Ga ik met je meequote:
Of je gaat in een leeg huis wonen en koopt een ringracerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb zo ongeveer alles wel in mijn hoofd zitten![]()
Nu nog definitief ergens uitzoeken en bestellen.![]()
Ik boek die bak hendig sjiek de ring rondquote:
Met fikse korting design meubelen kopen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb zo ongeveer alles wel in mijn hoofd zitten![]()
Nu nog definitief ergens uitzoeken en bestellen.![]()
Over bootjes gesproken....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bootjes die blup blup zeggen
[afbeelding]
Herr Kaptitan sollen wir tauchen? Da ist ein Amerikänischer konvoi gerade ausquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bootjes die blup blup zeggen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik boek die bak hendig sjiek de ring rond
[afbeelding]
Altijd? 0% .quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over bootjes gesproken....
Hoeveel % van die zeilers in Volvo Ocean race heeft reddingsvest aan en heeft altijd die lifeline aan?
Tenminste hoeveel denk je
SCHIESSEN!! SCHIESSEN!!! IMMER SCHIESSEN Herr Überschutsführerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herr Kaptitan sollen wir tauchen? Da ist ein Amerikänischer konvoi gerade aus
[afbeelding]
Ok, ja ik weet niet hoe dat gaat op zo'n boot, ik zou mezelf overdag ook al vastbindenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Altijd? 0% .
Ik neem aan dat je het over Horrevoets hebt...? Ze hadden een "regel" dat ze altijd 's nachts het reddingsvest om zouden doen...
Maar ze kwamen net in zwaar weer, en deden allemaal om-beurten het vest en het harnas voor de life-line om. Hij was de laatste die hem om ging doen. Op weg naar binnen is hij van het dek geslagen![]()
![]()
[afbeelding]
Eigenlijk wel ja. Het is nl FUCKING irritantquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:14 schreef Fugie het volgende:
ze hebben alleen lifelines aan als er storm is toch![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ok, ja ik weet niet hoe dat gaat op zo'n boot, ik zou mezelf overdag ook al vastbinden
Dag levenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef ook_gek het volgende:
nah is dit effe rot. Ik moet gaan stappen van mijn moeder en pas na 5 uur thuis komen. Want mijn moeder gaat in mijn bed slapen omdat mijn pa zo snurkt![]()
Gho wat rot zeg dat ik nu na 5 uur thuis moet komen![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GE BIST GEPWNT, GE BIST GEPWNT LIKE UNNE N00B!
[afbeelding]
Hmmm even denken hoorquote:
Ik zag beelden laatst van die boten in zwaar weer, tering die gasten verdwenen gewoon onder de golven... Niet normaal dat zo'n bootje daar heel doorheen komt...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat gevoel is na een uurtje ook wel over
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
SCHIESSEN!! SCHIESSEN!!! IMMER SCHIESSEN Herr Überschutsführer
[afbeelding]
bij iedereen dusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fuckie
Ik doe het alleen bij mensen die er tegen kunnen, of mensen die ik niet echt waardeer
[afbeelding]
Wanneer gaan wij eens een keertje zeilen Vinkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat gevoel is na een uurtje ook wel over
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |