leuke juf?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:33 schreef appelsientje het volgende:
Vanmiddag ga ik een raam beschilderen in bij groep3.. (voor de juf)
Ben benieuwd, ze willen een WK raam hebben
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je weer de zon op zoeken in het zuiden?
waar ga je heen?quote:
Languedoc, huis van mijn schoonouders, van alle gemakken en soorten drank&voedsel voorzienquote:
aha, we hoeven ons geen zorgen te makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Languedoc, huis van mijn schoonouders, van alle gemakken en soorten drank&voedsel voorzien
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:38 schreef rubbereend het volgende:oi
ook hier is Parijs geboekt
[..]
Barcelonawat een prachtige en heerlijke stad
ze hebben ADSLquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, we hoeven ons geen zorgen te maken
quote:
Dat heb ik nu altijd met Amsterdam, gek hè?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:weer terug uit rotterdam, is en blijft een kutstad...
Wat deed je daar in godsnaamquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:weer terug uit rotterdam, is en blijft een kutstad...
Ik heb dan ook goed op mn telefoon geletquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd met Amsterdam, gek hè?
Moest naar de bibliotheekquote:
SCHlim, grapjaSCHquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb dan ook goed op mn telefoon gelet
Wel goed hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:20 schreef Bjoro het volgende:
Hoe zou het zijn met ons SCHavuitje
Ik mis hem al een beetje
hij ons ook ???quote:
tja, da's logischquote:
Jawel, maar niet met het archief van Trouwquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hebben ze die niet bij jou in het dorp??
Hij zit SCHtiekum te lurken ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met het archief van Trouw.
SCHwaait even mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |