jij luistert een andere zender dan ik geloof ikquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij luistert een andere zender dan ik geloof ik
Misschien heb ik het gemist, maar hoe is het eigenlijk met die headhunter van een poosje geleden?quote:
Die hebben we een koppie kleiner gemaaktquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:07 schreef Suijk het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar hoe is het eigenlijk met die headhunter van een poosje geleden?
Niets meer van gehoord.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:07 schreef Suijk het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar hoe is het eigenlijk met die headhunter van een poosje geleden?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:44 schreef DeTolk het volgende:
Dat Hiddink weer coach van het Jaar is?
wie ben ik dan om hier te blijven ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga nog wat boodschappen halen en eten koken.
geen idee.. zit nu op mijn ouders te wachten tot die zo ver zijn dat we kunnen eten...quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:06 schreef magnifor het volgende:
En smaakt je taart een beetje?
Restjes voor recensie naar het bekende adresquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:03 schreef appelsientje het volgende:
Heb een hartige taart gemaakt, en hij ziet er echt goed uit
Nu ff kijken of die ook een beetje smaakt
Ok dan! Loopsequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:31 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet zeggen dat de hartige taart weer erg goed te doen wasEcht heel erg lekker
Zo nu de avond 4 daagse lopen... vanavond zet ik hem wel in CUL Bluezz en Clau
na hoeveel jaar vertrekt ie?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:35 schreef pascalheister het volgende:
thuis is
Vertrekt er op het werk al weer een collega na jaren trouwe dienst, wordt nog wat om dat weer op te pakken
iets van 12 jaar geloof ik.quote:
heeft die hem erheen gelokt?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
iets van 12 jaar geloof ik.
Hij gaat naar hetzelfde bedrijf waar een oud collega ook werkt. (die is in Maart bij ons weggegaan)
mja ze hebben jaren lang samengewerkt, dus niet raar aan de ene kant. Hij was al wel naar wat anders op zoek.quote:
gewerktquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dieksie! Uitgewerkt/gestudeert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |