Parijs is een retedure stad.quote:
Dat zeg je zo maar als ik ga terugdenken hoelang het geleden is idd dat ik daar geweest benquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is echt al jaaaaaaaaren geleden dat ik daar geweest ben... volgens mij moest toen het sprookje van Roodkapje en de wolf nog opgescreven worden
2e week van augustus volgens mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:11 schreef Superheld het volgende:
Heuj, wanneer begint het voetbal seizoen eigenlijk?
Anders kan ik niet eens![]()
Alsofje met jouw cluppie er zoveel aan mistquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:16 schreef Superheld het volgende:
Was dit jaar ook, toen zat ik in Turkije![]()
Weet ik, maar een hotel hoeft niet geweldig te zijn, ik slaap er toch alleen maar in.quote:
We wonnen toen ik weg was van Willem II, ook al was het een klote wedstrijd, ik miste toen wel de overwinning op onze brabantse moffen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsofje met jouw cluppie er zoveel aan mist![]()
Link gaarnequote:Op donderdag 1 juni 2006 02:31 schreef DutchGooner het volgende:
en van Paris Nord neem je de metro naar St.Denis en daar heb je een Ibis hotel zitten voor een betaalbare prijs.
Dan kan je nogSuperheld uitzwaaienquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
Toch maar gedaan, nu nog even een hotelletje uitzoeken:
HEENREIS:
Van SCHIPHOL naar PARIS NORD op 13/08 om 10:13.(14:05) met Thalys (9328)
Reisformule: Zomerpromo 10 euro in klasse 2
TERUGREIS:
Van PARIS NORD naar SCHIPHOL op 15/08 om 12:55.(16:49) met Thalys (9333)
AANTAL REIZIGERS:
2 Volwassene
VOORWAARDEN
Thalys Zomerpromo 10 euro
PRIJS: EUR 40,00
quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:44 schreef Eilanden het volgende:
Golfer, je weet toch wel dat Parijs een retedure stad is?![]()
Hotelletje ook geboekt:quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
Toch maar gedaan, nu nog even een hotelletje uitzoeken:
HEENREIS:
Van SCHIPHOL naar PARIS NORD op 13/08 om 10:13.(14:05) met Thalys (9328)
TERUGREIS:
Van PARIS NORD naar SCHIPHOL op 15/08 om 12:55.(16:49) met Thalys (9333)
AANTAL REIZIGERS:
2 Volwassene
VOORWAARDEN
Thalys Zomerpromo 10 euro
PRIJS: EUR 40,00
Ik begrijp hetquote:
Idd volgens mij is barcelona niet veel goedkoper..quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:43 schreef Suijk het volgende:
Ik vond Parijs nog wel meevallen qua prijs.
Geen probleem. 8 Miljoen of anders niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:39 schreef Bjoro het volgende:
'Feyenoord wil Lucius per direct overnemen'
Theo Lucius staat in de warme belangstelling van Feyenoord. Volgens het AD hebben de Rotterdammers zich gemeld bij PSV om te praten over een overgang.
Met de opbrengsten van de transfer van Salomon Kalou kan Feyenoord de markt op om de selectie op de gewenste plekken te versterken. Lucius, die als back en verdedigende middenvelder uit de voeten kan, moet een van die nieuwelingen worden.
Ondanks een doorlopend contract heeft Lucius wel oren naar een overstap. De international staat naar zijn mening te veel aan de zijlijn in Eindhoven. Eerdere interesse uit onder meer Engeland liep uit op niets, omdat de vraagprijs van PSV te hoog bleek.
En Londen was nog een stukje duurder.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd volgens mij is barcelona niet veel goedkoper..
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
En Londen was nog een stukje duurder.
Ik zal even wat fotos van mijn Parijs weekendje online zetten.
Formula 1 hotel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:23 schreef Superheld het volgende:
[..]
Weet ik, maar een hotel hoeft niet geweldig te zijn, ik slaap er toch alleen maar in.
En met een beetje zoeken vind je wel iets met een betaalbare prijs.
Maargoed ik ben er blij mee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |