaren geleden geweest, maar aan het einde van de dag werd ik een beetje onpasselijk van al die gemaakte vrolijkheid.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ken het alleen maar Eurodusnie en van 2 weken terug,lees voetballen onder de Eiffeltoren en van een pub vlakbij het Stade de France en daar houdt het wel mee op
London is zo relaxed,daar mogen ze mij op elk moment van de dag neerdroppen.
Als ik ooit nog financieel onafhankelijk wordt ben ik hier weg en ga ik daar wonen
tgv.com>augustus moet wel lukken, lukte net nog bij een kennis van me?quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
The real fan
Maar wij hebben niks kunnen vinden qua Thalys... want ik ga echt niet op de grond slapen op mijn leeftijd
Hoezo op de grond slapenquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
The real fan
Maar wij hebben niks kunnen vinden qua Thalys... want ik ga echt niet op de grond slapen op mijn leeftijd
Ik maakte maar een geintje Superheld ... was eigenlijk wel grappig geweest als we een mini-mini-mini VBL meet in de trein hadden gehad!quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
tgv.com>augustus moet wel lukken, lukte net nog bij een kennis van me?
@ Eilanden: hoezo? ik ben lief hoor..met mijn vriendinnetje erbij.![]()
1 groot overschat zootje is het.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Euro Mickey Mouse ben ik jaaaaaaren geleden geweest, maar aan het einde van de dag werd ik een beetje onpasselijk van al die gemaakte vrolijkheid.
Zo doen we het meestal als we op een tripje gaan, dus wat mij betreft niets anders dan normaalquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:04 schreef Superheld het volgende:
Je moet alleen zelf hotel regelen dus tja..
Dus komt er nog eens gemiddeld 200 euro bij voor die overnachtingen, dus nee, laat maar dit keer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:04 schreef Superheld het volgende:
Je moet alleen zelf hotel regelen dus tja..
Dure hotels danquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus komt er nog eens gemiddeld 200 euro bij voor die overnachtingen, dus nee, laat maar dit keer.
Het is echt al jaaaaaaaaren geleden dat ik daar geweest ben... volgens mij moest toen het sprookje van Roodkapje en de wolf nog opgescreven wordenquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 groot overschat zootje is het.
Waarom naar Parijs gaan als de Efteling dichtbij is denk ik dan.
Dat heb je natuurlijk helemaal zelf in de hand.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus komt er nog eens gemiddeld 200 euro bij voor die overnachtingen, dus nee, laat maar dit keer.
Parijs is een retedure stad.quote:
Dat zeg je zo maar als ik ga terugdenken hoelang het geleden is idd dat ik daar geweest benquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is echt al jaaaaaaaaren geleden dat ik daar geweest ben... volgens mij moest toen het sprookje van Roodkapje en de wolf nog opgescreven worden
2e week van augustus volgens mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:11 schreef Superheld het volgende:
Heuj, wanneer begint het voetbal seizoen eigenlijk?
Anders kan ik niet eens![]()
Alsofje met jouw cluppie er zoveel aan mistquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:16 schreef Superheld het volgende:
Was dit jaar ook, toen zat ik in Turkije![]()
Weet ik, maar een hotel hoeft niet geweldig te zijn, ik slaap er toch alleen maar in.quote:
We wonnen toen ik weg was van Willem II, ook al was het een klote wedstrijd, ik miste toen wel de overwinning op onze brabantse moffen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsofje met jouw cluppie er zoveel aan mist![]()
Link gaarnequote:Op donderdag 1 juni 2006 02:31 schreef DutchGooner het volgende:
en van Paris Nord neem je de metro naar St.Denis en daar heb je een Ibis hotel zitten voor een betaalbare prijs.
Dan kan je nogSuperheld uitzwaaienquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
Toch maar gedaan, nu nog even een hotelletje uitzoeken:
HEENREIS:
Van SCHIPHOL naar PARIS NORD op 13/08 om 10:13.(14:05) met Thalys (9328)
Reisformule: Zomerpromo 10 euro in klasse 2
TERUGREIS:
Van PARIS NORD naar SCHIPHOL op 15/08 om 12:55.(16:49) met Thalys (9333)
AANTAL REIZIGERS:
2 Volwassene
VOORWAARDEN
Thalys Zomerpromo 10 euro
PRIJS: EUR 40,00
quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:44 schreef Eilanden het volgende:
Golfer, je weet toch wel dat Parijs een retedure stad is?![]()
Hotelletje ook geboekt:quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
Toch maar gedaan, nu nog even een hotelletje uitzoeken:
HEENREIS:
Van SCHIPHOL naar PARIS NORD op 13/08 om 10:13.(14:05) met Thalys (9328)
TERUGREIS:
Van PARIS NORD naar SCHIPHOL op 15/08 om 12:55.(16:49) met Thalys (9333)
AANTAL REIZIGERS:
2 Volwassene
VOORWAARDEN
Thalys Zomerpromo 10 euro
PRIJS: EUR 40,00
Ik begrijp hetquote:
Idd volgens mij is barcelona niet veel goedkoper..quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:43 schreef Suijk het volgende:
Ik vond Parijs nog wel meevallen qua prijs.
Geen probleem. 8 Miljoen of anders niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:39 schreef Bjoro het volgende:
'Feyenoord wil Lucius per direct overnemen'
Theo Lucius staat in de warme belangstelling van Feyenoord. Volgens het AD hebben de Rotterdammers zich gemeld bij PSV om te praten over een overgang.
Met de opbrengsten van de transfer van Salomon Kalou kan Feyenoord de markt op om de selectie op de gewenste plekken te versterken. Lucius, die als back en verdedigende middenvelder uit de voeten kan, moet een van die nieuwelingen worden.
Ondanks een doorlopend contract heeft Lucius wel oren naar een overstap. De international staat naar zijn mening te veel aan de zijlijn in Eindhoven. Eerdere interesse uit onder meer Engeland liep uit op niets, omdat de vraagprijs van PSV te hoog bleek.
En Londen was nog een stukje duurder.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd volgens mij is barcelona niet veel goedkoper..
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
En Londen was nog een stukje duurder.
Ik zal even wat fotos van mijn Parijs weekendje online zetten.
Formula 1 hotel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:23 schreef Superheld het volgende:
[..]
Weet ik, maar een hotel hoeft niet geweldig te zijn, ik slaap er toch alleen maar in.
En met een beetje zoeken vind je wel iets met een betaalbare prijs.
Maargoed ik ben er blij mee.![]()
Ik heb nogquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
iemand nog een bakkie ?
Moet je ff aan Tong vragen andersquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:33 schreef Bjoro het volgende:
ik kan een bepaalde post niet wijzigen ivm data-base problemen
Hools heeft een eigen server sinds Sientje weer post.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:38 schreef Bjoro het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2013)
en hier kan ik gewoon posten
Barcelonaquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd volgens mij is barcelona niet veel goedkoper..
ga je weer de zon op zoeken in het zuiden?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:33 schreef Againzender het volgende:
Hm, Parijs
Volgend weekeinde even er heel snel langs rijden, past niet helemaal in het schema om er te gaan stoppen
leuke juf?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:33 schreef appelsientje het volgende:
Vanmiddag ga ik een raam beschilderen in bij groep3.. (voor de juf)
Ben benieuwd, ze willen een WK raam hebben
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je weer de zon op zoeken in het zuiden?
waar ga je heen?quote:
Languedoc, huis van mijn schoonouders, van alle gemakken en soorten drank&voedsel voorzienquote:
aha, we hoeven ons geen zorgen te makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Languedoc, huis van mijn schoonouders, van alle gemakken en soorten drank&voedsel voorzien
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:38 schreef rubbereend het volgende:oi
ook hier is Parijs geboekt
[..]
Barcelonawat een prachtige en heerlijke stad
ze hebben ADSLquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, we hoeven ons geen zorgen te maken
quote:
Dat heb ik nu altijd met Amsterdam, gek hè?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:weer terug uit rotterdam, is en blijft een kutstad...
Wat deed je daar in godsnaamquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:weer terug uit rotterdam, is en blijft een kutstad...
Ik heb dan ook goed op mn telefoon geletquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd met Amsterdam, gek hè?
Moest naar de bibliotheekquote:
SCHlim, grapjaSCHquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb dan ook goed op mn telefoon gelet
Wel goed hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:20 schreef Bjoro het volgende:
Hoe zou het zijn met ons SCHavuitje
Ik mis hem al een beetje
hij ons ook ???quote:
tja, da's logischquote:
Jawel, maar niet met het archief van Trouwquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hebben ze die niet bij jou in het dorp??
Hij zit SCHtiekum te lurken ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met het archief van Trouw.
SCHwaait even mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |