Ik heb nogquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
iemand nog een bakkie ?
Moet je ff aan Tong vragen andersquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:33 schreef Bjoro het volgende:
ik kan een bepaalde post niet wijzigen ivm data-base problemen
Hools heeft een eigen server sinds Sientje weer post.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:38 schreef Bjoro het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2013)
en hier kan ik gewoon posten
Barcelonaquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd volgens mij is barcelona niet veel goedkoper..
ga je weer de zon op zoeken in het zuiden?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:33 schreef Againzender het volgende:
Hm, Parijs
Volgend weekeinde even er heel snel langs rijden, past niet helemaal in het schema om er te gaan stoppen
leuke juf?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:33 schreef appelsientje het volgende:
Vanmiddag ga ik een raam beschilderen in bij groep3.. (voor de juf)
Ben benieuwd, ze willen een WK raam hebben
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je weer de zon op zoeken in het zuiden?
waar ga je heen?quote:
Languedoc, huis van mijn schoonouders, van alle gemakken en soorten drank&voedsel voorzienquote:
aha, we hoeven ons geen zorgen te makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Languedoc, huis van mijn schoonouders, van alle gemakken en soorten drank&voedsel voorzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |