Ik heb hier ook nog 5 advertenties liggenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef M5 het volgende:
* net weer een solicitatie de deur uitgedaan heeft, nu de volgende versturen.
De DAF motoren heten geen DAF meerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:45 schreef vlad het volgende:
[..]
geloof momenteel dat er niet zoveel te willen is als het op werk aankomt![]()
ik zou zelf ook liever wat meer in de ontwikkeling van motoren gaan, maar op het moment zijn daar de vacatures nog niet voor.
Maar DAF Paccar is bezig met het opzetten van een groot motorenlab. dus misschien zijn ze meer mensen nodigover een jaartje moet ik waarschijnlijk toch weer op zoek naar wat anders
Dat is yvonne niet, dat is yvonne haar hoofd op een jong lichaamquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een link met pikante foto's gehad van yvonne. WAAROM vraag ik u WAAROM moet ik dat nou weer krijgen
maar dat zei ik ook niet. ik zei dat DAF een motoren testcentrum aan het bouwen isquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:02 schreef Hugster het volgende:
Ik heb een leuke zelfgemaakte kaart van ijsmeis gekregen![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel busjes waar ik rij hebben geen ABSquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
Bij eindhoven heb je een weg Afrit Strijp....
Daar mag je 70km/h... maar daar blaast iedereen altijd fijn met 100 a 120 door
Vandaag stond er dus een flitsterTering gek heb nog nooi zo snel van 120 naar 70 afgeremt
ABS kwam er bijna in![]()
Zo krijg je nou ongelukken
Die remmen op die vito zijn echt heel erg goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:07 schreef M5 het volgende:
[..]
Veel busjes waar ik rij hebben geen ABSTroep.
had je maar een 4x4 Vito moeten (laten) kopenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die remmen op die vito zijn echt heel erg goed
Die schijven zijn bijna net zo groot als op m'n volvo
Ik had liever gehad dat ze hun geld hadden gestoken in de aandrijvingwant bij regen is het 1 grote slippartij
Ik heb je adres nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik verwacht 27 juli een zelfgemaakte kaart
Die V6quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had je maar een 4x4 Vito moeten (laten) kopen
ik zag vandaag een T3 met Porsche velgenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die V6![]()
Dan liever de transporter TDI 4 motion
Ja, dat je geen kaartje krijgtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoewe heeft mn adres...
PeuRac heeft mn adres....
en jij niet.... dat zegt wel wat he?
als of je daar op zit te wachtenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoewe heeft mn adres...
Je vergeet bo tochquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoewe heeft mn adres...
Hoiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
grgrbrmrmmflflfkfjdn router fhfje kut ejdif vffv smtp![]()
kankerdetyfusteringkuttekoppen
fuckers
![]()
Zo! Dat is duidelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
grgrbrmrmmflflfkfjdn router fhfje kut ejdif vffv smtp![]()
kankerdetyfusteringkuttekoppen
fuckers
![]()
geef een mini meetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
oh wacht idd, Bbo en Fristi hebben ons adres ook![]()
Alsof dat uitmaaktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
oh wacht idd, Bbo en Fristi hebben ons adres ook![]()
ik weet het ik weet het ik weet het.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:33 schreef BoJo het volgende:
waarom blocked een router je uitgaande email poort 25 (smtp)![]()
dat is toch belachelijk??? En als je die hele fucking firewall uitzet doet ie het nog niet
Je maakt rules aan, port forwarding shit in nat en nog niet![]()
stel je hem niet in als router maar als bridge doet ie het nog niet![]()
![]()
ik weet het ff niet meer, fucking kolere schijt ding![]()
![]()
![]()
![]()
Ill Nińo is iig 22 juni ook al in Tivoli, dus zou best kunnen dat ze er zijn dan jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:15 schreef vlad het volgende:
[..]
nog even afwachten natuurlijkik dacht ook dat deicide en ill nino zouden komen
![]()
maar ze staan wel op de playlist iig![]()
en after forever is net toegevoegd
is 1 juli
Nee dusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
Oi BoJo![]()
Hugster, nagelezen?![]()
Zo nee:![]()
![]()
GEFELICITEERD
![]()
![]()
Zo ja: Nogmaals![]()
![]()
GEFELICITEERD
![]()
![]()
[afbeelding]
paps werk is van provider geswitched. De Speedtouch 510 v4 (lampjes boven op) bleef hetzelfde alleen moesten we een firmware update doen. Nou die gedraait, we hebben internet en we kunnen mails ontvangen maar niet verzenden. Als ik in de eventlog kijk van de router staat er ook dat hij poort 25 blocked. Dus ik rules maken en nog steeds werkt het niet. Als ik die hele firewall uit zet doet ie het nog steeds nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:38 schreef Hugster het volgende:
Wat is er loos met Mr. Temperamento Haaima?
[afbeelding]
"Voel je je al een beetje jarig jongen?"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dus
DANKJEWEL HERMAN![]()
[afbeelding]
Ja zekerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Voel je je al een beetje jarig jongen?"
[afbeelding]
Dudequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef BoJo het volgende:
ohja kom er ook net achter dat 5 juni op een maandag is, en ik dus gewoon moet werken waarschijnlijk![]()
dus ik kan niet eens naar Viva Italia![]()
Ik ben zoveel gefeliciteerd vandaagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit
[afbeelding]
quote:
Wat ben je groot geworden jonge manquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben zoveel gefeliciteerd vandaagIk wordt constant weer met de neus op de feiten gedrukt
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben zoveel gefeliciteerd vandaagIk wordt constant weer met de neus op de feiten gedrukt
[afbeelding]
nee fuck itquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn echt dagen waarop alleen mensen in woonboulevards moeten werken
En anders vraag je nu vast vrij
[afbeelding]
uhuquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je overmorgen ook werken dan...?
[afbeelding]
ik kon niet kiezenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verstandig
Al liggen ze wel héél erg voor het oprapen nu
[afbeelding]
Dat is nou net iets waar ik niet van houquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Je vertelt het gewoon aan teveel mensen
[afbeelding]
Je had zelf ook al iets van "Alfa's tyfen sowieso al uit elkaar, maar als je ze om een stoplicht vouwt zijn ze helemaal niets meer waard" in gedachten?quote:
die heb ik al heul lang niet gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaar
Mja, het scheelt wel een zwik "Ik verveel me"-posts
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is nou net iets waar ik niet van hou
[afbeelding]
Fuckiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:02 schreef Fugie het volgende:
bo is te lief
een ieder ander persoon in de sc zou je me gelijk met de grond gelijk maken, vooral mijn vriend herman
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fuckie
Ik doe het alleen bij mensen die er tegen kunnen, of mensen die ik niet echt waardeer
[afbeelding]
hap hap blup blupquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zit bij de eerste groep hoor![]()
[afbeelding]
ik heb zo ongeveer alles wel in mijn hoofd zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoe komt dat
Heb je je huisje al ingericht btw?En al een keuken kunnen kiezen...?
[afbeelding]
Ga ik met je meequote:
Of je gaat in een leeg huis wonen en koopt een ringracerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb zo ongeveer alles wel in mijn hoofd zitten![]()
Nu nog definitief ergens uitzoeken en bestellen.![]()
Ik boek die bak hendig sjiek de ring rondquote:
Met fikse korting design meubelen kopen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb zo ongeveer alles wel in mijn hoofd zitten![]()
Nu nog definitief ergens uitzoeken en bestellen.![]()
Over bootjes gesproken....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bootjes die blup blup zeggen
[afbeelding]
Herr Kaptitan sollen wir tauchen? Da ist ein Amerikänischer konvoi gerade ausquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bootjes die blup blup zeggen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik boek die bak hendig sjiek de ring rond
[afbeelding]
Altijd? 0% .quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over bootjes gesproken....
Hoeveel % van die zeilers in Volvo Ocean race heeft reddingsvest aan en heeft altijd die lifeline aan?
Tenminste hoeveel denk je
SCHIESSEN!! SCHIESSEN!!! IMMER SCHIESSEN Herr Überschutsführerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herr Kaptitan sollen wir tauchen? Da ist ein Amerikänischer konvoi gerade aus
[afbeelding]
Ok, ja ik weet niet hoe dat gaat op zo'n boot, ik zou mezelf overdag ook al vastbindenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Altijd? 0% .
Ik neem aan dat je het over Horrevoets hebt...? Ze hadden een "regel" dat ze altijd 's nachts het reddingsvest om zouden doen...
Maar ze kwamen net in zwaar weer, en deden allemaal om-beurten het vest en het harnas voor de life-line om. Hij was de laatste die hem om ging doen. Op weg naar binnen is hij van het dek geslagen![]()
![]()
[afbeelding]
Eigenlijk wel ja. Het is nl FUCKING irritantquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:14 schreef Fugie het volgende:
ze hebben alleen lifelines aan als er storm is toch![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ok, ja ik weet niet hoe dat gaat op zo'n boot, ik zou mezelf overdag ook al vastbinden
Dag levenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef ook_gek het volgende:
nah is dit effe rot. Ik moet gaan stappen van mijn moeder en pas na 5 uur thuis komen. Want mijn moeder gaat in mijn bed slapen omdat mijn pa zo snurkt![]()
Gho wat rot zeg dat ik nu na 5 uur thuis moet komen![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GE BIST GEPWNT, GE BIST GEPWNT LIKE UNNE N00B!
[afbeelding]
Hmmm even denken hoorquote:
Ik zag beelden laatst van die boten in zwaar weer, tering die gasten verdwenen gewoon onder de golven... Niet normaal dat zo'n bootje daar heel doorheen komt...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat gevoel is na een uurtje ook wel over
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
SCHIESSEN!! SCHIESSEN!!! IMMER SCHIESSEN Herr Überschutsführer
[afbeelding]
bij iedereen dusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fuckie
Ik doe het alleen bij mensen die er tegen kunnen, of mensen die ik niet echt waardeer
[afbeelding]
Wanneer gaan wij eens een keertje zeilen Vinkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat gevoel is na een uurtje ook wel over
[afbeelding]
Oeh ik mis nu wel het spel dass boot. Meesterlijk was datquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gereit machen zum tauchen herr Kapitan!
w000000000t, w0000000000t!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh ik mis nu wel het spel dass boot. Meesterlijk was dat![]()
Natuurlijk wel, dat hele ding is van [insert hier willekeurig Hugo-fap-materiaal] gemaaktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zag beelden laatst van die boten in zwaar weer, tering die gasten verdwenen gewoon onder de golven... Niet normaal dat zo'n bootje daar heel doorheen komt...
Geen ideequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens een keertje zeilen Vink
[afbeelding]
Jho ga weg. Maar zo heet volgens mij ook een dos spelletjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef ijsmeis het volgende:
Das Boot is een film.
Dat lukte me nooitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gereit machen zum tauchen herr Kapitan!
w000000000t, w0000000000t!
[afbeelding]
nou het was effe zweten. Maar ik ben er uit. Ik ga maar op stap. Kan mijn moeder rugsit slapen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmmm even denken hoor
Stappen en naar de klote gaan of met mijn moeder in 1 bed slapen.
PFFFF jeetje zeg wat een dilema. Laat ik hier even rustig over denken.
Kan er later op terug als je het niet erg vind.
Whehehe, ok dat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen idee
Lijkt me wel lachen
Maar dan wel met jouw bootje, op die van mij kan geen krat bier mee
[afbeelding]
Wel natuurlijk in het OV-tijdperkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe, ok dat kan geregeld worden
[afbeelding]
jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb ik de rest al weggepest dan?
[afbeelding]
Mja ik houd van snelheid maar zodra de natuur meer invloed heeft dan in zelf heb hoeft het van mij niet zo hardquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dat hele ding is van [insert hier willekeurig Hugo-fap-materiaal] gemaaktEn de spanten zitten er niet voor niets in
[afbeelding]
Je moet natuurlijk wel een beetje kunnen zeilen, anders heb je geen controle meer nee, en dan kan het wel mis gaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja ik houd van snelheid maar zodra de natuur meer invloed heeft dan in zelf heb hoeft het van mij niet zo hard
Het dingetje ligt alleen wel in Hoornquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel natuurlijk in het OV-tijdperk
Betalen voor de trein
Autorijden met bier op
[afbeelding]
Op de knik zeilen en hangen maarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje kunnen zeilen, anders heb je geen controle meer nee, en dan kan het wel mis gaan
[afbeelding]
Ik kan keigoed zeilen gek, beetje dat pijltje boven in de mast op de goede positie houden.... zorgen dat je zeilen niet wapperen.... eitjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje kunnen zeilen, anders heb je geen controle meer nee, en dan kan het wel mis gaan
[afbeelding]
Mja, ik bedoelde dus idd met de trein naar Hoornquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het dingetje ligt alleen wel in Hoorn
Dus of we moeten 'm aporteren met de trailert, of we moeten het IJselmeer trotseren
[afbeelding]
Poepen zonder drukken idd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan keigoed zeilen gek, beetje dat pijltje boven in de mast op de goede positie houden.... zorgen dat je zeilen niet wapperen.... eitje
Loosdrechtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik bedoelde dus idd met de trein naar Hoorn
En waar zeil je in de omgeving hier dan?
IJsselmeer is hendig sjiek
[afbeelding]
Dan gaan we een FBG-op't-water-meet houden?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Loosdrecht![]()
IJselmeer is alleen te doen als je niet die schijtirritante knobbelgolven hebt.
[afbeelding]
morgen van 11 tot 12 rijles en van 13 tot 17 werken... afstand rijschool <---> werk = 1 minuut fietsenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dag Lexie
We:rkse morgen
[afbeelding]
opvliegersquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg ik-ben-een-vrouw-in-de-overgang-achtig
[afbeelding]
Dan neem je je zak-camera mee en houd je die in je zakquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen van 11 tot 12 rijles en van 13 tot 17 werken... afstand rijschool <---> werk = 1 minuut fietsen
afstand huis <--> rijschool/werk = met tegenwind 25 minuten, wind in de rug 20...
dat word dus een uur in Lwd rondhangen, zonder camera, want die word geheid gejat op mn werk
in Adam R dam wel.. en mn zak camera in mn zak houden --> lijkt het alsof ik een erectie hebquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan neem je je zak-camera mee en houd je die in je zak
Je voelt je wel veilig in een stad als A'dam/R'dam
[afbeelding]
Wel de lifelines aan he jongensquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan gaan we een FBG-op't-water-meet houden?![]()
Loosdrecht is wel oke jaEn idd, die fijne hobbels op het IJsselmeer zijn alleen leuk in een catamaran
[afbeelding]
Nadeel van motorboot....zeker als je wind mee hebt is dat je de hele tijd in die benzine/diesellucht zitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:42 schreef Fugie het volgende:
zeile is wel leuk, maar chillen op een motorjacht trekt me nu meer. Ben nog luier geworden dan ik al was denk ik
Wat kan jou het schelen wat uitgerangeerde criminelen van je denkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in Adam R dam wel.. en mn zak camera in mn zak houden --> lijkt het alsof ik een erectie heb![]()
ach, morgen hebben twee collegas iig vrij... eentje heeft een afspraak bij de reclassering, de ander is naar agressietherapie
zeg daar zijn ook oplossingen voorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nadeel van motorboot....zeker als je wind mee hebt is dat je de hele tijd in die benzine/diesellucht zit![]()
Zeilen is wat dat betreft helemaal top!
van die 3 poten neerzettenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
onze straat dient weer eens als testparcours voor crossauto's
Niet meer dan logischquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
onze straat dient weer eens als testparcours voor crossauto's
Op wat voor een gebakkie heb jij gedobberd dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nadeel van motorboot....zeker als je wind mee hebt is dat je de hele tijd in die benzine/diesellucht zit![]()
Zeilen is wat dat betreft helemaal top!
Moet je ook maar niet zo wazig uit je doppen zitten te kijkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef Fugie het volgende:
en met zeilen als we gingen geipen kreeg ik altijd die kutgiek tegen me kop aanWas echt standaard de lul
En als Hugster nou de giek tegen zijn harses krijgt over boord slaat en dan afzinkt naar de bodem?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op Loosdrecht moet je max 10 mins zwemmen tot je kunt staan
[afbeelding]
Da's idd best guitig spul jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:45 schreef ook_gek het volgende:
ik ben heel vaak op de kaag gaan varen.
De boot ligt op kaag eiland. Mooie jachten bouwen ze daar ook. Dat is gewoon niet meer leuk
Hugo heeft een eigen zwemvestquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En als Hugster nou de giek tegen zijn harses krijgt over boord slaat en dan afzinkt naar de bodem?![]()
Worst case scenario maar toch
En zwembandjes?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hugo heeft een eigen zwemvest
[afbeelding]
OF ze timmeren me in elkaar omdat ze denken dat ik homo benOF ze jaten mn cameraquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen wat uitgerangeerde criminelen van je denken
[afbeelding]
Of je doet panisch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OF ze timmeren me in elkaar omdat ze denken dat ik homo benOF ze jaten mn camera
Kom jij daar morgen dan maar stofzuigenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of je doet panisch.
[afbeelding]
Ik heb al met de beschuitfabriek gebeld om te vertellen dat ik beschikbaar ben jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
Alfristi
Lex, heb je al meer zin gekregen om werk te gaan zoeken na 1 dag eigenlijk...?
[afbeelding]
Ja. Als jij had doorgeleerd had je ook leuk werk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom jij daar morgen dan maar stofzuigenMaar nee meneer zit lekke rachter een bureau bootjes te tekenen
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb al met de beschuitfabriek gebeld om te vertellen dat ik beschikbaar ben ja
lekker makkelijk toch. Niks doen en geld vangen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
Maar dan komt toch ook weer de vraag bij me op... waarom heb je dat niet een paar maanden geleden al gedaan...?
[afbeelding]
ten eerste omdat ik toen regeltechnisch daar niet MOCHt werken, en ten tweede: belangst.... Ik ben echt ziek als ik moet bellenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Zie je wel dat het werkt
Maar dan komt toch ook weer de vraag bij me op... waarom heb je dat niet een paar maanden geleden al gedaan...?
[afbeelding]
ik vang geen geldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lekker makkelijk toch. Niks doen en geld vangen.
Waarom mocht je daar niet werken dan...?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ten eerste omdat ik toen regeltechnisch daar niet MOCHt werken, en ten tweede: belangst.... Ik ben echt ziek als ik moet bellen![]()
Gewoon werken en niet zeikenquote:
Uitzendregels... per 1 juni mag ik er weer werken, dus veel eerder bellen (of schrijven) had geen zin.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom mocht je daar niet werken dan...?
En dan stuur je toch een brief.....? En was je nu niet ziek dan....?
[afbeelding]
Dus je mocht een paar maanden niet werken, en toch moet je nu de reclassering (of weet ik wat je nu moet doen... hoe heet dat eigenlijk...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uitzendregels... per 1 juni mag ik er weer werken, dus veel eerder bellen (of schrijven) had geen zin.
Alles kan. Is maar net hoe graag je zelf wilt.quote:
ik mocht een paar maandne niet biuj dat bedrijf via dat uitzendbureau werken, flexwet, dan zouden ze me in vaste dienst moeten nemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus je mocht een paar maanden niet werken, en toch moet je nu de reclassering (of weet ik wat je nu moet doen... hoe heet dat eigenlijk...) in...?
[afbeelding]
Ik reageer op alles wat ik kan... Alleen willen ze vaak specifieke ervaring, of jongere mensen, en dan val ik net buiten de boot.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles kan. Is maar net hoe graag je zelf wilt.
Volgens mij zoek jij naar de perfecte baan die er niet is
Gek toch dat er 500.000 facatures zijn. Ik vind het dan echt knap dat jij geen werk kan vinden.
als ze jou in diens nemen krijgt dat bedrijf een smak geld dat wil jij niet weten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik mocht een paar maandne niet biuj dat bedrijf via dat uitzendbureau werken, flexwet, dan zouden ze me in vaste dienst moeten nemen.
en het heet reďntegratie.
Het beleid van dat bedrijf was dat ze geen mensen meer in vaste dienst namen. Ook al kost het dan meer... Koppige directeur/eigenaar en zo....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ze jou in diens nemen krijgt dat bedrijf een smak geld dat wil jij niet weten.
organiseren is een groot woordquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zijn er meerdere dan?
ik las dat jij de Nür-meet ging organiseren
Lekker gaar danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik mocht een paar maandne niet biuj dat bedrijf via dat uitzendbureau werken, flexwet, dan zouden ze me in vaste dienst moeten nemen.
en het heet reďntegratie.
ze moeten je een 3 of 6 maanden contact aanbieden. Bieden ze je een jaar contract aan dan krijgen ze nog veel meer geld. En die bedragen zijn ECHT niet misselijk kan ik je verklappen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het beleid van dat bedrijf was dat ze geen mensen meer in vaste dienst namen. Ook al kost het dan meer... Koppige directeur/eigenaar en zo....
Ik heb zlefs bijna gerageerd op "actief christelijk gekleurde basisschooldirecteur"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker gaar dan
En voor de rest reageer je op ALLES wat je tegenkomt?
[afbeelding]
Hmm... kan ik niet stiekem met je meerijden daarheen enzo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
organiseren is een groot woord
Er is nog weinig bekend over welk weekend iedereen wil gaan.
Ik zit eraan te denken om ongeveer hetzelfde te doen als ik afgelopen weekend.
Om 13:00 verzamelen in Venlo, beetje bij kletsen en ik deel dan de route uit en loop hem ff door met iedereen. Dan vetrekken we allen samen via mooie bochtige stuurmanswegen door de Eiffel naar de Ring. Checken in het hotel/pension. Dan zouden we (meestal op zaterdag) nog tot 19:30 de Ring op kunnen. Ik heb ook nog wel wat tips en de regels die we ervoor door kunnen nemen. Diner/zuipen, volgende ochtend vroeg naar de Ring. En later weer terug![]()
Ik had een 6 maanden contract op oproepbasisquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze moeten je een 3 of 6 maanden contact aanbieden. Bieden ze je een jaar contract aan dan krijgen ze nog veel meer geld. En die bedragen zijn ECHT niet misselijk kan ik je verklappen.
Mja bijna is niet helemaal ehquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zlefs bijna gerageerd op "actief christelijk gekleurde basisschooldirecteur"
ik kon toch niet helemaal voldoen aan het gestelde profielquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja bijna is niet helemaal eh
[afbeelding]
Diegenen zonder auto mogen van mij part ook mee natuurlijk. Denk wel dat je mee moet dokken voor de overnachting en een kleine bijdrage voor de persoon waarmee je mee rijd natuurlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmm... kan ik niet stiekem met je meerijden daarheen enzo?
[afbeelding]
ik denk dat het wel opvalt hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmm... kan ik niet stiekem met je meerijden daarheen enzo?
ik zal achter in de auto niet opvallen. ik ben namelijk onwijs rustigquote:
Je hebt enkel diploma's voor kleuterleider?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kon toch niet helemaal voldoen aan het gestelde profiel
kofferbak is groot genoeg inderdaadquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zal achter in de auto niet opvallen. ik ben namelijk onwijs rustig![]()
Ja maar da's logischquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Diegenen zonder auto mogen van mij part ook mee natuurlijk. Denk wel dat je mee moet dokken voor de overnachting en een kleine bijdrage voor de persoon waarmee je mee rijd natuurlijk![]()
bij mij zou het wel opvallen, ik heb nl. geen achterbankquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zal achter in de auto niet opvallen. ik ben namelijk onwijs rustig![]()
ja ok ik zeg het alleen er ff duidelijk bij, je hebt van die meeliftersquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar da's logisch
[afbeelding]
Technisch gezien ben je dan natuurlijk ook meelifter ehquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ok ik zeg het alleen er ff duidelijk bij, je hebt van die meelifters
ik noem geen namen *KUCH* ook_gek *KUCH*
eeerrm... ik zie niet hoe?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Technisch gezien ben je dan natuurlijk ook meelifter eh
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus met 2 voorin, 3 op de achterbank en 1 achterin de kofferbak over de ring?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
Dus zal ik Peu alvast laten weten dat de FBG met hem mee rijden?![]()
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
Dus zal ik Peu alvast laten weten dat de FBG met hem mee rijden?![]()
daar zorg je maar voorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:30 schreef BaraCuda het volgende:
Kweetni eens of ik tegen die tijd wel een auto heb
quote:
quote:lifˇten1 (onov.ww.)
1 reizen door een auto aan te houden en daarin mee te rijden => autostop doen
plastic zak over z'n kop, blijft je achterbak schoonquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef BoJo het volgende:
[..]wat zal die ene in de kofferbak nekken zeg
![]()
![]()
Wij zijn zo breedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster op de bijrijdersstoel gevouwen, ijsmeis midden in de achterbank tussen herman en sjoewe ingeklemd op zo'n manier dat ze de gerodle niet eens meer om kan![]()
tssss, ik ga wel op schootquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster op de bijrijdersstoel gevouwen, ijsmeis midden in de achterbank tussen herman en sjoewe ingeklemd op zo'n manier dat ze de gerodle niet eens meer om kan![]()
Open een topic en je hebt Rietvaerder bij je op de ring...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef BoJo het volgende:
binnenkort maar eens een topicje openen of willen we alleen bekende PTA (SCers) mee hebben?
criminalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
plastic zak over z'n kop, blijft je achterbak schoon
Dat zat meteen in mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Open een topic en je hebt Rietvaerder bij je op de ring...
ik ben ALTIJD in voor een road trip. eindbestemming maakt mij niks uitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef BoJo het volgende:
binnenkort maar eens een topicje openen of willen we alleen bekende PTA (SCers) mee hebben?
motoren op de Ringquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Open een topic en je hebt Rietvaerder bij je op de ring...
Jij hebt het begrepen jongemanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik hou elke ochtend mijn auto aan in de garage zodat ik mee kan liften naar m'n werk![]()
![]()
Zat jij niet in zeeland?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben ALTIJD in voor een road trip. eindbestemming maakt mij niks uit
wel irritant elke ochtend een half uur met je duim omhoog staan in de garagequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt het begrepen jongeman
[afbeelding]
ook_gek -> Scheveningen. Die kan wel meeliften met Googol of Ballebek.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zat jij niet in zeeland?en die andere mafkees M5 ook?
WTF moet ik in zeeland doen dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier gaat iets grandioos misquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal je net zien dat hij heeft gezopen die avond ervoor en pas net slaapt, mooi niet dat hij dan wakker wordt van je duimquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel irritant elke ochtend een half uur met je duim omhoog staan in de garage![]()
elke zaterdag en zondag ochtend hetzelfde liedje met die hufter jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zal je net zien dat hij heeft gezopen die avond ervoor en pas net slaapt, mooi niet dat hij dan wakker wordt van je duim
[afbeelding]
als ballebek gaat dan met hem natuurlijk. Heb al een aantal keer een hele leuke road trip gehad met hem. Altijd leuk met die gozerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ook_gek -> Scheveningen. Die kan wel meeliften met Googol of Ballebek.
Ik neem aan dat jij hem laat weten van deze meeting, aangezien we hem hier verder weinig zien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ballebek gaat dan met hem natuurlijk. Heb al een aantal keer een hele leuke road trip gehad met hem. Altijd leuk met die gozer![]()
Ik zit tegenwoordig meer in R'damquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:41 schreef BaraCuda het volgende:
Ik weet dat bo in adam woont...fbg in utrecht en in zeeland zat M5 toch?
Oh en ijsmeis natuurlijk limburg
toen interesseerde me het nog en dacht ik na voordat ik op de knop druktequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo, ik zit net je Nordschleife foto's te bekijken, en vroeger maakte je mooiere foto's, hoe komt dat toch?
Ik geef het opquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig meer in R'dam
[afbeelding]
hufterquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik geef het op
Ik ben naar m'n nest![]()
Bijna weekend![]()
WTF je hebt het bewaardquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
Dit klinkt wel heel Zeeuws ja
[afbeelding]
Ik heb wel meer meuk bewaardquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WTF je hebt het bewaard![]()
klinkt meer gronings vind ik
dat je er niet bij hoortquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
ja, ik ben een noobmaar wat betekenen die fanboy-banners?
Het is geen gronings dat kan ik je wel zeggenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WTF je hebt het bewaard![]()
klinkt meer gronings vind ik
Dat is om het kliekje van de echte mannen te scheidenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
ja, ik ben een noobmaar wat betekenen die fanboy-banners?
1 in de kofferbak maar? Als ze niet te groot en zwaar zijn passen er ook wel 2 inquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus met 2 voorin, 3 op de achterbank en 1 achterin de kofferbak over de ring?
willen ze geen echte man zijn?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is om het kliekje van de echte mannen te scheiden
ijsmeis en TF dusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 in de kofferbak maar? Als ze niet te groot en zwaar zijn passen er ook wel 2 in![]()
je moet ook altijd patsen hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 in de kofferbak maar? Als ze niet te groot en zwaar zijn passen er ook wel 2 in![]()
Heb ijmeis dan liever naast me op de passagiers stoel.quote:
Nee hoor, iemand vertelde me dat eens op een meeting, hij schijnt het uitgeprobeert te hebbenquote:
Muahahaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ijmeis dan liever naast me op de passagiers stoel.
Duitsche banners zijn Gayquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ehhh ... alsof gay's geen man willen zijn
je bedoelt toch niet onsch, he?
heel simpel, jij weegt weinig, dus merk ik er niet zoveel van dan wanneer bijvoorbeeld Hugo bij me in de auto zitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Muahaha![]()
Waarom eigenlijk? Zodat je zelf de ruimte hebt?
Dan zit ie achterin. Nóg erger.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel simpel, jij weegt weinig, dus merk ik er niet zoveel van dan wanneer bijvoorbeeld Hugo bij me in de auto zit![]()
ik heb ook al eens in mijn eigen kofferbak gelegen in mijn vorige 155quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand vertelde me dat eens op een meeting, hij schijnt het uitgeprobeert te hebben![]()
Ik zei een paar posts eerder dat ik niemand op de achterbank wou hebbenquote:
quote:
naakt vastgebonden met duct tapequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ook al eens in mijn eigen kofferbak gelegen in mijn vorige 155![]()
LOL, ik zelf nog niet, heb wel de kinderen van Leon er eens in gedruktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ook al eens in mijn eigen kofferbak gelegen in mijn vorige 155![]()
*gromt*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei een paar posts eerder dat ik niemand op de achterbank wou hebbenMax 1 passagier dus. Helemaal ook omdat er toch al bagage mee moet voor de overnachting en eventueel BBQ?
1 passagier als contragewichtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
Op de Ring zelf wil ik ook geen volle auto mee hebben, kwam in m'n eentje al amper de stijle heuvel op na 1 van de bochten![]()
Ik heb nog dakdragers, wil je op het dak dan?quote:
ik had 1 rugzak mee enne BBQ?? Ik dacht meer gewoon in restaurant. Misschien in diezelfde als ik was, zien we wellicht Sabine ook nogquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei een paar posts eerder dat ik niemand op de achterbank wou hebbenMax 1 passagier dus. Helemaal ook omdat er toch al bagage mee moet voor de overnachting en eventueel BBQ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |