Oeh ik mis nu wel het spel dass boot. Meesterlijk was datquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gereit machen zum tauchen herr Kapitan!
w000000000t, w0000000000t!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh ik mis nu wel het spel dass boot. Meesterlijk was dat![]()
Natuurlijk wel, dat hele ding is van [insert hier willekeurig Hugo-fap-materiaal] gemaaktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zag beelden laatst van die boten in zwaar weer, tering die gasten verdwenen gewoon onder de golven... Niet normaal dat zo'n bootje daar heel doorheen komt...
Geen ideequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens een keertje zeilen Vink
[afbeelding]
Jho ga weg. Maar zo heet volgens mij ook een dos spelletjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef ijsmeis het volgende:
Das Boot is een film.
Dat lukte me nooitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gereit machen zum tauchen herr Kapitan!
w000000000t, w0000000000t!
[afbeelding]
nou het was effe zweten. Maar ik ben er uit. Ik ga maar op stap. Kan mijn moeder rugsit slapen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmmm even denken hoor
Stappen en naar de klote gaan of met mijn moeder in 1 bed slapen.
PFFFF jeetje zeg wat een dilema. Laat ik hier even rustig over denken.
Kan er later op terug als je het niet erg vind.
Whehehe, ok dat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen idee
Lijkt me wel lachen
Maar dan wel met jouw bootje, op die van mij kan geen krat bier mee
[afbeelding]
Wel natuurlijk in het OV-tijdperkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe, ok dat kan geregeld worden
[afbeelding]
jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb ik de rest al weggepest dan?
[afbeelding]
Mja ik houd van snelheid maar zodra de natuur meer invloed heeft dan in zelf heb hoeft het van mij niet zo hardquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dat hele ding is van [insert hier willekeurig Hugo-fap-materiaal] gemaaktEn de spanten zitten er niet voor niets in
[afbeelding]
Je moet natuurlijk wel een beetje kunnen zeilen, anders heb je geen controle meer nee, en dan kan het wel mis gaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja ik houd van snelheid maar zodra de natuur meer invloed heeft dan in zelf heb hoeft het van mij niet zo hard
Het dingetje ligt alleen wel in Hoornquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel natuurlijk in het OV-tijdperk
Betalen voor de trein
Autorijden met bier op
[afbeelding]
Op de knik zeilen en hangen maarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje kunnen zeilen, anders heb je geen controle meer nee, en dan kan het wel mis gaan
[afbeelding]
Ik kan keigoed zeilen gek, beetje dat pijltje boven in de mast op de goede positie houden.... zorgen dat je zeilen niet wapperen.... eitjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje kunnen zeilen, anders heb je geen controle meer nee, en dan kan het wel mis gaan
[afbeelding]
Mja, ik bedoelde dus idd met de trein naar Hoornquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het dingetje ligt alleen wel in Hoorn
Dus of we moeten 'm aporteren met de trailert, of we moeten het IJselmeer trotseren
[afbeelding]
Poepen zonder drukken idd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan keigoed zeilen gek, beetje dat pijltje boven in de mast op de goede positie houden.... zorgen dat je zeilen niet wapperen.... eitje
Loosdrechtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik bedoelde dus idd met de trein naar Hoorn
En waar zeil je in de omgeving hier dan?
IJsselmeer is hendig sjiek
[afbeelding]
Dan gaan we een FBG-op't-water-meet houden?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Loosdrecht![]()
IJselmeer is alleen te doen als je niet die schijtirritante knobbelgolven hebt.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |