Dudequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef BoJo het volgende:
ohja kom er ook net achter dat 5 juni op een maandag is, en ik dus gewoon moet werken waarschijnlijk![]()
dus ik kan niet eens naar Viva Italia![]()
Ik ben zoveel gefeliciteerd vandaagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit
[afbeelding]
quote:
Wat ben je groot geworden jonge manquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben zoveel gefeliciteerd vandaagIk wordt constant weer met de neus op de feiten gedrukt
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben zoveel gefeliciteerd vandaagIk wordt constant weer met de neus op de feiten gedrukt
[afbeelding]
nee fuck itquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn echt dagen waarop alleen mensen in woonboulevards moeten werken
En anders vraag je nu vast vrij
[afbeelding]
uhuquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je overmorgen ook werken dan...?
[afbeelding]
ik kon niet kiezenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verstandig
Al liggen ze wel héél erg voor het oprapen nu
[afbeelding]
Dat is nou net iets waar ik niet van houquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Je vertelt het gewoon aan teveel mensen
[afbeelding]
Je had zelf ook al iets van "Alfa's tyfen sowieso al uit elkaar, maar als je ze om een stoplicht vouwt zijn ze helemaal niets meer waard" in gedachten?quote:
die heb ik al heul lang niet gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaar
Mja, het scheelt wel een zwik "Ik verveel me"-posts
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is nou net iets waar ik niet van hou
[afbeelding]
Fuckiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:02 schreef Fugie het volgende:
bo is te lief
een ieder ander persoon in de sc zou je me gelijk met de grond gelijk maken, vooral mijn vriend herman
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fuckie
Ik doe het alleen bij mensen die er tegen kunnen, of mensen die ik niet echt waardeer
[afbeelding]
hap hap blup blupquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zit bij de eerste groep hoor![]()
[afbeelding]
ik heb zo ongeveer alles wel in mijn hoofd zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoe komt dat
Heb je je huisje al ingericht btw?En al een keuken kunnen kiezen...?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |