quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
Dus zal ik Peu alvast laten weten dat de FBG met hem mee rijden?![]()
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
Dus zal ik Peu alvast laten weten dat de FBG met hem mee rijden?![]()
daar zorg je maar voorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:30 schreef BaraCuda het volgende:
Kweetni eens of ik tegen die tijd wel een auto heb
quote:
quote:lif·ten1 (onov.ww.)
1 reizen door een auto aan te houden en daarin mee te rijden => autostop doen
plastic zak over z'n kop, blijft je achterbak schoonquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef BoJo het volgende:
[..]wat zal die ene in de kofferbak nekken zeg
![]()
![]()
Wij zijn zo breedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster op de bijrijdersstoel gevouwen, ijsmeis midden in de achterbank tussen herman en sjoewe ingeklemd op zo'n manier dat ze de gerodle niet eens meer om kan![]()
tssss, ik ga wel op schootquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster op de bijrijdersstoel gevouwen, ijsmeis midden in de achterbank tussen herman en sjoewe ingeklemd op zo'n manier dat ze de gerodle niet eens meer om kan![]()
Open een topic en je hebt Rietvaerder bij je op de ring...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef BoJo het volgende:
binnenkort maar eens een topicje openen of willen we alleen bekende PTA (SCers) mee hebben?
criminalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
plastic zak over z'n kop, blijft je achterbak schoon
Dat zat meteen in mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Open een topic en je hebt Rietvaerder bij je op de ring...
ik ben ALTIJD in voor een road trip. eindbestemming maakt mij niks uitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef BoJo het volgende:
binnenkort maar eens een topicje openen of willen we alleen bekende PTA (SCers) mee hebben?
motoren op de Ringquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Open een topic en je hebt Rietvaerder bij je op de ring...
Jij hebt het begrepen jongemanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik hou elke ochtend mijn auto aan in de garage zodat ik mee kan liften naar m'n werk![]()
![]()
Zat jij niet in zeeland?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben ALTIJD in voor een road trip. eindbestemming maakt mij niks uit
wel irritant elke ochtend een half uur met je duim omhoog staan in de garagequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt het begrepen jongeman
[afbeelding]
ook_gek -> Scheveningen. Die kan wel meeliften met Googol of Ballebek.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zat jij niet in zeeland?en die andere mafkees M5 ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |