Ik begrijp hetquote:
Idd volgens mij is barcelona niet veel goedkoper..quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:43 schreef Suijk het volgende:
Ik vond Parijs nog wel meevallen qua prijs.
Geen probleem. 8 Miljoen of anders niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:39 schreef Bjoro het volgende:
'Feyenoord wil Lucius per direct overnemen'
Theo Lucius staat in de warme belangstelling van Feyenoord. Volgens het AD hebben de Rotterdammers zich gemeld bij PSV om te praten over een overgang.
Met de opbrengsten van de transfer van Salomon Kalou kan Feyenoord de markt op om de selectie op de gewenste plekken te versterken. Lucius, die als back en verdedigende middenvelder uit de voeten kan, moet een van die nieuwelingen worden.
Ondanks een doorlopend contract heeft Lucius wel oren naar een overstap. De international staat naar zijn mening te veel aan de zijlijn in Eindhoven. Eerdere interesse uit onder meer Engeland liep uit op niets, omdat de vraagprijs van PSV te hoog bleek.
En Londen was nog een stukje duurder.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd volgens mij is barcelona niet veel goedkoper..
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
En Londen was nog een stukje duurder.
Ik zal even wat fotos van mijn Parijs weekendje online zetten.
Formula 1 hotel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:23 schreef Superheld het volgende:
[..]
Weet ik, maar een hotel hoeft niet geweldig te zijn, ik slaap er toch alleen maar in.
En met een beetje zoeken vind je wel iets met een betaalbare prijs.
Maargoed ik ben er blij mee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |