Is er een speciale actie ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]mn zusje ook maar het lukt niet, de ns site ligt voor dat al helemaal plat
Met de Thalys naar Parijs a 10eu.Iemand al gelukt te boeken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:49 schreef Superheld het volgende:
Grrr, ik probeer een retourtje Parijs voor 10 euro te boeken alleen ik geloof dat meer mensen dat proberen.![]()
Ik zat in dat bestel menu, wil nu naar prijs enzo maar daar doet ie al een kwartier overquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]mn zusje ook maar het lukt niet, de ns site ligt voor dat al helemaal plat
iedereen heeft dat probleem, ze kunnen het niet aanquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik zat in dat bestel menu, wil nu naar prijs enzo maar daar doet ie al een kwartier over![]()
ja joh, lok er meer mensen heenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:02 schreef Superheld het volgende:
thalys.nl en dan doordrukken, of ns internationaal en dan kom je op een pagina uit en die is dus overbelast.![]()
Ik zit nu in de buurt van London.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:02 schreef Superheld het volgende:
thalys.nl en dan doordrukken, of ns internationaal en dan kom je op een pagina uit en die is dus overbelast.![]()
Ik moet zeggen dat het de laatste tijd hard gaat.quote:
Barcaquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja,en wie wil er nu naar Parijs?
Kutstad,heb er alleen maar vervelende herinneringen aan
Het is hier rechtstreeks uit de fabriek gehaald, verser kan echt niet (die rum danquote:
Sappig details over mijn vroegste herinnering Paris :quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja,en wie wil er nu naar Parijs?
Kutstad,heb er alleen maar vervelende herinneringen aan
En bedankt voor het delen van deze nuttige info .....quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sappig details over mijn vroegste herinnering Paris :
Ik werd er 32 jaar geleden voor het eerst ongesteld![]()
Volgens mij zit niemand hier op te wachtenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sappig details over mijn vroegste herinnering Paris :
Ik werd er 32 jaar geleden voor het eerst ongesteld, achterin de gehuurde auto
Mijn vader riep : Dat kind is ziek, wat heeft ze, ze moet naar het ziekenhuis![]()
Ik ken Parijs redelijk goed en vind het absoluut niet saai. Maar ik vind Londen leuker, maar een weekendje Londen staat voor later dit jaar nog op de planning! Dit is gewoon een extraatjequote:Op donderdag 1 juni 2006 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
Jongens,doet dat nou niet.
Parijs is zo saai....
Ik ken het alleen maar Eurodusnie en van 2 weken terug,lees voetballen onder de Eiffeltoren en van een pub vlakbij het Stade de France en daar houdt het wel mee opquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ken Parijs redelijk goed en vind het absoluut niet saai. Maar ik vind Londen leuker, maar een weekendje Londen staat voor later dit jaar nog op de planning! Dit is gewoon een extraatje
12-13quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als ik maar niet bij die held in de trein zitWelke datum?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Ailantsjieeeeeee komt heulemaal uit puerto rico op mijn verjaardag![]()
*zucht van verlichting*quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:57 schreef Superheld het volgende:
15.55
En 11-13? Kon dat ook?
Dan zal ik wel weer verkeerd gedrukt hebben natuurlijk.
The real fanquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
zit hier op vriendin en schoonzus te wachten voordat we gaan eten en ik dacht, dan kan ik net zo goed Bloesie haar verjaardag vieren
Euro Mickey Mouse ben ik jaaaaaaren geleden geweest, maar aan het einde van de dag werd ik een beetje onpasselijk van al die gemaakte vrolijkheid.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ken het alleen maar Eurodusnie en van 2 weken terug,lees voetballen onder de Eiffeltoren en van een pub vlakbij het Stade de France en daar houdt het wel mee op
London is zo relaxed,daar mogen ze mij op elk moment van de dag neerdroppen.
Als ik ooit nog financieel onafhankelijk wordt ben ik hier weg en ga ik daar wonen
tgv.com>augustus moet wel lukken, lukte net nog bij een kennis van me?quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
The real fan
Maar wij hebben niks kunnen vinden qua Thalys... want ik ga echt niet op de grond slapen op mijn leeftijd
Hoezo op de grond slapenquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
The real fan
Maar wij hebben niks kunnen vinden qua Thalys... want ik ga echt niet op de grond slapen op mijn leeftijd
Ik maakte maar een geintje Superheld ... was eigenlijk wel grappig geweest als we een mini-mini-mini VBL meet in de trein hadden gehad!quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
tgv.com>augustus moet wel lukken, lukte net nog bij een kennis van me?
@ Eilanden: hoezo? ik ben lief hoor..met mijn vriendinnetje erbij.![]()
1 groot overschat zootje is het.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Euro Mickey Mouse ben ik jaaaaaaren geleden geweest, maar aan het einde van de dag werd ik een beetje onpasselijk van al die gemaakte vrolijkheid.
Zo doen we het meestal als we op een tripje gaan, dus wat mij betreft niets anders dan normaalquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:04 schreef Superheld het volgende:
Je moet alleen zelf hotel regelen dus tja..
Dus komt er nog eens gemiddeld 200 euro bij voor die overnachtingen, dus nee, laat maar dit keer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:04 schreef Superheld het volgende:
Je moet alleen zelf hotel regelen dus tja..
Dure hotels danquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus komt er nog eens gemiddeld 200 euro bij voor die overnachtingen, dus nee, laat maar dit keer.
Het is echt al jaaaaaaaaren geleden dat ik daar geweest ben... volgens mij moest toen het sprookje van Roodkapje en de wolf nog opgescreven wordenquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 groot overschat zootje is het.
Waarom naar Parijs gaan als de Efteling dichtbij is denk ik dan.
Dat heb je natuurlijk helemaal zelf in de hand.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus komt er nog eens gemiddeld 200 euro bij voor die overnachtingen, dus nee, laat maar dit keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |