Is er een speciale actie ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]mn zusje ook maar het lukt niet, de ns site ligt voor dat al helemaal plat
Met de Thalys naar Parijs a 10eu.Iemand al gelukt te boeken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:49 schreef Superheld het volgende:
Grrr, ik probeer een retourtje Parijs voor 10 euro te boeken alleen ik geloof dat meer mensen dat proberen.![]()
Ik zat in dat bestel menu, wil nu naar prijs enzo maar daar doet ie al een kwartier overquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]mn zusje ook maar het lukt niet, de ns site ligt voor dat al helemaal plat
iedereen heeft dat probleem, ze kunnen het niet aanquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik zat in dat bestel menu, wil nu naar prijs enzo maar daar doet ie al een kwartier over![]()
ja joh, lok er meer mensen heenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:02 schreef Superheld het volgende:
thalys.nl en dan doordrukken, of ns internationaal en dan kom je op een pagina uit en die is dus overbelast.![]()
Ik zit nu in de buurt van London.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:02 schreef Superheld het volgende:
thalys.nl en dan doordrukken, of ns internationaal en dan kom je op een pagina uit en die is dus overbelast.![]()
Ik moet zeggen dat het de laatste tijd hard gaat.quote:
Barcaquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja,en wie wil er nu naar Parijs?
Kutstad,heb er alleen maar vervelende herinneringen aan
Het is hier rechtstreeks uit de fabriek gehaald, verser kan echt niet (die rum danquote:
Sappig details over mijn vroegste herinnering Paris :quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja,en wie wil er nu naar Parijs?
Kutstad,heb er alleen maar vervelende herinneringen aan
En bedankt voor het delen van deze nuttige info .....quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sappig details over mijn vroegste herinnering Paris :
Ik werd er 32 jaar geleden voor het eerst ongesteld![]()
Volgens mij zit niemand hier op te wachtenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sappig details over mijn vroegste herinnering Paris :
Ik werd er 32 jaar geleden voor het eerst ongesteld, achterin de gehuurde auto
Mijn vader riep : Dat kind is ziek, wat heeft ze, ze moet naar het ziekenhuis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |