paps werk is van provider geswitched. De Speedtouch 510 v4 (lampjes boven op) bleef hetzelfde alleen moesten we een firmware update doen. Nou die gedraait, we hebben internet en we kunnen mails ontvangen maar niet verzenden. Als ik in de eventlog kijk van de router staat er ook dat hij poort 25 blocked. Dus ik rules maken en nog steeds werkt het niet. Als ik die hele firewall uit zet doet ie het nog steeds nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:38 schreef Hugster het volgende:
Wat is er loos met Mr. Temperamento Haaima?
[afbeelding]
"Voel je je al een beetje jarig jongen?"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dus
DANKJEWEL HERMAN![]()
[afbeelding]
Ja zekerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Voel je je al een beetje jarig jongen?"
[afbeelding]
Dudequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef BoJo het volgende:
ohja kom er ook net achter dat 5 juni op een maandag is, en ik dus gewoon moet werken waarschijnlijk![]()
dus ik kan niet eens naar Viva Italia![]()
Ik ben zoveel gefeliciteerd vandaagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit
[afbeelding]
quote:
Wat ben je groot geworden jonge manquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben zoveel gefeliciteerd vandaagIk wordt constant weer met de neus op de feiten gedrukt
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben zoveel gefeliciteerd vandaagIk wordt constant weer met de neus op de feiten gedrukt
[afbeelding]
nee fuck itquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn echt dagen waarop alleen mensen in woonboulevards moeten werken
En anders vraag je nu vast vrij
[afbeelding]
uhuquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je overmorgen ook werken dan...?
[afbeelding]
ik kon niet kiezenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verstandig
Al liggen ze wel héél erg voor het oprapen nu
[afbeelding]
Dat is nou net iets waar ik niet van houquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Je vertelt het gewoon aan teveel mensen
[afbeelding]
Je had zelf ook al iets van "Alfa's tyfen sowieso al uit elkaar, maar als je ze om een stoplicht vouwt zijn ze helemaal niets meer waard" in gedachten?quote:
die heb ik al heul lang niet gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaar
Mja, het scheelt wel een zwik "Ik verveel me"-posts
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is nou net iets waar ik niet van hou
[afbeelding]
Fuckiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:02 schreef Fugie het volgende:
bo is te lief
een ieder ander persoon in de sc zou je me gelijk met de grond gelijk maken, vooral mijn vriend herman
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fuckie
Ik doe het alleen bij mensen die er tegen kunnen, of mensen die ik niet echt waardeer
[afbeelding]
hap hap blup blupquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zit bij de eerste groep hoor![]()
[afbeelding]
ik heb zo ongeveer alles wel in mijn hoofd zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoe komt dat
Heb je je huisje al ingericht btw?En al een keuken kunnen kiezen...?
[afbeelding]
Ga ik met je meequote:
Of je gaat in een leeg huis wonen en koopt een ringracerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb zo ongeveer alles wel in mijn hoofd zitten![]()
Nu nog definitief ergens uitzoeken en bestellen.![]()
Ik boek die bak hendig sjiek de ring rondquote:
Met fikse korting design meubelen kopen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb zo ongeveer alles wel in mijn hoofd zitten![]()
Nu nog definitief ergens uitzoeken en bestellen.![]()
Over bootjes gesproken....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bootjes die blup blup zeggen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |