die zal dan wel op naar de 3 gaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Suijk het volgende:
Onze eerste mascotte is al weer bijna jarig!
Wordt een lange voetbalavondquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Zowel Nederland - Mexico als Nederland-Frankrijk live te aanschouwen !
O jee, nu al aan de Ventolin?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze is al een paar maandjes verkouden en an het hoesten, dus moet ze 2x per dag aan zo'n soort bronchitus puffertje...dat is best zielig, maar voor de rest gaat het prima.
Ze doet verwoedde pogingen om te lopen (dat lukt nu alleen aan de rand van de bank en tafel etc. )
Met zo'n rollator achtig dingetje doet ze 3 of 4 stapjes en dan gaat ze weer zitten !
3 juniquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Suijk het volgende:
Onze eerste mascotte is al weer bijna jarig!
Erg goed gepland hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef appelsientje het volgende:En hier weer verder....
hoe laat moet Nederland voetballen?? Ik had namelijk belooft om vanavond mee te lopen met de avond 4 daagse... (wat een planning zeg.. )
Dan ga ik ze inhalen..... bos bloemen en dat soort dingen..quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg goed gepland hoor.
Het voetbal is namelijk morgen pas.![]()
Italie en Frankrijk spelen vanavond (Rai Uno & TV5)quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg goed gepland hoor.
Het voetbal is namelijk morgen pas.![]()
ehmquote:Op woensdag 31 mei 2006 04:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
EN het zou toch dramatisch zijn als je dat nieuws mist![]()
\quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Zowel Nederland - Mexico als Nederland-Frankrijk live te aanschouwen !
zal ik dan wat minder posten vandaag ??quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:15 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ehm
[..]
\
alleen haalt dit topic morgen niet
best een leuk dingetje alleen op de foto's in Formule1 lijkt ze een beetje jong. Jaques is trouwens een schijt coureurquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Jacques z'n vrouw sinds gisteren.
Idd... ik snap niet wat ze in hem ziet...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best een leuk dingetje alleen op de foto's in Formule1 lijkt ze een beetje jong. Jaques is trouwens een schijt coureur
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... ik snap niet wat ze in hem ziet...
![]()
wahahah dat kind is echt domquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een model moet slim zijn
Blijft leuk![]()
Neeeeeee het is vast echte liefdequote:Op woensdag 31 mei 2006 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
hahaha wat een dom wijfquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een model moet slim zijn
Blijft leuk![]()
en gaatloos ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Tandartsbezoek weer achter de rug.
ik weet niet welke hools jij post de laatste tijd ?quote:
goed poetsen is het halve werkquote:
meestal in diegene zonder slotquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik weet niet welke hools jij post de laatste tijd ?
maar de meeste gaan 3 dagen mee
je hebt nog wel tanden?quote:
quote:
pssst just for the record.. het is middagquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Probleem is alleen dat ik morgen om 9.30 in Tilburg wordt verwacht whehehe... gaat nooit lukken,..
een klok met wekker kopen, zou dat geen optie zijn ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet gehaald natuurlijk, had nu in Amsterdam moeten zitten bij de tentoonstelling van de World Press Photo
dat si balen...lijkt me trouwens echt een prachtige tentoonstelling !quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet gehaald natuurlijk, had nu in Amsterdam moeten zitten bij de tentoonstelling van de World Press Photo
Clautjequote:
was al gepostquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
Gisteren was de oefenwedstrijd Polen - Colombia. Uitslag 1-2.
De 0-2: http://www.youtube.com/watch?v=LEkaGEx3qDc
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]is dat toevallig een studentenhuis met alleen maar vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |